Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Fedde de Jong

Gestart door Huizen, juni 20, 2023, 19:06:23

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Het kan ook zo maar zo zijn dat iemand het zo verpest heeft bij de rest dat ze hem zelfs zijn rugnummer niet meer gunnen. En hij heeft ook geen rugnummer nodig omdat hij nooit meer deel uit gaat maken van de selectie.

Denk je nu echt dat Diemers zoiets kan flikken bij een speler die harstikke goed in de groep ligt met instemming van medespelers, trainer en TM?

Derkx R.H.

Citaat van: Gabster op augustus 06, 2025, 13:10:56
Tjong wat een statement.
Zit je nu te suggereren dat Fedde een oplichter is? Verklaar je nader?.

Verdiep je in de materie, de beschikbare online informatie geeft aan waar, in mijn opinie,  de oorzaak ligt.
Cambuur nog Fedde willen zich verder uitlaten over de kwestie en tzt zullen wij zien wat de uitkomst is.
Online vind je niks, op het verhaaltje van Fedde na. En buiten dit, denk je dat Cambuur zomaar een speler uit de selectie zet? En waarom zou ik een bron bekend maken die mij gevraagd heeft dit niet te doen. En dat jij hier niks mee kan is niet mijn probleem....

Derkx R.H.

Citaat van: Bankzitter op augustus 06, 2025, 18:11:09
Het kan ook zo maar zo zijn dat iemand het zo verpest heeft bij de rest dat ze hem zelfs zijn rugnummer niet meer gunnen. En hij heeft ook geen rugnummer nodig omdat hij nooit meer deel uit gaat maken van de selectie.

Denk je nu echt dat Diemers zoiets kan flikken bij een speler die harstikke goed in de groep ligt met instemming van medespelers, trainer en TM?
Het heeft niks met voetbalzaken te maken anders was ontslag heel normaal...

Sonnema

Citaat van: Derkx R.H. op augustus 06, 2025, 18:16:22
Online vind je niks, op het verhaaltje van Fedde na. En buiten dit, denk je dat Cambuur zomaar een speler uit de selectie zet? En waarom zou ik een bron bekend maken die mij gevraagd heeft dit niet te doen. En dat jij hier niks mee kan is niet mijn probleem....

Amen :thumbsup

Poetser

Lekker belangrijk allemaal dit. Wat een ouwewieveclub dit.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Poetser op augustus 06, 2025, 18:32:24
Lekker belangrijk allemaal dit. Wat een ouwewieveclub dit.

Hehe ik vind het wel leuk hoor. Vooral de reactie van Gabster de Jong op elk Fedde bericht.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Gabster

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 06, 2025, 18:47:24
Hehe ik vind het wel leuk hoor. Vooral de reactie van Gabster de Jong op elk Fedde bericht.

Holwerd, als je mijn post geschiedenis leest dan weet jij dat ik Niets met Fedde te maken heb.

Het zijn Sonnema en Derkz die verhaaltjes verzinnen en in deze forum zetten.
Het is helemaal niet nodig om een speler publiekelijk te proberen te beschadigen terwijl nog Cambuur nog Fedde over ?het incident ? willen praten.
Dat deze twee gasten dan toch proberen om een Cambuur speler naar beneden te halen zonder hoor en wederhoor vind ik schandelijk.
Wat is hun motief, wie heeft er baat bij?
Wie is het bron, is dan een logische vraag want dit begint op smaad & laster te lijken.

In Henk we trust!

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Gabster op augustus 06, 2025, 21:10:35
Holwerd, als je mijn post geschiedenis leest dan weet jij dat ik Niets met Fedde te maken heb.

Het zijn Sonnema en Derkz die verhaaltjes verzinnen en in deze forum zetten.
Het is helemaal niet nodig om een speler publiekelijk te proberen te beschadigen terwijl nog Cambuur nog Fedde over ?het incident ? willen praten.
Dat deze twee gasten dan toch proberen om een Cambuur speler naar beneden te halen zonder hoor en wederhoor vind ik schandelijk.
Wat is hun motief, wie heeft er baat bij?
Wie is het bron, is dan een logische vraag want dit begint op smaad & laster te lijken.

Ik woon zover van het vuur, dat ik het ijskoud heb. Dus ik baseer alles puur op wat ik hoor/lees/interpreteer.

Het moet jou toch ook opvallen dat het van wel heel veel kanten komt. De tafel bij de SportCast; hier verschillende forummers. Die weten iets. Die zullen niet allemaal wat verzinnen toch? Je noemt het "verhaaltjes verzinnen"? Hoe weet jij d?t dan zo zeker?

Zolang niet duidelijk is voor de buitenwereld wat er is gebeurd, blijf je dit soort dingen toch houden.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

richard

Citaat van: Gabster op augustus 06, 2025, 15:23:30

Hoe kom jij erbij dat Hij teamgenoten heeft ?genaaid??
Heb jij daar bewijs / informatie van? Post dat ff hiero en anders stop met onzin de wereld in te gooien.

