Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Leon Bergsma

Gestart door zeewolde, juli 28, 2022, 17:07:30

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Uitstekend debuut als basisklant!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op augustus 14, 2022, 08:43:47
Uitstekend debuut als basisklant!
wat weest stou er nou van juh :koffie

anderszchristian

Citaat van: AL op augustus 14, 2022, 08:36:35
Speelde op een heel zwak begin na zeer goed.
Kopie van Schouten qua speelstijl.
Maak hem maar aanvoerder.
Uldrikis als aanvoerder kan ik niet echt aan wennen.

Dit speelde ook door mijn hoofd zaterdag. Ik denk als hij de hele voorbereiding had meegemaakt, hij ook zeker kandidaat was geweest voor de aanvoerdersband. Ik vind Uldrikis op dit moment nog vrij druistig in zijn rol als captain.

anderszchristian

Opgenomen in het AD elftal van de week  :thumbsup

YellowBlue

Citaat van: anderszchristian op augustus 15, 2022, 09:33:03
Dit speelde ook door mijn hoofd zaterdag. Ik denk als hij de hele voorbereiding had meegemaakt, hij ook zeker kandidaat was geweest voor de aanvoerdersband. Ik vind Uldrikis op dit moment nog vrij druistig in zijn rol als captain.

Ik denk dat het ook een tactiek is om Uldrikus te behouden door hem belangrijk(er) te maken.

Specuveter

Aan de andere kant....
Het kan je ook benauwen dat je aanvoerder bent en teveel hooi op je vork neemt
Hopelijk bij Uldrikis niet het geval.

Tanjajeah

1 goal tegen in de 2,5 wedstrijd dat hij in het elftal staat.. en die goal was ook nog eens een fout van Virginia.

Specuveter

Wat een rust...
En slim.
Beetje leeuwin Reijnen en Schouten in een.

denistel

prima speler hoor verbaasd me wel

Collingwood

Het is nog wat vroeg voor conclusies, maar lijkt een geweldige aankoop die perfect bij ons past.
Kalmte alleen kan u redden.

wiekie1969

Die jongen speelt 2 tempo's hoger dan Schouten

Stiens

Prima aankoop en goed verdedigingsduo met Tol. Die verdwijnen voorlopig niet meer uit de basis  |:)

denistel

blessure opgelopen vandaag hopen dat het niet ernstig is

Destroyer

Citaat van: denistel op augustus 22, 2022, 18:20:20
blessure opgelopen vandaag hopen dat het niet ernstig is

Meen je niet
** Poolwinner 18/19 - 21/22

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.