Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

TD Cambuur

Gestart door michello, januari 18, 2023, 14:14:09

Vorige topic - Volgende topic

Treb

Citaat van: wiekie1969 op januari 18, 2023, 22:30:24
Er is geen goede scouting, er is geen netwerk, er worden geen grote sponsoren binnengehaald, dramatisch slecht elftal, een trainer met tot nu toe alleen maar praatjes, een waardeloos blessures opleverend kutveld, belachelijke slogans, nieuwe stadion wat anderhalf jaar later wordt opgeleverd. Maar gvd wat hou ik van mien club.  ;( ;( ;(

Blue monday is al weest.

poelie-lwd

Citaat van: Zomaariemand op januari 18, 2023, 15:15:21
Er zal hier ook eens positief gereageerd worden door de walgelijke wijsneuzen hier.
Nooit is er iets goed, maar gelukkig is het nog geen promille van het totale aantal CAMBUUR supporters.
Mijn broek zakt er in elk geval vanaf.

:monk
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Inferno-058

Citaat van: Zomaariemand op januari 18, 2023, 15:15:21
Er zal hier ook eens positief gereageerd worden door de walgelijke wijsneuzen hier.
Nooit is er iets goed, maar gelukkig is het nog geen promille van het totale aantal CAMBUUR supporters.
Mijn broek zakt er in elk geval vanaf.
Dan kan je maar beter niet op het forum kijken als je op de nieuwstad loopt...

R058

Citaat van: Stiens op januari 18, 2023, 16:13:59
Exact dit. Het getuigt van goede journalistiek als je vragen stelt als "Waarom Reijnen als TD?" "Waarom direct voor 4 jaar?" "Wat voor ervaring heeft hij op dit gebied?" "Hoe groot is zijn netwerk?"

Bovenstaande is geen kritiek op Reijnen zelf, maar wel op de betreffende journalist. Dit zouden waardevolle aanvullingen zijn in het artikel.. De vraag in de kop van het artikel "Dit is waarom Cambuur kiest voor Eti?nne Reijnen als technisch directeur" wordt dus eigenlijk helemaal niet beantwoordt.

Wellicht komt er in de toekomst nog eens een uitgebreider interview met Reijnen zelf.
Ze zegt dat vragen stellen bij dit persmoment nog niet kon. Later zou dat wel kunnen. Dus even rustig aan.

Bob Paisley

Citaat van: wiekie1969 op januari 18, 2023, 22:30:24
Er is geen goede scouting, er is geen netwerk, er worden geen grote sponsoren binnengehaald, dramatisch slecht elftal, een trainer met tot nu toe alleen maar praatjes, een waardeloos blessures opleverend kutveld, belachelijke slogans, nieuwe stadion wat anderhalf jaar later wordt opgeleverd. Maar gvd wat hou ik van mien club.  ;( ;( ;(

_O_ _O_

AL

Welkom Eti?nne!
Mooie en uitdagende taak om de club weer op te bouwen en te werken aan promotie naar de Eredivisie.
Succes.

Huizen

Citaat van: AL op januari 19, 2023, 12:31:28
Welkom Eti?nne!
Mooie en uitdagende taak om de club weer op te bouwen en te werken aan promotie naar de Eredivisie.
Succes.

Kom op zeg, we zitten pas op wedstrijd 16 met 3 punten achter op een veilige plek!

OT: Succes Etienne  |:) |:)

Trainert!

Mooi dat er verfrissing komt. 4 jaar voor een onervaren iemand is wel heel lang en gewaagd. Dan moet het vertrouwen wel heel hoog zijn.

In ieder geval veel succes!

Andy King

Het zou mij niet verwonderen als Eti?nne Reijnen eerder aan de slag gaat. Foeke gaat natuurlijk helemaal niks meer doen. Vindt het wel best zo. Lijkt me dus beter dat Reijnen nu al komt.

Noordcambuur

Citaat van: Andy King op januari 19, 2023, 18:22:49
Het zou mij niet verwonderen als Eti?nne Reijnen eerder aan de slag gaat. Foeke gaat natuurlijk helemaal niks meer doen. Vindt het wel best zo. Lijkt me dus beter dat Reijnen nu al komt.
Andy King denk je dat het gaat gebeuren ik weet het niet.
Reijnen wil het goed afmaken daar in Zwolle.

Danny058

Spelers wiens contract afloopt komende zomer:
Ruiter
Minnema
Mac-Intosch
Gullit
Sylla
van Wermeskerken
Schmidt
Hoedemakers
ter Heide
Jacobs
Maulun
Paulissen
Sambissa
Uldrikis
Boere

Behoorlijk lijstje. Zeker als Foeke niet wil gaan regeren over zijn eigen graf.
Zijn wel een aantal met een optie voor nog een jaar overigens.

CambuurAmersfoort

Je volledige middenveld op van Kaam na loopt af na de zomer.
We hebben echt gegokt en verloren door geen speler voor een mooi bedrag te verkopen en te herinvesteren. Iedereen loopt straks gratis weg en we houden geen kwaliteit over als we degraderen.

Bankzitter

Bangura en Uldrikis kun je verkopen en herinvesteren. Hoedemakers had je altijd moeten verkopen. Had ?ie soms geen goede zaakwaarnemer dat ? ie nergens aangeboden is?

Dokkumer

De echte, dat lees je :devil

PePe

Citaat van: Andy King op januari 19, 2023, 18:22:49

Per direct ruilen van functie?