Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

TD Cambuur

Gestart door michello, januari 18, 2023, 14:14:09

Vorige topic - Volgende topic

EdsjeSCC

Citaat van: Bankzitter op januari 18, 2023, 16:03:37
Aflopende contracten? dan heb je het over jongens als Doke Schmidt. Je weet niet wat de speler wil, niet wat Ultee wil , handhaving is niet zeker. Zo vreemd is het niet dat er nog geen nu aflopende contracten zijn verlengt.

Verder: Foeke bedankt en veel succes Ettienne!

En had hij wel alle contracten verlengd en dergelijke en zij bakken er straks niks meer van of ze spelen nooit onder de nieuwe trainer dan wordt Foeke nog eens bedankt terwijl hij al wist dat ie wegging blablablaaa   :O

Gasgeve

Het kan niet zo zijn dat dit stil komt te liggen vanwege het mogelijke vertrek van ??n persoon. Er is een beleid uitgestippeld door de directie. Dit moet worden gevolgd door de passanten die komen en gaan.

Want nu rijst de vraag, wie gaat het nu doen dan? Reijnen is nog assistent bij Zwolle dus die is daar gewoon aan het werk. Maar de halve staf loopt uit z'n contract. Het kan niet zo zijn dat een passant als Ultee gaat bepalen wat met deze contracten gebeurd.

Stiens

Citaat van: Gasgeve op januari 18, 2023, 15:54:52
Daarnaast zie ik ook niet in waarom Reijnen een goede technisch directeur is en ook dat lees ik niet terug in het LC stuk.

Exact dit. Het getuigt van goede journalistiek als je vragen stelt als "Waarom Reijnen als TD?" "Waarom direct voor 4 jaar?" "Wat voor ervaring heeft hij op dit gebied?" "Hoe groot is zijn netwerk?"

Bovenstaande is geen kritiek op Reijnen zelf, maar wel op de betreffende journalist. Dit zouden waardevolle aanvullingen zijn in het artikel.. De vraag in de kop van het artikel "Dit is waarom Cambuur kiest voor Eti?nne Reijnen als technisch directeur" wordt dus eigenlijk helemaal niet beantwoordt.

Wellicht komt er in de toekomst nog eens een uitgebreider interview met Reijnen zelf.

sunderland

Citaat van: Stiens op januari 18, 2023, 16:13:59
Exact dit. Het getuigt van goede journalistiek als je vragen stelt als "Waarom Reijnen als TD?" "Waarom direct voor 4 jaar?" "Wat voor ervaring heeft hij op dit gebied?" "Hoe groot is zijn netwerk?"

Bovenstaande is geen kritiek op Reijnen zelf, maar wel op de betreffende journalist. Dit zouden waardevolle aanvullingen zijn in het artikel.. De vraag in de kop van het artikel "Dit is waarom Cambuur kiest voor Eti?nne Reijnen als technisch directeur" wordt dus eigenlijk helemaal niet beantwoordt.

Wellicht komt er in de toekomst nog eens een uitgebreider interview met Reijnen zelf.
geeft ook wederom aan hoe slecht die krant is.

sunderland

Ik ben er wel blij mee. Een jongen die de club goed kent. Lees nu ook dat ie geen netwerk heeft, nou foeke wel dan?

Noordcambuur

Ik sluit mij ook aan bij de meerdere forumleden.
Dit is heel mooi nieuws hij kent de club en er moest weer een nieuwe TD want de club was uitgekeken op Foeke.
Foeke bedankt voor alles en het ga je goed :thumbsup

Scc4-ever

#21
Welkom terug Etienne. En veel succes |:). Ik ben er wel blij mee. Kan verfrissend werken. Uiteindelijk was t ook wel wat uitgewerkt met Foeke. In aanloop naar t nieuwe stadion is vernieuwing in t bestuur o.a niet verkeerd.  Foeke bedankt voor alles en het gaat je goed.

Bob Paisley

Welkom terug

Hopelijk heb je heel wat in je mars als td


Destroyer

Verrassend maar Welkom terug  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

wiekie1969

Citaat van: sunderland op januari 18, 2023, 17:00:36
geeft ook wederom aan hoe slecht die krant is.

De krant is niet slecht maar wel de sport journalist die daar werkt. Het Zwolse fiene boeven kliekje wordt in ieder geval uitgebreid.

wiekie1969

Citaat van: Stiens op januari 18, 2023, 16:13:59
Exact dit. Het getuigt van goede journalistiek als je vragen stelt als "Waarom Reijnen als TD?" "Waarom direct voor 4 jaar?" "Wat voor ervaring heeft hij op dit gebied?" "Hoe groot is zijn netwerk?"

Bovenstaande is geen kritiek op Reijnen zelf, maar wel op de betreffende journalist. Dit zouden waardevolle aanvullingen zijn in het artikel.. De vraag in de kop van het artikel "Dit is waarom Cambuur kiest voor Eti?nne Reijnen als technisch directeur" wordt dus eigenlijk helemaal niet beantwoordt.

Wellicht komt er in de toekomst nog eens een uitgebreider interview met Reijnen zelf.

Helemaal eens.

wiekie1969

Het is toch onvoorstelbaar dit hap snap beleid. Ze doen maar wat. Maar ik zal wel weer negatief wezen.

De Gast

Een frisse jongen, prima toch.

wiekie1969

Er is geen goede scouting, er is geen netwerk, er worden geen grote sponsoren binnengehaald, dramatisch slecht elftal, een trainer met tot nu toe alleen maar praatjes, een waardeloos blessures opleverend kutveld, belachelijke slogans, nieuwe stadion wat anderhalf jaar later wordt opgeleverd. Maar gvd wat hou ik van mien club.  ;( ;( ;(

wiekie1969

Citaat van: De Gast op januari 18, 2023, 22:29:49
Een frisse jongen, prima toch.

Dat hangt van zijn voetbalvisie af.