Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Yanick van Osch

Gestart door Huizen, mei 31, 2023, 16:23:07

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Citaat van: Specuveter op november 25, 2023, 18:54:10
Schijnt inmiddels 5 centimeter te zijn gegroeid.

Door het Brinta ontbijt?

Noordcambuur

 Een goede wedstrijd gekeept en de 0 gehouden  :thumbsup

Noordcambuur

Kunnen we nog een wat grotere keeper halen dan deze dwerg :_schater

michello

47 tegengoals. Een goede verdediging begint bij je keeper?

Noordcambuur

Citaat van: michello op februari 10, 2024, 19:04:12
47 tegengoals. Een goede verdediging begint bij je keeper?
:thumbsup

Destroyer

Buiten zijn lengte om vind ik hem niet erg stabiel.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

papier

Moet eens proberen de ballen niet klaar te leggen voor de tegenstander.

Trainert!

Plopper de plopper de plop?.wat een kut keeper.

PePe

Yannick, het moet BETER.

sunderland

Deze keeper pakt geen punt voor ons. Een goede keeper pakt een punt of zeven per seizoen. Net nog even goed terug gekeken. De eerste was super zwak die bal stompt ie zo voor de voeten van de tegenstander. ( je zit zo goed in de wedstrijd en ja hoor door deze enorme blunder ist weer helemaal weg) . En bij die 3 e dook ie in het zwembad zo leek het en wederom stompt ie de bal recht voor de voeten. Je kunt stellen dat we door hem 2 punten hebben verloren

Bens

Ik zou gewoon Mous halen.

Vlampiep

Citaat van: sunderland op februari 11, 2024, 14:33:30
Deze keeper pakt geen punt voor ons. Een goede keeper pakt een punt of zeven per seizoen. Net nog even goed terug gekeken. De eerste was super zwak die bal stompt ie zo voor de voeten van de tegenstander. ( je zit zo goed in de wedstrijd en ja hoor door deze enorme blunder ist weer helemaal weg) . En bij die 3 e dook ie in het zwembad zo leek het en wederom stompt ie de bal recht voor de voeten. Je kunt stellen dat we door hem 2 punten hebben verloren
Het is niet alleen de keeper, maar ook de werking tussen het middenveld en verdediging rammelt hoor. Dan nog de ondoordachte individuele acties in de laatste minuten braken ons op. We kunnen dus niet alles op onze keeper afschuiven.

sunderland

Citaat van: Vlampiep op februari 11, 2024, 20:10:44
Het is niet alleen de keeper, maar ook de werking tussen het middenveld en verdediging rammelt hoor. Dan nog de ondoordachte individuele acties in de laatste minuten braken ons op. We kunnen dus niet alles op onze keeper afschuiven.
deze fouten die ik omschrijf hebben helemaal niks met de rest van het team te maken. Een keeper moet een bal naar buiten stompen leer je al in de F-jes

Gasgeve

Heeft Ultee ons nog even in de maag gesplitst  ;(

janou

Vind het een stabiele keeper, doet geen gekke dingen. Maar hij heeft wel te veel van die goals tegen waarvan je toch denkt, daar had ie meer kunnen doen. Maar echte blunders kan je het vaak niet noemen. Heb er wel vertrouwen in dat dat verbeterd kan worden. Vind m wel 5 klassen beter dan die twee van vorig jaar.