Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Roberts Uldriķis

Gestart door justremco, augustus 31, 2021, 16:01:57

Vorige topic - Volgende topic

Drumfather SCC

Citaat van: Galdiano op februari 20, 2024, 12:22:50
Komt mede door de liefde!  :D

En door het wederkeren van sien haar  ;)

NRG

Ik vrees dat Uldrikis volgend seizoen niet meer in Leeuwarden te bewonderen is. Hopelijk levert hij flink wat geld op.

michello

Loopt gratis de deur uit in dat geval.

NRG

Citaat van: michello op februari 27, 2024, 23:49:53
Loopt gratis de deur uit in dat geval.

Hmmm. Dat zie ik net ook. Loopt zo de deur uit. Jammer?

Bernardo

Zonde dat hij er uit moest, daarna was het helemaal klaar.

wiekie1969

Bedankt vriend. Tranen in de ogen ;( ;( ;( _O_ _O_ _O_

Delamere

Citaat van: Bernardo op februari 20, 2024, 12:16:51
Sinds Henk terug is 13 competitie wedstrijden mee gedaan en 9 goals gemaakt en 5 assists.  |:)
Henk is hier volgend seizoen ook trainer. Dus snel laten bijtekenen.

Vlampiep

Citaat van: Delamere op februari 28, 2024, 08:27:53
Henk is hier volgend seizoen ook trainer. Dus snel laten bijtekenen.
Wat zou het mooi zijn als er vanuit sponsoren de bereidheid is om een deel van zijn nieuw te bepalen salaris te betalen indien hij voor een jaar wil bijtekenen.

Noordcambuur

Dat gaat echt niet gebeuren hoor geniet nog maar een paar maandjes van hem :thumbsup
En dan Smit ook nog weg dan heb je helemaal niks meer rond lopen in de aanval.

papier

Citaat van: Noordcambuur op februari 28, 2024, 10:07:57
Dat gaat echt niet gebeuren hoor geniet nog maar een paar maandjes van hem :thumbsup
En dan Smit ook nog weg dan heb je helemaal niks meer rond lopen in de aanval.

Als Smit gaat dan verdien je daarop, dat is natuurlijk wel hoe we het als club moeten spelen.

AL

Misschien wel zijn beste wedsrijd voor ons.
Deed eigenlijk alles goed.
Toch jammer dat hij dit niveau zo weinig heeft laten zien.

De Gast

Ik snap de club ook niet. Net zoals met Jacobs verlengen ze dan met spelers die op dat moment er helemaal doorheen zitten. Jacobs is niet meer opgekrabbelt en Uldrikis was daarna ook weer bankje op bankje af. En dan krijgen ze een 1jarig contract. Wat wil je dan daarmee als club?


sunderland

Citaat van: AL op april 27, 2024, 11:45:37
Misschien wel zijn beste wedsrijd voor ons.
Deed eigenlijk alles goed.
Toch jammer dat hij dit niveau zo weinig heeft laten zien.
eens wou hem graag houden maar brengt vaak ook zo weinig. Ben er eigenlijk ook wel klaar mee. Hij kan het echt wel.. maar ja

Huizen

Volgens mij een super toffe gozer met goede uitstraling. Jammer dat het voor m?n gevoel toch net niet de juiste spits is voor ons.

Maar dit soort gasten brengen de club wel wat extra?s. Ik vind dat veel te veel spelers amper uitstraling hebben. Hopelijk gaat dat wat veranderen de aankomende jaren

Huizen

Ik mis echt jongens als Paulissen, Bangura, Kallon en types zoals Vytas die wat leven in de brouwerij brengen. Wormgoor had die rol prima op zich kunnen nemen maar helaas al op leeftijd en direct geblesseerd geraakt.