Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sc Cambuur - SV Excelsior 06-08-2022 18:45

Gestart door weestwel, juli 25, 2022, 08:37:24

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Lange bal op Smit/Uldrikis met  Jacobs/Paulissen er om heen ?
Klinkt niet als de stijl van Henk de Jong , maar we zullen zien.

papier

Citaat van: Collingwood op augustus 05, 2022, 13:32:41
Even los van alles is het enorm knap hoe snel de jeugdopleiding zich heeft ontwikkeld na de loskoppeling van Groningen. We moesten helemaal op 0 beginnen en er zijn nu al heel behoorlijke resultaten geboekt.

En niet alleen dat. Cambuur heeft in de afgelopen jaren het negatief eigen vermogen weggewerkt. Er zijn flinke stappen gezet in een nieuw stadion die nu daadwerkelijk wordt gerealiseerd. Dit geeft perspectief voor de toekomst. Op de kortere termijn hebben we daar al vruchten van kunnen plukken (of in ieder geval 1) door een transfersom te kunnen betalen voor Vd Water (dat was het afgelopen decennium niet te verwachten). Ook is het aantal sponsoren al gegroeid in de afgelopen periode en zijn, terwijl we nog niet eens zijn verhuisd, er al meer inkomsten. In de toekomst hebben we een eigen stadion die niet enorm veel kost aan huur zoals dat bij andere clubs het geval is. En tot slot hebben we tegenwoordig spelers op het veld staan die we kunnen maar niet moeten verkopen om volgend jaar weer te bestaan.

We moeten echt even uitzoomen en ons niet blindstaren op het afgelopen (zeer teleurstellende) halve jaar. Kijk naar de stappen over de afgelopen jaren, kijk ook naar de twee keer op rij die we dominant eerste zijn geworden in de KKD. Kijk ook naar het geweldige eerste half jaar en ondanks dat slechte half jaar erna de hoogste positie ooit. Vergeet alleen niet waar we vandaan komen en hoe lang dat heeft geduurd. Een volgende stap gaat weer tijd kosten, en die tijd helpt ons om dit op een structurele wijze te doen. Dit in tegenstelling tot clubs die afhankelijk zijn van derden om de neus boven water te houden. Als iemand dat liever heeft, dan ga je toch lekker daar kijken en een feestje vieren. Het is algemeen bekend dat je geen Cambuur supporter bent voor de lol, maar je bent wel structureel supporter. En als Cambuur op deze gestage voet doorgaat, dan gaan we op termijn zeker wel lol beleven. Rustig blijven dus.

Collingwood

Citaat van: papier op augustus 05, 2022, 13:56:49
En niet alleen dat. Cambuur heeft in de afgelopen jaren het negatief eigen vermogen weggewerkt. Er zijn flinke stappen gezet in een nieuw stadion die nu daadwerkelijk wordt gerealiseerd. Dit geeft perspectief voor de toekomst. Op de kortere termijn hebben we daar al vruchten van kunnen plukken (of in ieder geval 1) door een transfersom te kunnen betalen voor Vd Water (dat was het afgelopen decennium niet te verwachten). Ook is het aantal sponsoren al gegroeid in de afgelopen periode en zijn, terwijl we nog niet eens zijn verhuisd, er al meer inkomsten. In de toekomst hebben we een eigen stadion die niet enorm veel kost aan huur zoals dat bij andere clubs het geval is. En tot slot hebben we tegenwoordig spelers op het veld staan die we kunnen maar niet moeten verkopen om volgend jaar weer te bestaan.

We moeten echt even uitzoomen en ons niet blindstaren op het afgelopen (zeer teleurstellende) halve jaar. Kijk naar de stappen over de afgelopen jaren, kijk ook naar de twee keer op rij die we dominant eerste zijn geworden in de KKD. Kijk ook naar het geweldige eerste half jaar en ondanks dat slechte half jaar erna de hoogste positie ooit. Vergeet alleen niet waar we vandaan komen en hoe lang dat heeft geduurd. Een volgende stap gaat weer tijd kosten, en die tijd helpt ons om dit op een structurele wijze te doen. Dit in tegenstelling tot clubs die afhankelijk zijn van derden om de neus boven water te houden. Als iemand dat liever heeft, dan ga je toch lekker daar kijken en een feestje vieren. Het is algemeen bekend dat je geen Cambuur supporter bent voor de lol, maar je bent wel structureel supporter. En als Cambuur op deze gestage voet doorgaat, dan gaan we op termijn zeker wel lol beleven. Rustig blijven dus.

:thumbsup
Kalmte alleen kan u redden.

Destroyer

Citaat van: papier op augustus 05, 2022, 13:56:49
En niet alleen dat. Cambuur heeft in de afgelopen jaren het negatief eigen vermogen weggewerkt. Er zijn flinke stappen gezet in een nieuw stadion die nu daadwerkelijk wordt gerealiseerd. Dit geeft perspectief voor de toekomst. Op de kortere termijn hebben we daar al vruchten van kunnen plukken (of in ieder geval 1) door een transfersom te kunnen betalen voor Vd Water (dat was het afgelopen decennium niet te verwachten). Ook is het aantal sponsoren al gegroeid in de afgelopen periode en zijn, terwijl we nog niet eens zijn verhuisd, er al meer inkomsten. In de toekomst hebben we een eigen stadion die niet enorm veel kost aan huur zoals dat bij andere clubs het geval is. En tot slot hebben we tegenwoordig spelers op het veld staan die we kunnen maar niet moeten verkopen om volgend jaar weer te bestaan.

