Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Roberts Uldriķis

Gestart door justremco, augustus 31, 2021, 16:01:57

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op januari 18, 2024, 14:06:35
Evan Rottier komt eerder denk ik...
ken um niet echt. Jij noemt hem steeds maar is hij wel een versterking en niet een aanvulling?

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op januari 18, 2024, 14:06:35
Evan Rottier komt eerder denk ik...

Goeie speler maar dat is geen centrumspits. Meer een zwerver. Valse 9 zogezegd. Kan ook maar dan moeten we anders gaan spelen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op januari 18, 2024, 14:22:15
Goeie speler maar dat is geen centrumspits. Meer een zwerver. Valse 9 zogezegd. Kan ook maar dan moeten we anders gaan spelen.
Smit in de spits en hij in een vrije rol vanaf links lijkt mij dan een prima optie vooral als je een offensieve linksback hebt... :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

SCC

Citaat van: Grijskijkert op januari 18, 2024, 14:30:39
Smit in de spits en hij in een vrije rol vanaf links lijkt mij dan een prima optie vooral als je een offensieve linksback hebt... :thumbsup
Hij zorgde in ieder geval voor dreiging in de wedstrijd in Leeuwarden.
Die kale jongen toch?

Doet qua opportunisme wat denken aan Korte.

Grijskijkert

Citaat van: SCC op januari 18, 2024, 15:16:11
Hij zorgde in ieder geval voor dreiging in de wedstrijd in Leeuwarden.
Die kale jongen toch?

Doet qua opportunisme wat denken aan Korte.
Ja dat is 'm, hij is wel 10 jaar jonger dan Korte..
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op januari 18, 2024, 14:30:39
Smit in de spits en hij in een vrije rol vanaf links lijkt mij dan een prima optie vooral als je een offensieve linksback hebt... :thumbsup

Ik begrijp maar ik vind Smit op dit moment niet goed genoeg als aanspeelpunt in dit systeem.

Rottier zeer interessante speler. Die is net als Kaars bijna niet te verdedigen. Altijd onderweg.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

SCC

Werd duidelijk gemist vanavond. Niet ??n keer werd de bal vastgehouden en/ of kon een middenvelder er overheen

De Gast

Ach zet je hem er neer zonder Smit dan is het ook niks.
Blijkbaar hebben we die twee allebei nodig om er iets van te maken voorin.

PePe

Smit op de plaats van De Jong.  :y

El FLaco

Het is wel overduidelijk geworden dat Uldrikis onze aller,- allerbeste spits is.

Houdt bal vast zodat middenv aan kan sluiten
Kopt door wanneer ie door moet koppen


MP4L

Weet iemand of uldrikis al weer fit is voor morgen?

Grijskijkert

Citaat van: MP4L op februari 06, 2024, 12:32:41
Weet iemand of uldrikis al weer fit is voor morgen?
Begint morgen vanaf de bank.
IN HENK WE TRUST!!!

MP4L

Top! Cambuur is zoveel beter met hem erbij. Hoop dat hij nog 30 minuten kan maken.

Bankzitter

Op het eind heb je meer aan hem dan dat ? ie start, denk ik.

poelie-lwd

Citaat van: Bankzitter op februari 06, 2024, 12:50:05
Op het eind heb je meer aan hem dan dat ? ie start, denk ik.

Want?
Iedereen heeft recht op mijn mening.