Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Floris Smand

Gestart door zeewolde, augustus 04, 2022, 16:03:15

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

EERSTE PROFCONTRACT VOOR FLORIS SMAND
4 augustus 2022, 16:00
Floris Smand, ??n van de revelaties van de afgelopen voorbereiding, heeft vandaag zijn handtekening gezet onder zijn allereerste profcontract. De centrale verdediger is daardoor voor minimaal twee seizoenen (met een optie voor nog een seizoen) verbonden aan de Leeuwarder volksclub.

Smand, nog maar negentien jaar oud, maakt sinds 2015 onderdeel uit van de Jeugdopleiding van SC Cambuur. Hij doorliep vervolgens alle lichtingen en mocht afgelopen zomer als speler van Onder 21 de voorbereiding meedraaien met het eerste elftal van trainer Henk de Jong. Dit deed hij met verve en ook in de laatste oefenwedstrijd van de voorbereiding tegen Eredivisionist RKC Waalwijk maakte hij een uitstekende indruk.

?Dikverdiend?, vindt ook technisch manager Foeke Booy. ?Floris is een kind van de club en heeft deze voorbereiding zeer stabiel gepresteerd en laten zien dat hij mee kan in tempo en weerstand. Wat dat betreft heeft hij dit zelf afgedwongen en is het ook meteen een groot compliment richting onze jeugdopleiding.?

Van harte gefeliciteerd Floris en op naar meer!

Veel succes gewenst |:)

Scc4-ever

Super, veel succes gewenst Floris.  |:)

fred

Veel succes Floris en maak er wat van  |:)

Noordcambuur

Gefeliciteerd Floris en heel veel succes bij Cambuur Leeuwarden. |:)

herr kunkel

Topperke in de dop. Tegen RKC meer dan prima. Gullit gaat onderspit delven vrees ik.

bommel

Gefeliciteerd mooi dat eigen jeugd de laatste jaren steeds meer op de deur aan het kloppen is.

upweer

PePe

Wordt te snel gebracht. Nog geen basis plaats waardige speler.

Noordcambuur

Citaat van: PePe op augustus 07, 2022, 00:29:08
klopt en Smit ook niet komt nog tekort en zeker niet als buitenspeler opstellen.

bommel

Citaat van: Noordcambuur op augustus 07, 2022, 08:37:51
klopt en Smit ook niet komt nog tekort en zeker niet als buitenspeler opstellen.

Dat is voor het zelfvertrouwen van zo'n jongen absoluut niet goed.

YellowBlue

Citaat van: PePe op augustus 07, 2022, 00:29:08

Was een noodgreep. Bergsma en MacIntosh niet fit genoeg voor 90 minuten. Floris vulde het naar behoren in.

Collingwood

Speelt voor een 19-jarige erg volwassen. Zeker een talent.
Kalmte alleen kan u redden.

Huizen

Even dit topic omhoog; jij komt er wel! Viel mij als enige positief op vanavond  |:)

Drumfather SCC

Pro artikel over hem op VI.nl

Titel lijkt me wat voorbarig ;)

Grijskijkert

Citaat van: Drumfather SCC op maart 11, 2023, 16:30:31
Pro artikel over hem op VI.nl

Titel lijkt me wat voorbarig ;)
Omdat de statistieken liegen?
IN HENK WE TRUST!!!