Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Marcel Schaapman

Gestart door PePe, oktober 15, 2023, 22:26:17

Vorige topic - Volgende topic

janou

Citaat van: sunderland op oktober 20, 2023, 12:29:21
en dus moet ie eigenlijk gelijk weer spelen om dat door te zetten

De beste moet spelen. Als je een goede invalbeurt hebt, betekend dat niet direct dat je het verdient om in de basis te staan. Komen gewoon aantal spelers terug die wel een streepje voor hebben lijkt mij. En een eventuele invalbeurt is ook gewoon minuten.

sunderland

Citaat van: janou op oktober 20, 2023, 12:37:57
De beste moet spelen. Als je een goede invalbeurt hebt, betekend dat niet direct dat je het verdient om in de basis te staan. Komen gewoon aantal spelers terug die wel een streepje voor hebben lijkt mij. En een eventuele invalbeurt is ook gewoon minuten.
die spelers die volgens jou een streepje voor hebben, hebben die het dan wel verdiend? Iedere speler heeft zwaar onder zijn nivo gespeeld dus niemand heeft voorrang

janou

Citaat van: sunderland op oktober 20, 2023, 12:53:19
die spelers die volgens jou een streepje voor hebben, hebben die het dan wel verdiend? Iedere speler heeft zwaar onder zijn nivo gespeeld dus niemand heeft voorrang

Sommige wedstrijden wel, sommige niet. Het is niet consistent goed, maar ook echt niet consistent slecht. Gaat mij er meer om dat ??n zwaluw nog geen zomer maakt, en dat onze trainers dagelijks met die gasten op het veld staan waarmee zij een veel completer beeld hebben van een speler. Los van dat het de laatste tijd wat minder loopt, staan die spelers niet voor niets in de basis.

Maakt mij overigens niet uit hoor, van mij part speelt ie Van Kaam eruit. Is meer dat dat in mijn optiek niet erg logisch zou zijn.

PePe

Wat is die Marcel Schaapman goed, hoort in de basis.

Geelblauwstiens

Citaat van: PePe op oktober 29, 2023, 15:20:56
Wat is die Marcel Schaapman goed, hoort in de basis.
Eens. Nog wel ff oefenen deze week op corners nemen

Noordcambuur

Citaat van: PePe op oktober 29, 2023, 15:20:56
Wat is die Marcel Schaapman goed, hoort in de basis.
hoe jong is hij?

Bankzitter


Galdiano

Heel snel contract aanbieden of open breken en heeeeel lang vastleggen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano op oktober 29, 2023, 16:50:01
Heel snel contract aanbieden of open breken en heeeeel lang vastleggen.
klopt anders gaat hij gratis de deur uit.


Bernardo

Marcel Schaapman heeft zijn eerste contract bij #Cambuur getekend, verklapte Henk de Jong vanmiddag bij ons op de radio @OmropSport.

De club ziet potentie in de 21-jarige middenvelder. De Jong ziet hem ook als optie om Sylla de komende duels te vervangen als linksback

Andor Faber, Twitter.

Grijskijkert

Citaat van: Bernardo op januari 06, 2024, 20:54:26
Marcel Schaapman heeft zijn eerste contract bij #Cambuur getekend, verklapte Henk de Jong vanmiddag bij ons op de radio @OmropSport.

De club ziet potentie in de 21-jarige middenvelder. De Jong ziet hem ook als optie om Sylla de komende duels te vervangen als linksback

Andor Faber, Twitter.
Sneon yn Frysl?n met Geert van Tuinen was het programma om 2 uur 31 minuten is Henk aan het woord.
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Contract tot 2025 met optie |:) |:) |:)
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Goede zaak. Jamiro tekende ook pas met 21 zijn eerste contract, hopelijk is dit net zo?n laatbloeier.

Grijskijkert

Citaat van: Bankzitter op januari 10, 2024, 10:33:20
Goede zaak. Jamiro tekende ook pas met 21 zijn eerste contract, hopelijk is dit net zo?n laatbloeier.
Is ook transfervrij...
IN HENK WE TRUST!!!