Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Psv-Sc Cambuur

Gestart door nee,wel?, maart 06, 2023, 09:30:43

Vorige topic - Volgende topic

Bob Paisley

Citaat van: SCC op maart 13, 2023, 10:05:51
Wat blijft voetbal toch prachtig. Ik lees even de commentaren terug en al die verschillende inzichten geeft ieder weekend weer veel spreekstof.

Ik vond bijv gisteren juist Johnson matig spelen. Verloor vrijwel al zijn kopduels, was matig in de combinatie en het doelpunt had niet gezeten als de bal niet werd aangeraakt.
Let wel: ik ben erg tevreden over Johnson, maar vond gisteren zijn spel dus niet goed.

Mahi idem: had zeker de eerste helft 2-3 keer de kans om op te dribbelen en uit te halen, maar maakte dan geen of te laat de keus. Dan was zijn schot te zwak en verspeelde de kans. Zeker die 100% kans, die overigens niet goed werd voorgegeven door Balk maar werd gemist door die rechtsback van PSV.

Paulissen maakte grove fout, maar was daarvoor ook al 2x wat te laconiek. Terwijl hij in vorige wedstrijden juist heel direct en sterk in zijn spel was.
Doke had na zijn gele kaart gewisseld moeten worden, die kon niet meer doen waar hij goed in is (duels). Al viel Sai ook niet sterk in, die kwam pas de laatste 10 minuten goed in zijn spel. Al was het Doke en Sai niet aan te rekenen, het is wel genieten zo'n Xavi Simons.

Mees en Jamie wederom niet gelukkig.

Zo alles opsommend is het helemaal knap dat we zo lang goed meededen tegen PSV en geeft het zeker vertrouwen richting de komende wedstrijden.

Eigenlijk helemaal eens met je

michello

#241
Mahi had er net als Balk meer uit kunnen halen. Echter komt de 0-1 voor 60% op naam van Mahi. Bal veroveren, ??n-tweetje, vooruit en de pass geven.

papier

Citaat van: Bankzitter op maart 13, 2023, 08:01:14
Compliment aan Balk , goed gespeeld en ook geen vervelend gedrag. Die heeft zich wel in de basis gespeeld.

Kallon gevoel bij hem. Lange aanloop nodig, inzicht in zichzelf krijgen en zijn eigen capaciteiten. Focussen op wat je wel kan ipv wat je tegenwerkt en dan gasgeven.

denistel

rare partij had oek 8-5 kunnen zijn en wat als balk de 0-2 maakt maar ja dat gebeurde
niet. tegen exelsior en emmen 4 of 6 punten pakken dan kan het nog alle kanten uit.

Bankzitter

Het zal tegen Excelcior en Emmen mischien wel moeilijk zijn om normaal te voetballen. Er staat veel spanning op en die gaan ons echt niet lekker rustig laten rondspelen.

Als we zo spelen als in de laatste drie wedstijden kunnen verder wel in iedere week punten pakken, met misschien een stunt tegen Feijenoord thuis.
Maar dan wel stoppen met domme goals weggeven en open kansen missen want dat blijft wel steeds weer het probleem.

sunderland

Wat mij opvalt is dat na gisteravond rond 22 uur opeens de meningen over Balk komen. En was dat nu net het moment dat vd Vaart zich zo positief uitliet over Balk .  8)

Bankzitter

Niet gezien, ik kijk alleen wedstrijden en weinig het geklets er omheen. :)
Ik ben gewoon blij dat we een echte snelle buitenspeler hebben nu. Ik had hem ook al afgeschreven, maar zoals hij nu speelt is het een basisspeler.

SCC

Citaat van: michello op maart 13, 2023, 10:33:08
Mahi had er net als Balk meer uit kunnen halen. Echter komt de 0-1 voor 60% op naam van Mahi. Bal veroveren, ??n-tweetje, vooruit en de pass geven.
Dat een tweetje was inderdaad prachtig.
Die dieptepass was eigenijk niet goed/ te laat, waardoor normaliter van Aanholt die eenvoudig had kunnen verwerken.
Net als met die pass/ voorzet van Balk bij die dikke kans van Mahi. Daar ging die rechtsback van psv slecht mee om.
Dus beide 100% kansen van ons was de pass eigenlijk niet goed, maar door het matige verwerken van psv, werd het een gigantische kans.