Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Feyenoord - Cambuur (10-11-2022)

Gestart door maikcambuur, oktober 19, 2022, 15:12:31

Vorige topic - Volgende topic

Inferno-058


denistel


Specuveter

Nog geen Doke.
Dus Sai.
Boere in de spits denk ik.

J.v.G.

Citaat van: Specuveter op november 09, 2022, 12:13:40
Nog geen Doke.
Dus Sai.
Boere in de spits denk ik.
Boere kan niet meer dan 30 minuten spelen..

Specuveter

Citaat van: J.v.G. op november 09, 2022, 12:32:28
Boere kan niet meer dan 30 minuten spelen..
net op de training geweest
Lijkt mij topfit

J.v.G.

Citaat van: Specuveter op november 09, 2022, 12:39:53
net op de training geweest
Lijkt mij topfit
Bosschaart zei in een interview dat Boere beperkt kon trainen en spelen door een voetblessure en dat ze voorzichtig met hem moesten doen de komende weken.
Maar zou mooi zijn dat hij kan spelen!

michello

Citaat van: Specuveter op november 09, 2022, 12:13:40
Nog geen Doke.
Dus Sai.
Boere in de spits denk ik.

Mooi. In de derby ook graag.

Stiens

En wie op de buitens? vd Water en ....?

Huizen


YellowBlue



PePe


Trainert!


Inferno-058


J.v.G.

Citaat van: Trainert! op november 09, 2022, 16:42:36
Huilebalk. Dus we spelen weer met 10
Aldus de jank(train)ert van het forum..