Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Marcel Schaapman

Gestart door PePe, oktober 15, 2023, 22:26:17

Vorige topic - Volgende topic

Tanjajeah

Mooi dat hij weer minuten heeft gemaakt. Is misschien wel het grootste talent uit de opleiding. Maakte op mij in ieder geval veel indruk in de wedstrijden die hij speelde. Werd destijds ook op de back gebruikt, maar is in mijn optiek echt een middenvelder.

LWD vak 7

De eerste wedstrijd dat ik hem zag spelen was vorig jaar thuis tegen NAC toen hij inviel op het middenveld de 2e helft. Maakte inderdaad veel indruk op mij.

denistel

werd geen afscheid van hem genomen? dus die blijft dan?

Johan-12

Citaat van: denistel op mei 09, 2025, 23:13:33
werd geen afscheid van hem genomen? dus die blijft dan?
Zou mooi zijn, hij komt er weer aan. Hopelijk krijgt hij een kans. Bij de beloften ook de jongen met het overzicht.

KernvanCambuur

Citaat van: denistel op mei 09, 2025, 23:13:33
werd geen afscheid van hem genomen? dus die blijft dan?

Was afwezig om andere redenen. Gabr Caschili blijft daarentegen w?l.

Specuveter

Schaapman heeft gesproken met Emmen en Telstar is mij verteld.


Tanjajeah

Citaat van: Specuveter op mei 10, 2025, 10:33:27
Schaapman heeft gesproken met Emmen en Telstar is mij verteld.

Zonde dat ze hem geen 2e kans gunnen. Maakte echt indruk v??r zijn blessure.

Bankzitter

Telstar lijkt me een geschikte club voor Schaapman. Die moet gewoon ergens gaan spelen op zijn leeftijd.

Wij gaan volgend jaar (met alle respect) niet meer met zesjes of twijfelgevallen spelen,  daarom moeten Alhaft, Ottensen, Poll ed. ook weg.

Holwerd voor Cambuur

Eigenlijk is het best vreemd dat we ons "druk maken" om ene Schaapman. Hij is bijna 23 en hij heeft (volgens wiki) maar 7 wedstrijden voor ons gespeeld en dat zullen vooral invalbeurten zijn geweest.

Hij heeft Souren voor zich, waar hij het niet van gaat winnen. En dan denk ik dat Daan Visser ook vooral voor die positie in aanmerking komt? Dan snap ik wel dat ze deze keuze maken.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Citaat van: Tanjajeah op mei 10, 2025, 11:01:53
Zonde dat ze hem geen 2e kans gunnen. Maakte echt indruk v??r zijn blessure.
hij is 2 seizoenen geblesseerd geweest, dat is super pech maar het leven gaat door. Soms lopen dingen heel anders .

Noordcambuur

Schaapman staat vandaag in de basis bij O21

denistel

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 10, 2025, 11:19:25
Eigenlijk is het best vreemd dat we ons "druk maken" om ene Schaapman. Hij is bijna 23 en hij heeft (volgens wiki) maar 7 wedstrijden voor ons gespeeld en dat zullen vooral invalbeurten zijn geweest.

Hij heeft Souren voor zich, waar hij het niet van gaat winnen. En dan denk ik dat Daan Visser ook vooral voor die positie in aanmerking komt? Dan snap ik wel dat ze deze keuze maken.

druk maken is wat anders maar die jongen was voor zijn blessure echt goed
beter dan souren waar velen weg van zijn maar ik niet echt doet zijn ding
maar zit niks extra,s bij vind ik

denistel

Citaat van: Bankzitter op mei 10, 2025, 11:13:21
Telstar lijkt me een geschikte club voor Schaapman. Die moet gewoon ergens gaan spelen op zijn leeftijd.

Wij gaan volgend jaar (met alle respect) niet meer met zesjes of twijfelgevallen spelen,  daarom moeten Alhaft, Ottensen, Poll ed. ook weg.

geen 5 jes of 6 jes dan ken bijna de hele selectie weg toch en we hebben nope
om spelers te halen.misschien ben ik negatief maar zo zie ik het.

Bankzitter

In de basis bedoel ik dan. Spelers als Nartey kun je best houden maar voor de bank.
Jansen, Nieling, Souren en Diemers zijn geen zesjes.
Balk en Pauwels ook prima maar moeten wel 2 aanvallers bij die kunnen concureren.
Galvez proberen te houden.