Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Fedde de Jong

Gestart door Huizen, juni 20, 2023, 19:06:23

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Citaat van: Bankzitter op september 30, 2023, 09:55:35
Wat is er erg aan om De Jong op de bank te zetten?
En als we drie rechtsbuitens nodig hebben omdat ze elk niet fit genoeg zijn voor 60 minuten dan wisselen we toch een keertje extra.

Inmiddels is Breij onze belangrijkste speler geworden, dus behandel hem ook zo en niet meer als dat grappige ventje die zo lekker veel rent.

Buiten dat, De Jong valt totaal niet op, voegt aanvallend niks toe.

Bob Paisley

Valt ontzettend tegen inderdaad.    In de voorbereiding kon je zien dat hij wel kan voetballen.    Is nu totaal verdwenen

PePe

De jong valt niet op, brengt ook niks extra's.

Vlampiep

Citaat van: PePe op september 30, 2023, 20:22:06
De jong valt niet op, brengt ook niks extra's.
Dit terwijl hij als groot talent is binnen gehaald. Hij is niet de enige speler die in een kort tijdsbestek volledig hun branie en vertrouwen is kwijtgeraakt.

Destroyer

Citaat van: Vlampiep op september 30, 2023, 20:39:15
Dit terwijl hij als groot talent is binnen gehaald. Hij is niet de enige speler die in een kort tijdsbestek volledig hun branie en vertrouwen is kwijtgeraakt.

Tsja denk toch als Henk er mee aan de slag gaat en met vertrouwen krijgt het er meer uit komt. ..
** Poolwinner 18/19 - 21/22

wiekie1969

Speelde veel beter toen Van Mullem er nog niet was. Van Mullem.......ook nog niks van gezien......

sunderland

Citaat van: Vlampiep op september 30, 2023, 20:39:15
Dit terwijl hij als groot talent is binnen gehaald. Hij is niet de enige speler die in een kort tijdsbestek volledig hun branie en vertrouwen is kwijtgeraakt.
vooral het woord branie. 10 maanden geen speler met branie gezien alleen Breij misschien. Zag net even stukje tegen psv vorig jaar. Paulissen speelde met branie , 3 wedstrijden verder speelde hij niet eens .  :zucht

Mike SCC

Ultee heeft het voetbal er ook bij Fedde de Jong totaal uitgeramd. Komt amper aan de bal in de juiste posities (als vrije man om beslissende passes te geven) omdat hij telkens wordt overgeslagen dmv lange bal of ingespeeld wordt met een man in zijn rug.

sjaak

Dat is inderdaad ook precies wat Ultee wil volgens mij. Beetje lange bal naar voren rammen, hopen dat Smit of Uldrikis hem kan verlengen op v/d Water of Balk en hopen op een goal.
Dat kan op zich wel, maar dan moet je verdediging wel op orde zijn door de tegenstander te laten komen, maar goed...daar is al genoeg over gezegd. Fedde wordt inderdaad altijd overgeslagen.

Poetser

Ultee haalt gewoon in iedere speler het slechtste naar boven.

Eigenlijk is dat razendknap.

sunderland

Citaat van: Poetser op oktober 02, 2023, 09:57:56
Ultee haalt gewoon in iedere speler het slechtste naar boven.

Eigenlijk is dat razendknap.
Heo poetser niet te negatief h?.  :devil Mocht dit nooit zeggen hier. Er zit totaal geen idee achter en idd ik kan geen speler opnoemen die onder Ultee beter is geworden. Zijn favorietjes zit ook totaal geen vooruitgang in. Zelfs cashi word al minder dan toen ie begon

papier

Citaat van: sjaak op oktober 02, 2023, 09:42:30
Dat is inderdaad ook precies wat Ultee wil volgens mij. Beetje lange bal naar voren rammen, hopen dat Smit of Uldrikis hem kan verlengen op v/d Water of Balk en hopen op een goal.
Dat kan op zich wel, maar dan moet je verdediging wel op orde zijn door de tegenstander te laten komen, maar goed...daar is al genoeg over gezegd. Fedde wordt inderdaad altijd overgeslagen.

Was men maar met dat opportunistische spel gestart tegen PSV, dan was het nog wat geworden.

poelie-lwd

Citaat van: papier op oktober 02, 2023, 14:17:03
Was men maar met dat opportunistische spel gestart tegen PSV, dan was het nog wat geworden.

Dan moeten we wel eerst de bal hebben  ;)
Iedereen heeft recht op mijn mening.

papier

Citaat van: poelie-lwd op oktober 02, 2023, 14:19:14
Dan moeten we wel eerst de bal hebben  ;)

PSV schiet wel eens naast, dan heb je hem

oost

Citaat van: papier op oktober 02, 2023, 14:31:17
PSV schiet wel eens naast, dan heb je hem

Als je door een jong team zo te kakken wordt gezet,  hoef je niet meer te denken aan wat als.
Als je geschoren wordt moet je in de hoek zitten en je stil houden