Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sc Cambuur - SV Excelsior 06-08-2022 18:45

Gestart door weestwel, juli 25, 2022, 08:37:24

Vorige topic - Volgende topic

weestwel

Over minder dan 2 weken begint het nieuwe seizoen weer voor ons clubke met de thuiswedstrijd tegen Excelsior. Ben erg benieuwd hoe we het er vanaf gaan brengen tegen deze nieuwkomer. Ik heb er eerlijk gezegd nog niet zoveel vertrouwen in.

SaVaGe

Maandag zeikdag: het is SBV excelsior ipv SV excelsior. Doei :-)

Jandehulk

Citaat van: weestwel op juli 25, 2022, 08:37:24
Over minder dan 2 weken begint het nieuwe seizoen weer voor ons clubke met de thuiswedstrijd tegen Excelsior. Ben erg benieuwd hoe we het er vanaf gaan brengen tegen deze nieuwkomer. Ik heb er eerlijk gezegd nog niet zoveel vertrouwen in.
terecht hoor..op de open dag hoorde ik ook iedereen zeggen dat er heel wat moet gebeuren, wil je punten kunnen pakken...heeft niets met zeuren of zeiken te maken, maar de realiteit..

hobbes

Positief is dat voor alle clubs wel geldt. Excelsior verliest ook van Heracles en wint nipt van Dordrecht. Pas als de competitie begint kan je conclusies trekken.

Eewal

2-0 met de huidige selectie. Ook 2-0 met versterkingen.

Inferno-058

Het is maar Excelsior, en we spelen thuis. Wil niet zeggen dat er niet het ??n en ander moet gebeuren.

Jandehulk

Citaat van: hobbes op juli 25, 2022, 10:16:30
Positief is dat voor alle clubs wel geldt. Excelsior verliest ook van Heracles en wint nipt van Dordrecht. Pas als de competitie begint kan je conclusies trekken.
ik trek nu mijn conclusie...met dit elftal wat er nu staat , heb je geen schijn van kans tegen 90% van de eredivisie clubs....het is en word een schiet tent...dus gas Foeke, en hou je eens aan je woord met je Cambuur 2.0....

Jandehulk

Citaat van: Inferno-058 op juli 25, 2022, 10:35:36
Het is maar Excelsior, en we spelen thuis. Wil niet zeggen dat er niet het ??n en ander moet gebeuren.
Excelsior kan wel lekker voetballen hoor, paar snelle aanvallers en juist daar kan ons verdediging niet aan tippen.

Galdiano

Citaat van: SaVaGe op juli 25, 2022, 08:58:15
Maandag zeikdag: het is SBV excelsior ipv SV excelsior. Doei :-)

Onder welke steen kom jij opeens vandaan.  :D
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

De Gast

Ben zeer benieuwd naar de keuzes op het middenveld. En of onze topaankoop dan al fit is. Die jongen moet de kar trekken ipv toekijken.

J.v.G.

Citaat van: Jandehulk op juli 25, 2022, 10:50:48
ik trek nu mijn conclusie...met dit elftal wat er nu staat , heb je geen schijn van kans tegen 90% van de eredivisie clubs....het is en word een schiet tent...dus gas Foeke, en hou je eens aan je woord met je Cambuur 2.0....
Cambuur 2.0 komt van de media en niet van Booy.

J.v.G.

Citaat van: De Gast op juli 25, 2022, 11:18:34
Ben zeer benieuwd naar de keuzes op het middenveld. En of onze topaankoop dan al fit is. Die jongen moet de kar trekken ipv toekijken.
Hij traint volop mee, moet dus goedkomen.

denistel

is 1 van de wedstrijden waarin je de 3 pt in eigen huis moet houden
hoe dan ook.

Jandehulk

Citaat van: denistel op juli 25, 2022, 13:03:44
is 1 van de wedstrijden waarin je de 3 pt in eigen huis moet houden
hoe dan ook.
klopt !..geen excuus .

sunderland

Citaat van: denistel op juli 25, 2022, 13:03:44
is 1 van de wedstrijden waarin je de 3 pt in eigen huis moet houden
hoe dan ook.
klopt. De eerste weds is meestal wel een hele lastige weds ongeacht de tegenstander.