Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Leon Bergsma

Gestart door zeewolde, juli 28, 2022, 17:07:30

Vorige topic - Volgende topic

Trainert!

Succes kerel.
In ieder geval een contract en weer kapitaal op het veld.

hobbes

Citaat van: Pisvlek op juli 28, 2022, 23:11:12
Ik weet het niet?hij komt mij obv het interview over als slappe mannen knuffelaar ipv robuuste verdediger, maar de tijd zal het leren?

Ja, laten we spelers vooraf gaan beoordelen op de manier waarop ze praten  :thumbsup

denistel

spelen al 3 jaar zonder echte schoppers of beukers hoe je het
maar wilt noemen soms denk ik wel dat we ze nodig hebben  aan
de andere kant ben ik blij dat de ts kiest voor pure voetballers en dat
zal dan het verschil moeten maken met de 7 a 8 andere teams aan
de onder kant ere divisie.

Whoestemen

Citaat van: okkele op juli 28, 2022, 23:32:23
hij praat idd als een lieverdje, zal niet het beeld zijn van hem in het veld.

Haha, ze moeten schuimbekkend voor de camera staan? Iemand die langsloopt kapotschelden en de interviewer een kopstoot geven?  :_schater

upweer

Citaat van: Whoestemen op juli 29, 2022, 13:40:37
Haha, ze moeten schuimbekkend voor de camera staan? Iemand die langsloopt kapotschelden en de interviewer een kopstoot geven?  :_schater

en roepen fuck them right in the pussy

Pisvlek

Citaat van: upweer op juli 29, 2022, 13:47:25
en roepen fuck them right in the pussy

Yup dit dus?

PePe

Goeie speler, type Schouten. Tol ging zelfverzekerder spelen toen Leon inviel.

Delamere

Was vorige week al een beetje zichtbaar maar liet vanavond zien dat het een uitstekende speler is voor Cambuur.

Specuveter

Credits voor de club dat ze hem hebben aangetrokken.

mario

Citaat van: Specuveter op augustus 13, 2022, 22:33:56
Credits voor de club dat ze hem hebben aangetrokken.
Lijk mij, op basis van deze wedstrijd, een meer dan uitstekende speler voor ons. Durft meteen.

Lore

Het is kort, maar dit was prima. Speler die ook nog verder kan groeien.

Bankzitter

Nog maar 25, zijn beste jaren komen nog en daarvan speelt 'ie er minimaal 2 bij ons.
Slimme aankoop.

Huizen

Hier gaan wij veel plezier aan beleven!!!

Mike SCC

Samen met Tol een goed duo. Vullen elkaar goed aan, Bergsma aan de bal en in de lucht, Tol in de duels. Zie Mac niet zo gauw in de basis terugkeren. Goede aanwinst

AL

Speelde op een heel zwak begin na zeer goed.
Kopie van Schouten qua speelstijl.
Maak hem maar aanvoerder.
Uldrikis als aanvoerder kan ik niet echt aan wennen.