Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Marcel Schaapman

Gestart door PePe, oktober 15, 2023, 22:26:17

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Specuveter op januari 17, 2024, 16:00:02
Je kan eventueel ook met 3 centrale verdedigers achterop spelen.
Maar dat doet ook weer afbreuk aan de manier van spelen denk ik.
zal Henk nooit doen. Die gooit niet zijn spelopvatting in de prullenbak

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op januari 17, 2024, 17:29:31
bergsma
misschien Bergsma linksachter laten spelen en van Mullen/Smand centraal en rechtsachter Tol.

Bankzitter

Transfermarkt op. Ook op het middenveld is je bezetting dun (Breij, v Mullem, De Jong, v Kaam). Nog een tegenslag en er valt geen fatsoenlijk elftal meer van te maken.

Sampdoria

Citaat van: sunderland op januari 17, 2024, 17:29:31
bergsma

Bergsma is rechtsbenig. We hebben geen centrale verdedigers die linksbenig zijn.

oost

Citaat van: Bankzitter op januari 17, 2024, 17:50:25
Transfermarkt op. Ook op het middenveld is je bezetting dun (Breij, v Mullem, De Jong, v Kaam). Nog een tegenslag en er valt geen fatsoenlijk elftal meer van te maken.

Dat geld op dit moment voor elke linie. Ik snap dat er veel tijd en geld naar het nieuwe stadion gaat, maar dit is echt een regelrecht schande. Onze jeugd opleiding is niet zo goed dat je daar als bvo volledig op kan leunen.
Dat doen ze zelfs in Amsterdam niet. Ik hoop echt dat dit stilte voor storm is em dat er nog wat bij komt

Bankzitter

#80
De spelers voor de breedte zijn ook simpelweg niet goed genoeg gebleken (vd Meer, Poll, De Koe, El Hilali).
Gewoon ook heel veel pech voor Gabi en Schaapman die wel goed bezig waren. En vd Water viel ook weg, dat zijn al 3 spelers minder.
Dat kun je niet alleen met O21 meer opvangen allemaal.

Grijskijkert

#81
Citaat van: Bankzitter op januari 17, 2024, 18:17:47
De spelers voor de breedte zijn ook simpelweg niet goed genoeg gebleken (vd Meer, Poll, De Koe, El Hilali).
Gewoon ook heel veel pech voor Gabi en Schaapman die wel goed bezig waren. En vd Water viel ook weg, dat zijn al 3 spelers minder.
Dat kun je niet alleen met O21 meer opvangen allemaal.
Het is simpel een back oppikken(huurbasis) die zowel rechts als linksback kan spelen, een type van Wermeskerken :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Beul B

Doke terughalen voor de links back. Komt Sylla weer terug, dan Doke naar rechtsback.

Grijskijkert

Citaat van: Beul B op januari 17, 2024, 18:50:19
Doke terughalen voor de links back. Komt Sylla weer terug, dan Doke naar rechtsback.
Sem Dekker huren van AZ :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Sampdoria op januari 17, 2024, 17:51:24
Bergsma is rechtsbenig. We hebben geen centrale verdedigers die linksbenig zijn.
dat weet ik wel juh. Dacht al der komt vast iemand. Bergsma kan ook redelijk goed een bal met links geven. Zou Veldman  het vertrouwen geven

denistel

Poll speelt vanavond ...Marcel veel sterkte gewenst met je herstel

Noordcambuur

Citaat van: denistel op januari 18, 2024, 15:56:56
Poll speelt vanavond ...Marcel veel sterkte gewenst met je herstel
geef dan Veldman de kans om te spelen denistel.

Poetser

Citaat van: Noordcambuur op januari 18, 2024, 15:59:21
geef dan Veldman de kans om te spelen denistel.

Mustou nou echt in iedere post iemand z'n username noemen?  :_schater

Noordcambuur

Citaat van: Poetser op januari 18, 2024, 16:19:26
Mustou nou echt in iedere post iemand z'n username noemen?  :_schater
sorry Poetser  _O_