Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Roberts Uldriķis

Gestart door justremco, augustus 31, 2021, 16:01:57

Vorige topic - Volgende topic

justremco

Lets international Roberts Uldriķis per direct naar SC Cambuur
Roberts Uldriķis is de nieuwe spits van SC Cambuur. De 23-jarige international van Letland komt over van FC Sion en heeft zijn handtekening gezet onder een dienstverband voor de komende twee seizoenen, met daarbij een optie voor nog een seizoen.

Uldrikis brak in het seizoen 2015/2016 door bij het Letse FK Metta en via een tussenstop bij het eveneens in de Letse Eredivisie uitkomende FK RFS speelt hij nu al ruim drie seizoenen op rij bij FC Sion. Voor de Zwitserse club kwam hij tot ruim 80 optredens, waarin hij betrokken was bij 23 doelpunten.

Daarnaast kwam de 1,98 meter lange spits uit voor alle vertegenwoordigende jeugdelftallen van Letland en mag hij zich 24-voudig A-international noemen. Momenteel is hij dan ook op pad met het Letse nationale team voor de WK-kwalificatie wedstrijden tegen Gibraltar en Noorwegen. Hierna zal hij zich direct melden bij zijn nieuwe club.

"Met de komst van Roberts hebben we weer een ander type aanvaller in de selectie en kunnen we als het nodig is ook anders gaan spelen", zo licht financieel en technisch directeur Gerald van den Belt de komst van de boomlange spits toe. "Er zijn niet veel spitsen die op z'n jonge leeftijd al ruim 150 wedstrijden in de benen hebben en ook nog eens A-international zijn. Daarbij is het een speler die heel bewust bezig is met z'n carrière en qua mentaliteit en persoonlijkheid goed bij ons past."

Treb

Leuk al die internationals.. ze binne allemaal fut  8P

Noordcambuur

Citaat van: Treb op augustus 31, 2021, 16:10:23
Leuk al die internationals.. ze binne allemaal fut  8P
jaaa klopt dan trainen ze ook niet met de selectie mee.
Trouwens krijgen wij ook vergoedingen van de spelers die voor hun vaderland spelen.

Welkom Roberts en heel veel succes  |:)

Trainert!

Citaat van: Noordcambuur op augustus 31, 2021, 16:43:47
jaaa klopt dan trainen ze ook niet met de selectie mee.
Trouwens krijgen wij ook vergoedingen van de spelers die voor hun vaderland spelen.

Welkom Roberts en heel veel succes  |:)

Ook nog eens voor 2 jaar. Dan moeten ze wel heel erg overtuigd zijn. En dat als 3e spits. Of toch als 1e..

YellowBlue

Noordcambuur

Volgens mij zijn de meeste forumgenoten niet blij dat Roberts is aangetrokken kijk naar de reacties  :X

Scc4-ever

Collingwood

Hm, zo'n contract spreekt dan toch wel weer vertrouwen uit. We zijn weer benieuwd, welkom in ieder geval.  |:)
Kalmte alleen kan u redden.

Bernardo

Citaat van: Collingwood op augustus 31, 2021, 19:06:02
Hm, zo'n contract spreekt dan toch wel weer vertrouwen uit. We zijn weer benieuwd, welkom in ieder geval.  |:)

Had Pouwels toch ook? Was na jaar weer weg..

Collingwood

Citaat van: Bernardo op augustus 31, 2021, 22:23:26
Had Pouwels toch ook? Was na jaar weer weg..

Bedoel er niet mee dat het per se een goede speler is, maar dat Cambuur hem niet als een soort noodoplossing haalt, wat ik een beetje verwachtte.

veteraan

Ben benieuwd, er is relatief weinig openbaar beeldmateriaal

Treb

Citaat van: veteraan op september 01, 2021, 06:46:31
Ben benieuwd, er is relatief weinig openbaar beeldmateriaal

Ik ben niet echt ondersteboven van z'n cijfers.

Meer gele kaarten dan goals..

Grijskijkert

Citaat van: Treb op september 01, 2021, 07:22:18

https://www.transfermarkt.nl/roberts-uldrikis/leistungsdatendetails/spieler/342152 164 wedstrijden, 40 goals, 16 assist en 19 gele kaarten...
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Zet um op grote Drikus. Welkom

Collingwood

Citaat van: Treb op september 01, 2021, 07:22:18

Gisteren geloof ik ook al ergens getypt, maar als je zijn speeltijd in competitie en beker omrekent naar minuten (in plaats van wedstrijden) valt het best mee. Dan 102 wedstrijden, 40 goals en 16 assists. Dus ongeveer elke 165 minuten bij een doelpunt betrokken.