Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Psv-Sc Cambuur

Gestart door nee,wel?, maart 06, 2023, 09:30:43

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Trainert! op maart 12, 2023, 18:43:16
Het begint al met ontzag. Ruiter blunder, Bergsma blunder.
Balk blunder om niet de 0-2 te maken. Had veel meer ingezeten man
Mahi wat een kans?.

Treb


Scc4-ever

Citaat van: sunderland op maart 12, 2023, 19:07:00
Ik heb gewoon een goede wedstrijd gezien. Je ziet een paar blunders maar ons veldspel zag er gewoon prima uit. We maken 2 goals bij psv en daarnaast heb je nog 4 kansen waarvan 2 hele grote. De 1 e helft was een hele dikke voldoende. Ik heb nog niks terug gelezen maar bedenk wel dat we tegen Psv spelen in Eindhoven
t zag er Absoluut goed uit. Leuke wedstrijd gezien. En inderdaad dat tegen PSV.

sunderland

Citaat van: MP4L op maart 12, 2023, 19:19:25
Heeft echt niemand die handbal in de 16 van psv gezien? Vlak voor de penal tegen....

https://www.facebook.com/groups/1581959885406743/permalink/3355772018025512/
Gvd had ik wel gelijk hier

Dokkumer

Verlies is geen schande, ik zie aanvallend progressie en dat biedt hoop.
De echte, dat lees je :devil

Vlampiep

Cambuur trekt zijn opgaande lijn ook in deze wedstrijd door en dat tegen een ploeg waar 1 speler meer waarde vertegenwoordigt dan ons geheel budget.
Het veldspel geeft hoop  voor de komende wedstrijd en is bijna weer op het niveau waar we stonden in het jaar na promotie.
Dat PSV uit kon lopen lag dan ook niet aan ons veldspel maar kwam voort uit individuele fouten achterin.

wiekie1969

We staan niet voor niks laatste Vlampiep. Vandaag geven we 3 goals weg. Heeft met een gebrek aan kwaliteit te maken. En dan kan je nog zo leuk mee voetballen en complimenten krijgen, maar je hebt er niks aan. De komende 2 wedstrijden tegen Excelsior en Emmen MOET je winnen. Zo niet, dan is het definitief einde oefening.

wiekie1969

Citaat van: Bernardo op maart 12, 2023, 18:01:54
Gaat lekker met Ruiter laatste weken. :wall

Keept al weken heel matig. Niks beter dan Virginia.

Vlampiep

Citaat van: wiekie1969 op maart 12, 2023, 19:59:39
We staan niet voor niks laatste Vlampiep. Vandaag geven we 3 goals weg. Heeft met een gebrek aan kwaliteit te maken. En dan kan je nog zo leuk mee voetballen en complimenten krijgen, maar je hebt er niks aan. De komende 2 wedstrijden tegen Excelsior en Emmen MOET je winnen. Zo niet, dan is het definitief einde oefening.
Dat we laatste zijn komen te staan heeft alles te maken met het slechte spel en onzekere spelers. Hier is een kentering in ontstaan en met dit veldspel kunnen we de komende wedstrijden de broodnodige punten pakken. De fout van Paulissen wil scharen onder een blackout en die van Bergsma pure domheid en zullen niet meer mogen gebeuren. Maar wees re?el,  uit winnen bij PSV is maar weinig clubs gegeven en we zijn absoluut niet weggespeeld. Als we ons veilig weten te spelen zou dit een grotere prestatie zijn dan dat Ajax landskampioen wordt.

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op maart 12, 2023, 19:59:39
We staan niet voor niks laatste Vlampiep. Vandaag geven we 3 goals weg. Heeft met een gebrek aan kwaliteit te maken. En dan kan je nog zo leuk mee voetballen en complimenten krijgen, maar je hebt er niks aan. De komende 2 wedstrijden tegen Excelsior en Emmen MOET je winnen. Zo niet, dan is het definitief einde oefening.
dou hast liever min voetbalt. Als dat zo was geweest had je evengoed niet naar Rotterdam kunnen gaan. Kest oek es een beetje positief weze. Het word ongelofelijk moeilijk maar dat weet iedereen wel

sunderland

En die handsbal was hartstikke dom maar 30 sec daarvoor was het hands op de andere kant

Vlampiep

Citaat van: wiekie1969 op maart 12, 2023, 20:01:36
Keept al weken heel matig. Niks beter dan Virginia.
Nou Wiekie dur is wel degeluk feskil hoor. Virginia is geliek an un glas wildinskonken bier en Ruiter kest geliek stellen met un prima inskonken Hertog Jan waar de skuumkraag krek wat inzakt is. :proost

Vlampiep

Citaat van: sunderland op maart 12, 2023, 20:14:05
En die handsbal was hartstikke dom maar 30 sec daarvoor was het hands op de andere kant
Waarschijnlijk niet zo opzichtig.

AL

Citaat van: wiekie1969 op maart 12, 2023, 20:01:36
Keept al weken heel matig. Niks beter dan Virginia.

Ben ik het absoluut niet mee eens.

Holwerd voor Cambuur

Niemand had over Virginia gehad als we het seizoen waren begonnen met deze voorhoede. Hij had de pech dat hij met 8 man, zonder aanvallers in het veld stond.

We krijgen nu ook nog eens veel meer goals tegen. De achterhoede is niks zekerder geworden met Ruiter.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021