Nogmaals, de beschikbare publieke informatie verteld een Ander verhaal.

Het is geen onzin.

Bankzitter

En ik vind een verhaaltje verzinnen dat De Jong is weggepest door Diemers om zijn rugnummer even kwalijk als onwaarschijnlijk.
De lezing van De Jong zelf dat het ging om zijn inzet en niet meewerken aan een transfer is ook niet erg geloofwaardig. In zo'n geval sta sta je niet zo hard en zo lang  tegenover elkaar en ga je toch weer in gesprek om het op te lossen.

Ik weet ook niet wat er wel gebeurt is maar als bovenstaande het niet verklaart, dan is toch echt iets anders.

Het meest zorgelijke is dat we geen extra speler kunnen halen zolang hij moet worden doorbetaald, blijkbaar lukt het niet het contract te ontbinden.

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Sonnema

Citaat van: Gabster op augustus 06, 2025, 21:10:35
Holwerd, als je mijn post geschiedenis leest dan weet jij dat ik Niets met Fedde te maken heb.

Het zijn Sonnema en Derkz die verhaaltjes verzinnen en in deze forum zetten.
Het is helemaal niet nodig om een speler publiekelijk te proberen te beschadigen terwijl nog Cambuur nog Fedde over ?het incident ? willen praten.
Dat deze twee gasten dan toch proberen om een Cambuur speler naar beneden te halen zonder hoor en wederhoor vind ik schandelijk.
Wat is hun motief, wie heeft er baat bij?
Wie is het bron, is dan een logische vraag want dit begint op smaad & laster te lijken.

Gast je komt net om de hoek kijken op dit forum en je gaat mij nu betichten van verhaaltjes verzinnen. Ik ga echt niet iemand zo maar aan de schandpaal nagelen of er een verhaal over verzinnen. Kan je zeggen heb 2 personen die beide hetzelfde verhaal vertellen zonder dat ze dit van elkaar weten. En dat Fedde dit zelf niet verteld, snap ik ook wel. Dit is puur om hemzelf nog een kans te geven in het voetbal. Je zult nog wel meer verhaaltjes en reacties lezen, dat je schandelijk gaat vinden. Bron: Je snapt zelf ook wel dat ik deze mensen niet bekend ga maken. Maar zeg je even 1 ding, ga echt niet zomaar wat neerzetten als ik niet zeker ben van wat deze mensen vertellen.

Korezev

Ik ben het helemaal met GABSTER eens, het grotendeels op een forum wordt erop gezet zonder dat er een bewijs van is, het zijn alleen maar aannames en dus het zal wel zo zijn.
Als het allemaal is zoals geschreven wordt, zet er dan een bron bij en verschuil je niet achter het na?eve van het niet mogen melden van de bron.
Je kunt alles vinden van Fedde, persoonlijk vind ik het een zeer bruikbare voetballer voor Cambuur en misschien neemt hij wel veel betere corners dan degene die zijn rugnummer heeft ingepikt.
Zet aub al die informatie er niet op als je geen 100% bewijs hebt, iedereen kan zeggen dat ie een 100% geloofwaardige bron heeft.
Zolang Cambuur geen open kaart speelt dan moet Fedde gewoon zijn contract uitdienen zonder dat hij voetbalt.

Bankzitter

Zijn rugnummer is niet ingepikt. Zijn rugnummer kwam vrij nadat hij uit de selectie is gezet door Lambooij.
Hopelijk komt het salaris snel vrij zodat we daar rugnummer 4 of 5 van kunnen betalen.

zeewolde

Citaat van: Korezev op augustus 07, 2025, 09:53:10
Ik ben het helemaal met GABSTER eens, het grotendeels op een forum wordt erop gezet zonder dat er een bewijs van is, het zijn alleen maar aannames en dus het zal wel zo zijn.
Als het allemaal is zoals geschreven wordt, zet er dan een bron bij en verschuil je niet achter het na?eve van het niet mogen melden van de bron.
Je kunt alles vinden van Fedde, persoonlijk vind ik het een zeer bruikbare voetballer voor Cambuur en misschien neemt hij wel veel betere corners dan degene die zijn rugnummer heeft ingepikt.
Zet aub al die informatie er niet op als je geen 100% bewijs hebt, iedereen kan zeggen dat ie een 100% geloofwaardige bron heeft.
Zolang Cambuur geen open kaart speelt dan moet Fedde gewoon zijn contract uitdienen zonder dat hij voetbalt.
als jij en Gabster hier al langer zouden komen zou je ook weten wie er zeer vaak betrouwbare info hebben.

Vertrouw maar wat meer op
Sonnema, Denistel, Richard of R.H Derkx.
Ook Oud Cambuur vaak zinnige info.

Dat het jullieniet altijd past is een heel ander verhaal.