Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Leon Bergsma

Gestart door zeewolde, juli 28, 2022, 17:07:30

Vorige topic - Volgende topic

gobo

Citaat van: D.H.Skolten op juli 28, 2022, 18:12:43
Voor de breedte hoop ik.
Ongelooflijk skolten. Is dat moeilijk om elke keer weer iets matigs over iemand te vinden. Of heb je er gewoon plezier in. Voordeelvan jouw twijfel toch?.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Collingwood

#16
Heel belangrijk dat er eindelijk een centrale verdediger is. Zo te lezen past hij ook in het gewenste profiel (linkscentraal, opbouwende kwaliteiten, leidersfiguur).

Nu de vraag of hij ook goed genoeg is. Betalen transfersom en driejarig contract scheppen wat dat betreft verwachtingen. Verder wacht ik lekker met oordelen. Heb hem nog nooit zien spelen en de Zwitserse competities volg ik ook niet. Maar even aankijken dus.
Kalmte alleen kan u redden.

Noordcambuur

Welkom Leon en ik hoop dat je een hele fijne periode bij onze mooie club kan spelen.
Succes en maak ons GEK.

Holwerd voor Cambuur

Welkom |:)

Heb er wel vertrouwen in!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Citaat van: Collingwood op juli 28, 2022, 18:36:33
Heel belangrijk dat er eindelijk een centrale verdediger is. Zo te lezen past hij ook in het gewenste profiel (linkscentraal, opbouwende kwaliteiten, leidersfiguur).

Nu de vraag of hij ook goed genoeg is. Betalen transfersom en driejarig contract scheppen wat dat betreft verwachtingen. Verder wacht ik lekker met oordelen. Heb hem nog nooit zien spelen en de Zwitserse competities volg ik ook niet. Maar even aankijken dus.
zo sta ik er ook in. Profiel is precies wat we nodig hebben

sunderland

Citaat van: D.H.Skolten op juli 28, 2022, 18:12:43
Voor de breedte hoop ik.
hahaaa hest hem weer te ruien :_schater

J.v.G.

Citaat van: sunderland op juli 28, 2022, 19:52:01
zo sta ik er ook in. Profiel is precies wat we nodig hebben
En dat voor 150k. Een koopje dus..

D.H.Skolten

Citaat van: sunderland op juli 28, 2022, 19:52:53
hahaaa hest hem weer te ruien :_schater
Ik hoop alleen dat hij voor de breedte is gehaald, wat jij er van maakt moet je zelf weten.

D.H.Skolten

Citaat van: gobo op juli 28, 2022, 18:36:05
Ongelooflijk skolten. Is dat moeilijk om elke keer weer iets matigs over iemand te vinden. Of heb je er gewoon plezier in. Voordeelvan jouw twijfel toch?.
Ik denk niet dat hij de speler is die Tol  beter gaat laten spelen. Tol heeft een sterk iemand naast hem nodig met veel ervaring en ik betwijfel of dit de speler is die dit gaat doen. Ik hoop dat ik het fout heb.

D.H.Skolten

Citaat van: sunderland op juli 28, 2022, 19:52:53
hahaaa hest hem weer te ruien :_schater
Ruien? Je weet niet eens wat dat betekent  :_schater

PePe

Vast een goede speler, Drikus kwam ook uit Zwitserland.

sunderland

Citaat van: D.H.Skolten op juli 28, 2022, 21:03:23
Ik denk niet dat hij de speler is die Tol  beter gaat laten spelen. Tol heeft een sterk iemand naast hem nodig met veel ervaring en ik betwijfel of dit de speler is die dit gaat doen. Ik hoop dat ik het fout heb.
jij maakt je druk om tol terwijl het hier over Bergsma gaat. Tol moet eerst maar es veel sterker worden in de duels want iedereen heeft het maar over Mac maar tol is bij vlagen ook een softie.

Pisvlek

#27
Ik weet het niet?hij komt mij obv het interview over als slappe mannen knuffelaar ipv robuuste verdediger, maar de tijd zal het leren?

okkele

Citaat van: D.H.Skolten op juli 28, 2022, 21:03:23
Ik denk niet dat hij de speler is die Tol  beter gaat laten spelen. Tol heeft een sterk iemand naast hem nodig met veel ervaring en ik betwijfel of dit de speler is die dit gaat doen. Ik hoop dat ik het fout heb.
we zochten iemand die tol beter kan laten spelen? wist ik niet .
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: Pisvlek op juli 28, 2022, 23:11:12
Ik weet het niet?hij komt mij obv het interview over als slappe mannen knuffelaar ipv robuuste verdediger, maar de tijd zal het leren?
hij praat idd als een lieverdje, zal niet het beeld zijn van hem in het veld.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.