Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Feyenoord - Cambuur (10-11-2022)

Gestart door maikcambuur, oktober 19, 2022, 15:12:31

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Citaat van: Noordcambuur op november 05, 2022, 09:53:54
ik zie het al slecht geslapen zeker.
Gaat leuk worden a.s. donderdag op het forum.

Het kan donderdag alleen maar meevallen. Neem niet aan dat normaal gesproken iemand op punten rekent in de Kuip.

Specuveter

Citaat van: Noordcambuur op november 05, 2022, 09:53:54
ik zie het al slecht geslapen zeker.
Gaat leuk worden a.s. donderdag op het forum.
Dan hoop ik dat ik jou niet tref.
Want dan hebben we het goed gedaan

denistel

Citaat van: Noordcambuur op november 05, 2022, 09:28:09
Nou maak je borst maar nat a.s. donderdagavond.

ik maak liever wat andere borsten nat  :_schater

Noordcambuur

Citaat van: denistel op november 05, 2022, 16:57:46
ik maak liever wat andere borsten nat  :_schater
wat bist ook een geile beer.

papier

Het is wel Cambuur mannen. De club die je teleurstelt als je het niet verwacht. Tegen een dolend nec, tegen een zwak Excelsior of tegen de nummer laatst in de eredivisie. Daarentegen worden we wel eens verrast als we het niet verwachten. Kat in t bakkie. Winst in Rotterdam!!!!!

PePe

Citaat van: papier op november 05, 2022, 18:46:25
Het is wel Cambuur mannen. De club die je teleurstelt als je het niet verwacht. Tegen een dolend nec, tegen een zwak Excelsior of tegen de nummer laatst in de eredivisie. Daarentegen worden we wel eens verrast als we het niet verwachten. Kat in t bakkie. Winst in Rotterdam!!!!!

Topploegen rollen we stuk voor stuk op.

Inferno-058


okkele

Citaat van: Inferno-058 op november 05, 2022, 20:21:02
Zal wel een afslachting worden
lijkt me wat overdreven , 0-2 winnen is best genoeg.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

papier

Citaat van: PePe op november 05, 2022, 19:20:13
Topploegen rollen we stuk voor stuk op.

En dan met hoge verwachtingen naar Heerenveen want ?het lek is boven? om weer kansloos eraf te gaan. Dat is mien clubke.

De Gast

5-3-2
4-4-2
Wat snelheid voorop en dan maar hopen. Sambissa en Balk of iets dergelijks. Lijkt me niet dat we Roberts kunnen gebruiken.

Bob Paisley

Citaat van: De Gast op november 06, 2022, 17:52:37
5-3-2
4-4-2
Wat snelheid voorop en dan maar hopen. Sambissa en Balk of iets dergelijks. Lijkt me niet dat we Roberts kunnen gebruiken.
Sowieso maar wat anders proberen.   Wie weet halen we dan nog 1 of 2 punten in de laatste wedstrijden.    Daarna mag de nieuwe trainer een goed systeem bedenken.
Maar de laatste twee wedstrijden zo door gaan als afgelopen tijd , dan weet je zeker dat je op 0 punten eindigt

Huizen

Hoeveel man/vrouw gaat er mee?  |:)

Op naar Rotterdam, hopen op een (st)(p)untje  :D

LWD vak 7

Hoorde vandaag dat er iets van 200 meegaan

Tom

Nee zijn wel meer dan 300 kaarten verkocht