Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Feyenoord - Cambuur (10-11-2022)

Gestart door maikcambuur, oktober 19, 2022, 15:12:31

Vorige topic - Volgende topic

maikcambuur

Het duel bij Feyenoord is voor supporters van SC Cambuur te bezoeken met vrij vervoer, waardoor iedereen op eigen gelegenheid naar Rotterdam mag afreizen. Vanuit de club zal tevens busvervoer worden aangeboden.

kaartverkoop voor Feyenoord-uit morgenmiddag (donderdag 20 oktober) om 13.00 uur begint de verkoop.

Vrij vervoer dus naar Rotterdam, ook een unicum.

EdsjeSCC

Hopen dat niemand dat gaat verneuken

papier


scc-aaron


TM

Citaat van: EdsjeSCC op oktober 19, 2022, 16:59:42
Hopen dat niemand dat gaat verneuken

Zal wel meevallen op de donderdagavond. Met de trein is het niet meer mogelijk om na de wedstrijd in Leeuwarden te komen, dus openbaar vervoer wordt al lastig als je weer naar Leeuwarden moet. Wij gaan met een busje die kant op  :proost

Huizen

Hoe is parkeren geregeld? Uitvak of bij stadion zelf plekje vinden?

TM

Citaat van: Bussum op oktober 27, 2022, 12:22:41
Hoe is parkeren geregeld? Uitvak of bij stadion zelf plekje vinden?

Zelf regelen net als vorig jaar. Heeft ons toen een boete gekost, omdat er nergens meer een plekje was en dus ergens op de stoep geparkeerd in een woonwijk. Je kan via feyenoord zelf voglens mij wel parkeerkaart halen voor specifieke parkeerterreinen.

siepelsjeu

Citaat van: Bussum op oktober 27, 2022, 12:22:41
Hoe is parkeren geregeld? Uitvak of bij stadion zelf plekje vinden?
Tip parkeer bij p+r beverwaard, klein stukje met de tram en je bent bij de kuip. Anders sta je op de heen en terug weg lang in de file

Huizen

Top mannen, thanks voor de reactie. Was vroeger altijd al drama bij de Kuip met parkeren. Vroeg aanrijden maar...  |:)

Westerpark

Citaat van: siepelsjeu op oktober 27, 2022, 14:57:49
Tip parkeer bij p+r beverwaard, klein stukje met de tram en je bent bij de kuip. Anders sta je op de heen en terug weg lang in de file

Was vorige keer niet zo'n succes. Maar misschien rijden die trams nu wel weer normaal

Tom

Citaat van: siepelsjeu op oktober 27, 2022, 14:57:49
Tip parkeer bij p+r beverwaard, klein stukje met de tram en je bent bij de kuip. Anders sta je op de heen en terug weg lang in de file

Dit is een goede optie inderdaad. Ben dit seizoen twee keer naar Feyenoord geweest met Europese wedstrijden en daar geparkeerd. Werkt ideaal, gaan we volgende week weer doen.

Noordcambuur

Nou maak je borst maar nat a.s. donderdagavond.

Specuveter

Citaat van: Noordcambuur op november 05, 2022, 09:28:09
Nou maak je borst maar nat a.s. donderdagavond.
dat weet iedereen.
Maar fijn dat je het even meld.
Onze eeuwige optimist

Naastismis

Fortuna pakte daar ook een punt. Gewoon alles geven dan zit een stunt er in

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op november 05, 2022, 09:39:42
dat weet iedereen.
Maar fijn dat je het even meld.
Onze eeuwige optimist
ik zie het al slecht geslapen zeker.
Gaat leuk worden a.s. donderdag op het forum.