Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Marcel Schaapman

Gestart door PePe, oktober 15, 2023, 22:26:17

Vorige topic - Volgende topic

diekhuzen

#120
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 10, 2025, 11:19:25
Eigenlijk is het best vreemd dat we ons "druk maken" om ene Schaapman. Hij is bijna 23 en hij heeft (volgens wiki) maar 7 wedstrijden voor ons gespeeld en dat zullen vooral invalbeurten zijn geweest.

Hij heeft Souren voor zich, waar hij het niet van gaat winnen. En dan denk ik dat Daan Visser ook vooral voor die positie in aanmerking komt? Dan snap ik wel dat ze deze keuze maken.

Ik zou Schaapman absoluut behouden. Heeft veel pech gehad en het is de vraag of hij goed hersteld. In een paar wedstijden, ook al zijn het maar 7, heeft hij mij wel kunnen overtuigen. Een speler met drive en geen `balletje breed` voetballer.

denistel

#121
Citaat van: Bankzitter op mei 11, 2025, 01:03:39
In de basis bedoel ik dan. Spelers als Nartey kun je best houden maar voor de bank.
Jansen, Nieling, Souren en Diemers zijn geen zesjes.
Balk en Pauwels ook prima maar moeten wel 2 aanvallers bij die kunnen concureren.
Galvez proberen te houden.

meningen verschillen en is ook prima en de 1 is sneller tevreden dan de ander
De lat moet omhoog vind ik en zegt henk ook voetballend moet het beter maar
ja dat kunnen de meesten in deze selectie dus blijkbaar niet.

Johan-12

#122
Citaat van: denistel op mei 11, 2025, 08:16:58
meningen verschillen en is ook prima en de 1 is sneller tevreeen dan de ander
De lat moet omhoog vind ik en zegt henk ook voetballend moet het beter maar
ja dat kunnen de meesten in deze selectie dus blijkbaar niet.

Sommigen zullen het niet kunnen, en sommige durven niet te voetballen. Alle ballen bij Diemers inleveren is wel makkelijk, maar ook voorspelbaar

Bankzitter

Citaat van: denistel op mei 11, 2025, 08:16:58
meningen verschillen en is ook prima en de 1 is sneller tevreeen dan de ander
De lat moet omhoog vind ik en zegt henk ook voetballend moet het beter maar
ja dat kunnen de meesten in deze selectie dus blijkbaar niet.

Ik denk dat we het wel eens zijn hoor. Misschien niet over alle namen, maar wel dat van de huidige basis de meesten vervangen moeten worden door betere spelers. Alle spelers met aflopende contracten gaan weg (muv Gabi?). De spelers met doorlopende contracten komen op de bank of anders verkoop/verhuur.

denistel

Citaat van: Johan-12 op mei 11, 2025, 08:51:08
Sommigen zullen het niet kunnen, en sommige durven niet te voetballen. Alle ballen bij Diemers inleveren is wel makkelijk, maar ook voorspelbaar

of bij Pauwels en Balk die nooit een bal afspelen zeker niet aan
opkomende backs dus dan ben je makkelijk te verdedigen.
Zal toch veel meer variatie moeten komen lijkt mij.

denistel

gaan we helaas komend seizoen niet in geel blauw zien spelen
veel succes bij je nieuwe club

Noordcambuur

Citaat van: denistel op mei 26, 2025, 15:58:00
gaan we helaas komend seizoen niet in geel blauw zien spelen
veel succes bij je nieuwe club
jammer ?

Oud Cambuur

Weet ook iemand waar schaapman is heengegaan of heeft hij nog een contract?

denistel

Citaat van: Oud Cambuur op juni 15, 2025, 15:50:09
Weet ook iemand waar schaapman is heengegaan of heeft hij nog een contract?

geen contract meer nog geen andere club volgens mij

Oud Cambuur

Jammer was voor zijn blessure in potentie een topper

Johan-12

Citaat van: denistel op juni 15, 2025, 15:51:36
geen contract meer nog geen andere club volgens mij
Verwacht je hem bij andere KKD club of 2e divisie?

denistel

Citaat van: Johan-12 op juni 15, 2025, 17:17:31
Verwacht je hem bij andere KKD club of 2e divisie?

lastig te zeggen tijd er uit geweest is nu wel weer fit,kan zeker mee in de kkd is
mijn mening

Oud Cambuur

Had die jonge een prestatie contract gegeven is (was) in potentie een heel goede voetballer

Johan-12

#133
Citaat van: Oud Cambuur op juni 15, 2025, 18:17:06
Had die jonge een prestatie contract gegeven is (was) in potentie een heel goede voetballer
Is 23 jaar dus (waarschijnlijk) te oud om nog een seizoen bij JO21 mee te kunnen spelen. Wekelijks spelen bij Cambuur zit er niet in. Hij moet wekelijks gaan spelen. Ik vond hem bij de beloften de laatste weken weer goed spelen.

denistel

Citaat van: Oud Cambuur op juni 15, 2025, 18:17:06
Had die jonge een prestatie contract gegeven is (was) in potentie een heel goede voetballer

te veel middenvelders die in de pikorde voor hem staan denk ik