Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Yanick van Osch

Gestart door Huizen, mei 31, 2023, 16:23:07

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: sunderland op februari 11, 2024, 20:39:23
deze fouten die ik omschrijf hebben helemaal niks met de rest van het team te maken. Een keeper moet een bal naar buiten stompen leer je al in de F-jes
Maar beste Sunderland, een speler moet de bal in iedergeval tussen de palen weten te schieten, leer je ook bij de pupillen. Maar als de keeper een fout maakt is het meestal een tegengoal en als een speler een kans mist blijft het bij een gemiste kans. Maar je hebt gelijk dat Yanick geen topkeeper is en volgens mij te weinig coacht en heerst in de zestien.

sunderland

Citaat van: Vlampiep op februari 12, 2024, 11:26:49
Maar beste Sunderland, een speler moet de bal in iedergeval tussen de palen weten te schieten, leer je ook bij de pupillen. Maar als de keeper een fout maakt is het meestal een tegengoal en als een speler een kans mist blijft het bij een gemiste kans. Maar je hebt gelijk dat Yanick geen topkeeper is en volgens mij te weinig coacht en heerst in de zestien.
en dat in combinatie met zijn fouten?. Zul je straks zien dat ie ons naar de finale loodst  |:)

michello

Minuut 109 tegen Hercules pakt ie wel een hele belangrijke bal. Maar ja daar staat hij voor.  :proost
Tegen VVV zag hij er iig niet goed uit.

Vlampiep

Citaat van: sunderland op februari 12, 2024, 13:01:00
en dat in combinatie met zijn fouten?. Zul je straks zien dat ie ons naar de finale loodst  |:)
Must dur niet raar van opkieke. 8)

PePe

Hij is op zich een goede keeper, veel heeft te maken met zijn beperkte lengte, en springt naar hoge ballen zonder overtuiging om ze te willen pakken, of te stompen, en zit er vaak naast, helaas!

Tanjajeah

Op ??n na slechtste reddingspercentage van de KKD, alleen Koeman van Telstar doet het nog minder.

piene hassus

Maak us un praatsje met die kieper van Hercules, maakte un solide indruk en is folges mij reserve

zeewolde

Citaat van: piene hassus op februari 14, 2024, 14:14:59
Maak us un praatsje met die kieper van Hercules, maakte un solide indruk en is folges mij reserve
als hij 1 wedstrijd goed keept, en verder reserve is bij een 3e divisie club dan is het gewoon brandhout.

oost

Van osch is gewoon een hele matige keeper.
Helaas zijn de andere keepers in de selectie nog slechter. We zitten nog 2 jaar aan deze lilieputter vast :_spank

Sakas

Tijd voor een keeperswissel, deze kost ons te veel punten
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Grijskijkert

Citaat van: oost op februari 14, 2024, 15:43:57
Van osch is gewoon een hele matige keeper.
Helaas zijn de andere keepers in de selectie nog slechter. We zitten nog 2 jaar aan deze lilieputter vast :_spank
Minnema op de goal!!
IN HENK WE TRUST!!!

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Grijskijkert

Citaat van: Destroyer op februari 16, 2024, 22:19:26
Hoe zit het met die reiziger dan?
Ik zie persoonlijk meer in Minnema, meer lengte, rustig in de goal en houd af en toe een onmogelijke bal uit de goal en een penalty killer, pakt dus punten voor het elftal :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

V-man

Ik vind Yanick ook niet een zekerheidje maar denk wel dat die doelpunten door de verdediging kwamen. Om die jongen uit te joelen, wat vanavond gebeurde, vind ik trouwens laag.

Bernardo

Citaat van: V-man op februari 16, 2024, 22:40:10
Ik vind Yanick ook niet een zekerheidje maar denk wel dat die doelpunten door de verdediging kwamen. Om die jongen uit te joelen, wat vanavond gebeurde, vind ik trouwens laag.

Dan moet je de 1-2 nog even terugkijken, duikt gewoon over de bal heen.