Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sc Cambuur - SV Excelsior 06-08-2022 18:45

Gestart door weestwel, juli 25, 2022, 08:37:24

Vorige topic - Volgende topic

Eewal


AL

#106
Citaat van: Bernardo op augustus 05, 2022, 15:44:26
Wie wordt de ander buitenspeler naast Smit? En speelt Jacobs of Paulissen?

Virginia
Schmidt
Tol
Smand
Bangura
Hoedemakers
Maulun
Jacobs
Paulissen
Smit
Uldrikis

Kan niet anders dat dit 442 gaat worden.

De Gast

Kunnen we Balk al in het rijtje Kiss Krstev ed plaatsen? Je plukt zo?n jongen toch niet ergens van de bank af om ?m hier op de bank plaats te laten nemen.

Trainert!

Citaat van: De Gast op augustus 05, 2022, 16:31:55
Kunnen we Balk al in het rijtje Kiss Krstev ed plaatsen? Je plukt zo?n jongen toch niet ergens van de bank af om ?m hier op de bank plaats te laten nemen.


Ze hadden vanaf dag 1 naar mij moeten luisteren en niet met balk in zee gaan. Geen toegevoegde waarde

Trainert!

Citaat van: Bankzitter op augustus 05, 2022, 15:13:31
Joao speelt. Bergsma op de bank, volgende week naar verwachting basis.  vd Water tegen Fortuna naar verwachting basis. Balk op de bank als supersub. Ruiter uiteraard ook op de bank. Helmer hard op weg naar een contract.


Volgende week basis? Ten koste van Smand? Wat een poppenkast.

Chipke

Citaat van: De Gast op augustus 05, 2022, 16:31:55
Kunnen we Balk al in het rijtje Kiss Krstev ed plaatsen? Je plukt zo?n jongen toch niet ergens van de bank af om ?m hier op de bank plaats te laten nemen.

Kunnen we ook even afwachten met een oordeel  tot pak hem beet wedstrijd tien van het seizoen? Kleine moeite, groot plezier.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op augustus 05, 2022, 15:13:31
Joao speelt. Bergsma op de bank, volgende week naar verwachting basis.  vd Water tegen Fortuna naar verwachting basis. Balk op de bank als supersub. Ruiter uiteraard ook op de bank. Helmer hard op weg naar een contract.
maar ??n nieuwe speler in de basis zegt genoeg denk ik.

Noordcambuur

Citaat van: Leeuwarder94 op augustus 05, 2022, 15:57:46
Het lijkt dus een 442. Tactische zet tegen de 532 waar we het vorig seizoen vaak moeilijk tegen hadden? Of uit armoede, omdat we niet 2 fatsoenlijke buitenspelers kunnen opstellen momenteel..? Ik zie Smit wel echt als een spits en niet als een linksbuiten.
uit armoede

Bernardo

Citaat van: AL op augustus 05, 2022, 16:05:37
Virginia
Schmidt
Tol
Smand
Bangura
Hoedemakers
Maulun
Jacobs
Paulissen
Smit
Uldrikis

Kan niet anders dat dit 442 gaat worden.

Zal wel moeten met deze spelers ja.

Leeuwarder94

Tegen Excelsior moet het morgen wel goed komen, zij hebben ook geen sterk team of een goede voorbereiding gehad. Het mooie van Cambuur is dat het op het forum vaak wat negatief klinkt, maar in het stadion staan we soms al te juichen als we een ingooi meekrijgen en staan we achter de club. Met de 12e man op de vleugels morgen pakken we die 3 punten gewoon  |:) En er komen echt nog wel versterkingen bij de komende weken.
De wens is de vader van de gedachte

justremco

Citaat van: De Gast op augustus 05, 2022, 16:31:55
Kunnen we Balk al in het rijtje Kiss Krstev ed plaatsen? Je plukt zo?n jongen toch niet ergens van de bank af om ?m hier op de bank plaats te laten nemen.

Was licht geblesseerd afgelopen week

Tanjajeah

Citaat van: Bankzitter op augustus 05, 2022, 15:13:31
Joao speelt. Bergsma op de bank, volgende week naar verwachting basis.  vd Water tegen Fortuna naar verwachting basis. Balk op de bank als supersub. Ruiter uiteraard ook op de bank. Helmer hard op weg naar een contract.

Waarom zit Bergsma op de bank? Is fit, heeft zelfs al competitie gespeeld.

hobbes

Citaat van: Tanjajeah op augustus 05, 2022, 16:58:32
Waarom zit Bergsma op de bank? Is fit, heeft zelfs al competitie gespeeld.

Ik denk dat je met een aanvaller wat sneller het risico neemt dan met een CV. De verdediging moet van elkaar weten watr ze doen en of je dat in een week erin hebt?

Bankzitter

Ja, het verbaast mij ook.. maar de berichten zijn dat Smand speelt.
(IK heb ook maar een beetje geknipt en geplakt uit de berichtgeving rond de nieuwelingen).

J.v.G.

Citaat van: Bankzitter op augustus 05, 2022, 17:03:25
Ja, het verbaast mij ook.. maar de berichten zijn dat Smand speelt.
(IK heb ook maar een beetje geknipt en geplakt uit de berichtgeving rond de nieuwelingen).
Tol heeft meer met Smand getraind en gespeelt. Tol was er deze week door ziekte ook een paar dagen niet.