Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Fedde de Jong

Gestart door Huizen, juni 20, 2023, 19:06:23

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: oost op oktober 02, 2023, 15:28:27
Als je door een jong team zo te kakken wordt gezet,  hoef je niet meer te denken aan wat als.
Als je geschoren wordt moet je in de hoek zitten en je stil houden

Dus de tweede helft had men schriftelijk af moeten doen?

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: papier op oktober 03, 2023, 08:13:02
Dus de tweede helft had men schriftelijk af moeten doen?

Tijdens de rust dacht ik in ieder geval wel "fluit maar af".

Jij had er nog zin in met 10 man; 0-2 achter en een werkelijk dramatische 1e helft :?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

papier

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 03, 2023, 09:43:17
Tijdens de rust dacht ik in ieder geval wel "fluit maar af".

Jij had er nog zin in met 10 man; 0-2 achter en een werkelijk dramatische 1e helft :?

Nee hoor, daarom zeg ik ook "was men maar met dat opportunistische spel gestart".

Noordcambuur

Kerel misschien ff oefenen op het afronden?..
Jeetje wat een mogelijkheid  :_schater

zeewolde

Citaat van: Noordcambuur op oktober 21, 2023, 11:42:38
Kerel misschien ff oefenen op het afronden?..
Jeetje wat een mogelijkheid  :_schater
Die viel mij ook op, Dat was een 100% kans.

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op oktober 21, 2023, 11:42:38
Kerel misschien ff oefenen op het afronden?..
Jeetje wat een mogelijkheid  :_schater
dat is zijn manco, tot nu. Scoren en assistenten

PePe

Fedde speelde een slechte wedstrijd.

Vlampiep

Citaat van: PePe op oktober 29, 2023, 15:19:49
Fedde speelde een slechte wedstrijd.
Vond hem een slappe indruk maken, werd gemakkelijk van de bal gezet en lijkt mij geen speler die wat fysieke spel aan  kan,,wat overigens ook voor Van Kaam van toepassing is en daarmee de zwakte op,het middenveld verklaart.

Specuveter

Wat moet die jongen bij Jong Oranje??

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op oktober 29, 2023, 15:37:36
Wat moet die jongen bij Jong Oranje??
nou wat denk je zelf bank warm houden  :y

Bernardo

Speelt verstoppertje, nooit aanspeelbaar en in duels veel te zwak

michello

Fedde is er wel bij tegen Roda. Niet geselecteerd. 

Grijskijkert

Citaat van: michello op november 10, 2023, 14:37:17
Fedde is er wel bij tegen Roda. Niet geselecteerd.
Dat is mooi, maar je mist nog wel 2 basisspelers..
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op november 10, 2023, 14:47:57
Dat is mooi, maar je mist nog wel 2 basisspelers..
klopt Grijskijkert ik had liever Sylla of Uldrikis erbij gehad.

Noordcambuur

Heerlijk Fedde en zo doorgaan dan komen er nog veel meer doelpunten bij :thumbsup