Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Psv-Sc Cambuur

Gestart door nee,wel?, maart 06, 2023, 09:30:43

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Zwaar geflatteerde 5-2. 3 goals weggeven door persoonlijke fouten. Veldspel wordt overduidelijk beter. Excelsior en Emmen pakken. Kom aan.

Trainert!

Citaat van: Stiens op maart 12, 2023, 18:37:38


Daarom zijn wij Cambuur en spelen die spelers bij ons en niet bij een topclub  ;)

Het begint al met ontzag. Ruiter blunder, Bergsma blunder.
Balk blunder om niet de 0-2 te maken. Had veel meer ingezeten man

R058

Als je bedenkt dat kansen creeren eerst ons slechte punt was, is dit wel echt een verbetering. Heb vertrouwen voor de wedstrijden tegen Excelsior en Emmen. En die schieten de kansen er niet zo makkelijk in als PSV.

Harry L.

Citaat van: NRG op maart 12, 2023, 18:37:17
Genoeg aanknopingspunten om de komende wedstrijden goede resultaten te halen.

Kwa kansen cre?ren is het beter. Verdedigend moet het echt wel beter, is echt droevig

wiekie1969

Die 2 suurten daar centraal  achterin. Dat ken echt niet

Bankzitter

Citaat van: Trainert! op maart 12, 2023, 18:43:16
Het begint al met ontzag. Ruiter blunder, Bergsma blunder.
Balk blunder om niet de 0-2 te maken. Had veel meer ingezeten man

Als ... aLs .. als... Maar er zat inderdaad wel een stunt in. Twee ghoals cadeau gegeven en zelf veel kansen gemist.

De komende 2 wedstrijden zal het lastiger zijn om lekker te voetballen maar dit niveau zou genoeg moeten zijn voor de punten.
Gelukkig is het probleem opgelost dat we niet scoren.

Bernardo

Citaat van: Treb op maart 12, 2023, 18:37:35
Jammer dat we dit elftal niet vanaf het begin hadden.

Anders twee vingers in de neus gehandhaafd.

Dat denk ik ook ja, vrees beetje dat rechtstreekse handhaving echt moeilijk word. Hopelijk halen we play offs.

wiekie1969

Nog 9 wedstrijden. Moeten in ieder geval 5 winnen. Het wordt heel moeilijk.

Specuveter

Excelsior en Emmen worden 6 punten
Groningen en Excelsior gaan we onder ons houden.
In de nacompetitie gaan we ons handhaven :proost

wiekie1969

Citaat van: Treb op maart 12, 2023, 18:37:35
Jammer dat we dit elftal niet vanaf het begin hadden.

Anders twee vingers in de neus gehandhaafd.

Helemaal eens.

Huizen

Citaat van: Specuveter op maart 12, 2023, 18:55:07
Excelsior en Emmen worden 6 punten
Groningen en Excelsior gaan we onder ons houden.
In de nacompetitie gaan we ons handhaven :proost

Razendspannend in ieder geval!


okkele

mooi potje gezien, goed voetbal.
genoten van balk (zoals altijd), mahi maakt nu echt een verschil, van kaam prima, geen onvoldoendes.
de nieuwe mannen maken het spel, foor en johnsen zijn een enorme verbetering op jacobs en uldrikis.
het had zomaar iets anders kunnen lopen en ook dan was het niet onterecht, nu is de uitslag zelfs nog geflatteerd.
er komen nog aardig wat mooie wedstrijden.

|:)
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Harry L.

Citaat van: wiekie1969 op maart 12, 2023, 18:53:07
Nog 9 wedstrijden. Moeten in ieder geval 5 winnen. Het wordt heel moeilijk.

We zijn nog niet weg, we krijgen nog een paar concurrenten. Een aantal wat nergens meer voor voetbalt of al met de playoffs bezig is. Volgende week MOET je winnen.

sunderland

Ik heb gewoon een goede wedstrijd gezien. Je ziet een paar blunders maar ons veldspel zag er gewoon prima uit. We maken 2 goals bij psv en daarnaast heb je nog 4 kansen waarvan 2 hele grote. De 1 e helft was een hele dikke voldoende. Ik heb nog niks terug gelezen maar bedenk wel dat we tegen Psv spelen in Eindhoven

MP4L

Heeft echt niemand die handbal in de 16 van psv gezien? Vlak voor de penal tegen....

https://www.facebook.com/groups/1581959885406743/permalink/3355772018025512/