Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Fedde de Jong

Gestart door Huizen, juni 20, 2023, 19:06:23

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Citaat van: Arno A op mei 24, 2025, 08:52:24
komt uit Uitgeest. Niet zo ver van Volendam en anders Telstar of AZ. Meerdink en Goes waren ploeggenoten bij Europees succes.
Speelde op tien op een vijfmansmiddenveld. Andere basisspelers spelen al in btl comp.

Moest rechtsback spelen in AZ 1. Te weinig fysiek voor eredivisie als middenvelder. Payne was ook Jong AZ speler via HFC nu een hele goede rechtsback bij Volendam. En contract tot 2028. Hadden we wel kunnen gebruiken als linksback afwisselend met Galvez ( linkermiddenvelder van origine maar ook te licht voor de Premier League)

Tsja ... levert geen euro meer op voor de ( niet zo volle ) kas. Wat scheelt het een paar ton hadden ze hem nu verkocht?  8P
wat heb jij soms vreemde onsamenhangende verhalen :?

zeewolde

Citaat van: Specuveter op mei 24, 2025, 09:54:08
wat heb jij soms vreemde onsamenhangende verhalen :?
ik  ben dus niet de enige die er niks van snapt.

YellowBlue

Volledig onnavolgbaar.

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Vlampiep

Kom op zeg, een beetje cambuur supporter beschikt toch over een IQ wat aanmerkelijk hoger is dan dat van een DKV-er ? 
Dus niets mis met de posts van Arno A.  :_schater


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: YellowBlue op mei 24, 2025, 15:40:26
Volledig onnavolgbaar.

En dus bijna geniaal. Net als waar is waldo, alleen nu waar zit het verband?
Henk, held, bedankt

zeewolde

Citaat van: Vlampiep op mei 24, 2025, 16:35:30
Kom op zeg, een beetje cambuur supporter beschikt toch over een IQ wat aanmerkelijk hoger is dan dat van een DKV-er ? 
Dus niets mis met de posts van Arno A.  :_schater
ik denk ook niet dat er wat mis mee is , ik snap ze gewoon niet :_schater

Arno A

schijnt nog wel mee te trainen bij de jeugd. Verhuur of verkoop hem anders . Is te oud voor deelname aan O 21 competitie.


Oud Cambuur

Heeft een goed salaris die gaat niet zomaar verkassen voor een appel en een ei

Bankzitter

Wat ik begreep uit de sportcast werkt De Jong zelf niet mee aan een oplossing (verhuur, afkoop contract). Vervelende situatie, zal best een aardig salaris zijn dat je niet kan investeren in een nieuwe speler.

Huizen

Citaat van: Bankzitter op augustus 06, 2025, 11:20:51
Wat ik begreep uit de sportcast werkt De Jong zelf niet mee aan een oplossing (verhuur, afkoop contract). Vervelende situatie, zal best een aardig salaris zijn dat je niet kan investeren in een nieuwe speler.

Snap het wel en niet. Wat heb je hier als speler zelf nou aan buiten makkelijk geld verdienen.

Je staat te boek als een niet meewerkende speler, carri?re staat op pauze in de jaren dat het moet gebeuren + je hebt niet gepresteerd hoe je zou moeten presteren...

Nog steeds benieuwd wat hier precies is gebeurd. Ziet er nou niet uit als een problemenmaker.

Derkx R.H.

Citaat van: Bussum op augustus 06, 2025, 11:25:34
Snap het wel en niet. Wat heb je hier als speler zelf nou aan buiten makkelijk geld verdienen.

Je staat te boek als een niet meewerkende speler, carri?re staat op pauze in de jaren dat het moet gebeuren + je hebt niet gepresteerd hoe je zou moeten presteren...

Nog steeds benieuwd wat hier precies is gebeurd. Ziet er nou niet uit als een problemenmaker.
Dat heb je wel vaker met oplichters...

Oud Cambuur

Citaat van: Bussum op augustus 06, 2025, 11:25:34
Snap het wel en niet. Wat heb je hier als speler zelf nou aan buiten makkelijk geld verdienen.

Je staat te boek als een niet meewerkende speler, carri?re staat op pauze in de jaren dat het moet gebeuren + je hebt niet gepresteerd hoe je zou moeten presteren...

Nog steeds benieuwd wat hier precies is gebeurd. Ziet er nou niet uit als een problemenmaker.
Als de rest van de selectie niet meer met je wil samenwerken zal er toch wel wat gebeurt zijn denk ik

Noordcambuur

Ik ben er wel klaar mee en Cambuur weg met hem veel te duur anders loopt hij nog een seizoen hier rond.

Huizen

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 06, 2025, 11:29:19
Als de rest van de selectie niet meer met je wil samenwerken zal er toch wel wat gebeurt zijn denk ik

Dat staat voorop. Denk wel dat ondanks alles duidelijke communicatie hierover wel beter is, ook voor de club. We hebben nu situaties gehad met Vd Water, Gabi en Fedde. Als je 1x met een krachtig statement komt is gelijk alle onduidelijkheid klaar. Nu moet je het vaak via de media lezen ipv de club zelf.