We moeten echt even uitzoomen en ons niet blindstaren op het afgelopen (zeer teleurstellende) halve jaar. Kijk naar de stappen over de afgelopen jaren, kijk ook naar de twee keer op rij die we dominant eerste zijn geworden in de KKD. Kijk ook naar het geweldige eerste half jaar en ondanks dat slechte half jaar erna de hoogste positie ooit. Vergeet alleen niet waar we vandaan komen en hoe lang dat heeft geduurd. Een volgende stap gaat weer tijd kosten, en die tijd helpt ons om dit op een structurele wijze te doen. Dit in tegenstelling tot clubs die afhankelijk zijn van derden om de neus boven water te houden. Als iemand dat liever heeft, dan ga je toch lekker daar kijken en een feestje vieren. Het is algemeen bekend dat je geen Cambuur supporter bent voor de lol, maar je bent wel structureel supporter. En als Cambuur op deze gestage voet doorgaat, dan gaan we op termijn zeker wel lol beleven. Rustig blijven dus.

Mooi geformuleerd, met 1 aantekening. We moeten er DIT jaar inlijven.zodat niet veel verloren gaat en we weer jaren in KKD divisie die ook steeds sterker wordt gaan spelen. Ik zeg nog paar gerichte versterkingen en knallen dit jaar, op naar de toekomst  :)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

upweer

We horen met zijn allen achter de club te staan ik verwacht ook 90 min vuurwerk op de tribune!
Op naar het nieuwe stadion en ik ga 100% genieten van elke seconde in dit stadion

En ik ben blij dat ik je niet vergeten ben
Dat ik nog zoveel kleine dingen van je ken
Omdat ik steeds ben blijven dromen dat het toch zover zou komen
Ben ik blij dat ik je niet vergeten ben!!!!!!!!

papier

Citaat van: Destroyer op augustus 05, 2022, 14:32:33
Mooi geformuleerd, met 1 aantekening. We moeten er DIT jaar inlijven.zodat niet veel verloren gaat en we weer jaren in KKD divisie die ook steeds sterker wordt gaan spelen. Ik zeg nog paar gerichte versterkingen en knallen dit jaar, op naar de toekomst  :)

We moeten in ieder geval alles doen wat in onze macht ligt. Maar niet vergeten dat het gros van de transfers vorig seizoen ook pas na 16/8 kwamen. We hebben al meer spelers binnen dan op dit moment vorig jaar.

upweer

Citaat van: papier op augustus 05, 2022, 14:37:42
We moeten in ieder geval alles doen wat in onze macht ligt. Maar niet vergeten dat het gros van de transfers vorig seizoen ook pas na 16/8 kwamen. We hebben al meer spelers binnen dan op dit moment vorig jaar.

Klopt maar toen hadden we een vaste kern die al een tijdje mee ging.

papier

Citaat van: upweer op augustus 05, 2022, 14:40:23
Klopt maar toen hadden we een vaste kern die al een tijdje mee ging.

Nu toch ook wel? Van de basis 11 tegen FC Groningen missen we alleen Kallon, Stevens en Schouten.

Noordcambuur

En waar zijn onze nieuwe aankopen heel triest dit.

Treb


sunderland

Citaat van: papier op augustus 05, 2022, 14:42:44
Nu toch ook wel? Van de basis 11 tegen FC Groningen missen we alleen Kallon, Stevens en Schouten.
noem je wel 2 op die toen echt de besten waren

Bankzitter

Citaat van: Noordcambuur op augustus 05, 2022, 14:50:13
En waar zijn onze nieuwe aankopen heel triest dit.

Joao speelt. Bergsma op de bank, volgende week naar verwachting basis.  vd Water tegen Fortuna naar verwachting basis. Balk op de bank als supersub. Ruiter uiteraard ook op de bank. Helmer hard op weg naar een contract.


Bernardo

Wie wordt de ander buitenspeler naast Smit? En speelt Jacobs of Paulissen?

Lore

Citaat van: Bankzitter op augustus 05, 2022, 15:13:31
Joao speelt. Bergsma op de bank, volgende week naar verwachting basis.  vd Water tegen Fortuna naar verwachting basis. Balk op de bank als supersub. Ruiter uiteraard ook op de bank. Helmer hard op weg naar een contract.

Kan Van der Water morgen al wel op de bank?

Leeuwarder94

Het lijkt dus een 442. Tactische zet tegen de 532 waar we het vorig seizoen vaak moeilijk tegen hadden? Of uit armoede, omdat we niet 2 fatsoenlijke buitenspelers kunnen opstellen momenteel..? Ik zie Smit wel echt als een spits en niet als een linksbuiten.
De wens is de vader van de gedachte