Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Fedde de Jong

Gestart door Huizen, juni 20, 2023, 19:06:23

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Bernardo op september 04, 2023, 11:59:52
Alsnog opgeroepen voor Jong Oranje, is er zaterdag niet bij dus.
Nou nog maar een middenvelder en aanvaller halen nu de Jong en Uldrikis er niet bij zijn..(dit was ook de reden van het aantrekken van Reiziger)
IN HENK WE TRUST!!!

sjaak

Want die gaat zonder handschoenen en keepershirt het veld op?

Trainert!

Citaat van: Grijskijkert op september 04, 2023, 12:27:52
Nou nog maar een middenvelder en aanvaller halen nu de Jong en Uldrikis er niet bij zijn..(dit was ook de reden van het aantrekken van Reiziger)

Missen we niks aan, kunnen beide niet scoren

Bankzitter

Debuut gemaakt in J Oranje.

V-man

Dat schroeft zijn waarde mooi omhoog.

EdsjeSCC

Vind het wel mooi dat ie ingevallen is. Afgevallen, toch dr bij en nu toch wat minuten ipv daar niks en wij ook niks

Stiens

Tegen Noord-Macedoni? gister helaas plaats moeten nemen op de tribune (buiten de selectie). Maar toch mooi dat hij in de eerste wedstrijd z'n debuut heeft gemaakt  |:)

Noordcambuur

Citaat van: Stiens op september 13, 2023, 12:15:22
Tegen Noord-Macedoni? gister helaas plaats moeten nemen op de tribune (buiten de selectie). Maar toch mooi dat hij in de eerste wedstrijd z'n debuut heeft gemaakt  |:)
dan kan hij mooi er a.s zondag weer er fit er tegenaan.
En Cambuur heeft weer geld aan hem verdiend. :thumbsup

Holwerd voor Cambuur

Pffff, na de 1e wedstrijd was ik heel enthousiast. Maar sindsdien valt hij me beh??rlijk tegen. Rendement van 0,0 en tot??l onzichtbaar.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bankzitter

Breij moet daar gewoon spelen. Onzinnig dat je je gevaarlijkste speler van zijn plek afhaalt.
En dan rechts vd Water of El Hilali met Kooistra in het laatste kwartier.

denistel

Citaat van: Bankzitter op september 30, 2023, 00:03:36
Breij moet daar gewoon spelen. Onzinnig dat je je gevaarlijkste speler van zijn plek afhaalt.
En dan rechts vd Water of El Hilali met Kooistra in het laatste kwartier.

zo logisch als wat maar je de ts ziet het anders

papier

Ja dit kan echt niet. Ik begrijp echt wel dat je hem opstelt en Breij naar de buiten omdat dat de minst slechte variant is. Maar zoals hij gisteren speelde?. Dan maar niemand op de rechtsbuiten

oost

Citaat van: papier op september 30, 2023, 09:19:18
Ja dit kan echt niet. Ik begrijp echt wel dat je hem opstelt en Breij naar de buiten omdat dat de minst slechte variant is. Maar zoals hij gisteren speelde?. Dan maar niemand op de rechtsbuiten

Nou...  je kan op de rechtsbuiten 2 spelers kwijt die het echt niet minder doen dan breij. Hilali wiebe. Misschien niet voor de volle 90 min. Maar breij moet je in de kkd nooit van het middenveld halen.
Fedde de jong valt mij echt vies tegen zit echt niks on hobbeld en beetje mee

Bankzitter

Wat is er erg aan om De Jong op de bank te zetten?
En als we drie rechtsbuitens nodig hebben omdat ze elk niet fit genoeg zijn voor 60 minuten dan wisselen we toch een keertje extra.

Inmiddels is Breij onze belangrijkste speler geworden, dus behandel hem ook zo en niet meer als dat grappige ventje die zo lekker veel rent.

Vlampiep

Citaat van: oost op september 30, 2023, 09:48:09
Nou...  je kan op de rechtsbuiten 2 spelers kwijt die het echt niet minder doen dan breij. Hilali wiebe. Misschien niet voor de volle 90 min. Maar breij moet je in de kkd nooit van het middenveld halen.
Fedde de jong valt mij echt vies tegen zit echt niks on hobbeld en beetje mee
Ultee heeft doen blijken dat hij niet in staat blijkt te zijn een speler beter te laten voetballen of vetrouwen te geven. De enige speler die hier geen last van schijnt te hebben is Breij en dat is dan eigenlijk de enige echte speler die zijn niveau weet te conselideren.