Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Roberts Uldriķis

Gestart door justremco, augustus 31, 2021, 16:01:57

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 01, 2021, 19:52:50
Vanavond zoals verwacht in de basis. Met onder andere ook Ciganiks.
Heeft onze held al een hattrick binnen geschoten
Henk, held, bedankt

Noordcambuur


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Noordcambuur op september 01, 2021, 21:48:05
0 -0 rust
Ik zag het en hij stond in de opstelling ook niet als diepe spits, voor wat dat waard is
Henk, held, bedankt

justremco

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 01, 2021, 21:50:35
Ik zag het en hij stond in de opstelling ook niet als diepe spits, voor wat dat waard is

Spelen in balbezit met 4 spitsen, bij balbezit tegenstander zakt ie wat verder terug. Overigens een troosteloos niveau. Letland weet nauwelijks kansen te creëren. Hij werkt wel hard en wint elk kopduel

rudie

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 01, 2021, 21:12:14
Heeft onze held al een hattrick binnen geschoten
Nee, Ciganiks heeft wel gescoord overigens

D.H.Skolten

Citaat van: rudie op september 01, 2021, 22:50:56
Nee, Ciganiks heeft wel gescoord overigens
Hij werd wel gewisseld,  hopelijk een tactische wissel en geen blessure.

D.H.Skolten

Zijn goal bij turkije heeft turkije 2 punten gekost, misschien dat Nederland dankzij zijn goal het wk haalt.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Drikus is er net ingekomen tegen Haaland
Henk, held, bedankt

sunderland


SCC

Maar qua afjagen/ druk zetten leverde hij niet bepaald veel energie.
Lengte heeft hij inderdaad wel
Heel benieuwd hoe hij het gaat doen bij ons. En vooral hoe het team ermee omgaat, want zo'n type speler vraagt ander spel

sunderland

Citaat van: SCC op september 04, 2021, 22:05:51
Maar qua afjagen/ druk zetten leverde hij niet bepaald veel energie.
Lengte heeft hij inderdaad wel
Heel benieuwd hoe hij het gaat doen bij ons. En vooral hoe het team ermee omgaat, want zo'n type speler vraagt ander spel
begrijp jij dan wel hoe en wat? Die jongen gaat geen basis spelen maar komt erin als het niet goed gaat en we iets moeten.

okkele

Citaat van: sunderland op september 04, 2021, 22:40:52
begrijp jij dan wel hoe en wat? Die jongen gaat geen basis spelen maar komt erin als het niet goed gaat en we iets moeten.
dat is niet een kwestie van begrijpen maar van eigen voorkeur.
ik ben nu ook wel benieuwd naar jouw volgorde wat spitspositie betreft.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Grijskijkert

Citaat van: SCC op september 04, 2021, 22:05:51
Maar qua afjagen/ druk zetten leverde hij niet bepaald veel energie.
Lengte heeft hij inderdaad wel
Heel benieuwd hoe hij het gaat doen bij ons. En vooral hoe het team ermee omgaat, want zo'n type speler vraagt ander spel
Lewandowski of een Weghorst brengen bij hun nationale team ook niet wat ze bij hun club wel brengen, maar dit ligt dat aan de speler of aan zijn omgeving(medespelers/spelsysteem/positie in het veld)

Hoe ik het inschat gaan we plezier aan deze jongen beleven! |:)
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: okkele op september 05, 2021, 00:54:44
dat is niet een kwestie van begrijpen maar van eigen voorkeur.
ik ben nu ook wel benieuwd naar jouw volgorde wat spitspositie betreft.
Boere, Hendriks, Drikus. Ik bedoelde eigenlijk meer dat wij niet anders zullen gaan spelen en dat hij meer als breekijzer zal spelen. Maar misschien kan ie nog veel meer en heb ik het mis. Een soort Hemmen die die niet valt te bespelen..

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op september 05, 2021, 09:09:15
Boere, Hendriks, Drikus. Ik bedoelde eigenlijk meer dat wij niet anders zullen gaan spelen en dat hij meer als breekijzer zal spelen. Maar misschien kan ie nog veel meer en heb ik het mis. Een soort Hemmen die die niet valt te bespelen..
Een type Weghorst, die ook nog kan koppen..
IN HENK WE TRUST!!!