Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sc Cambuur - SV Excelsior 06-08-2022 18:45

Gestart door weestwel, juli 25, 2022, 08:37:24

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo


Eewal

Citaat van: Bernardo op augustus 05, 2022, 13:04:09
Smand en Smit in de basis volgens OF.
mooi voor die jongens maar ergens is het niet oke...

Trainert!

Citaat van: Eewal op augustus 05, 2022, 13:15:30
mooi voor die jongens maar ergens is het niet oke...

Smand met tol of Bergsma?
4-4-2 of Smit laten verpieteren op de buiten?

AL

Citaat van: Eewal op augustus 05, 2022, 13:15:30
mooi voor die jongens maar ergens is het niet oke...

Want?
Die 2 maakten de meeste indruk in de voorbereiding.

Bernardo

Citaat van: Trainert! op augustus 05, 2022, 13:17:55
Smand met tol of Bergsma?
4-4-2 of Smit laten verpieteren op de buiten?

Smand met Tol.

Eewal

Citaat van: AL op augustus 05, 2022, 13:21:23
Want?
Die 2 maakten de meeste indruk in de voorbereiding.
is dat een goed teken dan vind je?

Leovardia

Citaat van: Eewal op augustus 05, 2022, 13:15:30
mooi voor die jongens maar ergens is het niet oke...

Ben ik niet met dy eens. Die jongens hewwe ut self afdwongen. Smand is een groeibriljant. Daar gaan we flink op cashen over een paar jaar. Normaliter hadden deze jongens miski?n minder vlieguren maakt, maar goed, nood breekt wet nietwaar? Kin nog wel eens goed uutpakke. Kest wel allemaal nieuwen hale maar oek dat is altiet maar weer afwachte. Ik ben blied dat we niet meer van die breedtespelers halen maar nu echt kieke naar daadwerkelijke versterkingen. Binne die niet voorhanden, dan de jeugd de kans geve
Kent skele juh.

Eewal

Citaat van: Leovardia op augustus 05, 2022, 13:24:48
Ben ik niet met dy eens. Die jongens hewwe ut self afdwongen. Smand is een groeibriljant. Daar gaan we flink op cashen over een paar jaar. Normaliter hadden deze jongens miski?n minder vlieguren maakt, maar goed, nood breekt wet nietwaar? Kin nog wel eens goed uutpakke. Kest wel allemaal nieuwen hale maar oek dat is altiet maar weer afwachte. Ik ben blied dat we niet meer van die breedtespelers halen maar nu echt kieke naar daadwerkelijke versterkingen. Binne die niet voorhanden, dan de jeugd de kans geve
prima, maar dan ook niet piepen als we na 6 wedstrijden op 1 punt staan. Verder hoop ik dat jij gelijk krijgt en niet ik..

hobbes

Citaat van: Trainert! op augustus 05, 2022, 13:17:55
Smand met tol of Bergsma?
4-4-2 of Smit laten verpieteren op de buiten?

Je speelt niet een voorbereiding 433 om dan 442 te starten

Collingwood

Even los van alles is het enorm knap hoe snel de jeugdopleiding zich heeft ontwikkeld na de loskoppeling van Groningen. We moesten helemaal op 0 beginnen en er zijn nu al heel behoorlijke resultaten geboekt.
Kalmte alleen kan u redden.

Leovardia

Citaat van: Eewal op augustus 05, 2022, 13:27:56
prima, maar dan ook niet piepen als we na 6 wedstrijden op 1 punt staan. Verder hoop ik dat jij gelijk krijgt en niet ik..

Daar kest my aan houde.
Overigens, na zaterdag staan we gewoan op 3 puntsjes hoor.
Kent skele juh.

AL

We spelen dus zonder vleugels dus dat gaat 442 worden.

Eewal

Citaat van: Leovardia op augustus 05, 2022, 13:36:13
Daar kest my aan houde.
Overigens, na zaterdag staan we gewoan op 3 puntsjes hoor.
jij wist ook dat die Noor hier 100% gaat tekenen, hoe is het daar mee?

Specuveter

Citaat van: AL op augustus 05, 2022, 13:39:30
We spelen dus zonder vleugels dus dat gaat 442 worden.
Paulissen op links.
Een verkapte 442.

zeewolde

Citaat van: Eewal op augustus 05, 2022, 13:44:46
jij wist ook dat die Noor hier 100% gaat tekenen, hoe is het daar mee?
ze zitten samen aan de tiramisu. Daarna horen we meer denk ik.