Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Fedde de Jong

Gestart door Huizen, juni 20, 2023, 19:06:23

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Wat een fleugje HENK kan doen!!

Noordcambuur

Weer ??n erbij ga zo door kerel?. :thumbsup

PePe

Sinds hij niet meer bij Oranje zit, gaat het beter!! (gaat vechten of minder druk?)

Stiens

Citaat van: PePe op november 25, 2023, 12:24:40
Sinds hij niet meer bij Oranje zit, gaat het beter!! (gaat vechten of minder druk?)

Sinds Henk z'n trainer is gaat het beter  ;)

PePe

Nog niet echt fan van Fedde geweest, maar hij wordt steeds beter. Goede wedstrijd gespeeld tegen Vitesse.

oost

Man man ik snap werkelijk niet hoe dit mannetje voor jong oranje heeft kunnen spelen en zover is gekomen in de Az jeugd. Elke keer wanneer ik je zie spelen lijk je wel ziek.
Bleek bleu en je oogt bang in de duels. Van mij mag je samen met Kaam zsm opzoek naar een nieuwe club :rodekaart

Holwerd voor Cambuur

Brengt al het hele seizoen v??l te weinig voor een 10.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

De Gast

20 jaar he.. moet zich ergens aan kunnen optrekken. Maarja aan wie.

Inferno-058

Citaat van: De Gast op april 06, 2024, 10:16:06
20 jaar he.. moet zich ergens aan kunnen optrekken. Maarja aan wie.
Van Kaam idem. Ik denk dat ze echt wel kunnen voetballen.

Poetser

Hewwe ze eigenlijk wel een fitnessruimte in het stadion?

moodygrunn

Misschien wel, maar Fedde zit er nooit denk ik
In Henk en Sandor we trust

Trainert!

Haal deze jongen aub uit de basis.
41 x in het geel blauw. 3 goals en 2 assist voor een nummer 10.

michello

Jep. Gaat er ook wel uit maandag verwacht ik.

AL

Waarom Fedde er nu uithalen?
Vond hem prima spelen gisteren.

denistel

Citaat van: AL op september 14, 2024, 13:32:37
Waarom Fedde er nu uithalen?
Vond hem prima spelen gisteren.

prima inde vorm van?? alles slappe hap vind ik kreit ie een kans weer sun zacht tilkje
pff power mut er in voetballend en qua kracht hest meer aan Rolke lijkt mij