Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Roberts Uldriķis

Gestart door justremco, augustus 31, 2021, 16:01:57

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Bankzitter op september 27, 2021, 11:38:23
Het lijkt me lastiger dat je trainer weg is met interlandweekends (Sparta).

Uldrikis zit hier nog wel even en we hebben 2 fitte spitsen. Jammer dat 'ie nog niet speelt maar ook weer geen groot probleem.

Snap jij dat? Ik zou dat echt niet okay vinden als Henk er nog eventjes een baan naast heeft. Dat probleem had ik ook een beetje met Sandor.

Bankzitter

Ik snap er niks van dat Sparta dat heeft geaccepteerd... dat gaat een boel gedoe geven daar.

sunderland

Heb deze jongen vandaag even zien afronden. Die hoef je geen kans te geven in de zestien. Over de grond is ie beter dan ik dacht

moodygrunn

Citaat van: sunderland op september 27, 2021, 21:00:04
Heb deze jongen vandaag even zien afronden. Die hoef je geen kans te geven in de zestien. Over de grond is ie beter dan ik dacht
Zó goed?
In Henk en Sandor we trust

Collingwood

Interview met Uldrikis in het Lets (https://sports.tvnet.lv/7348396/uldrikis-sadas-parejas-latvijas-futbolistiem-ir-retums) door Google Translate gehaald. Wat hoogtepunten:

- Hij had na de afgelopen interlandperiode een hersenschudding, zo bleek uit scans. Henk gaf bij de sportcast van OF al aan dat ze daar bij de club extreem voorzichtig mee zijn, zeker na het 'geval' Marco van der Heide.
- Hij traint nu volledig mee en hoopt er zondag tegen AZ bij te zijn.
- Er is een transfersom tussen de 100.000 en 1.000.000 euro voor Uldrikis betaald (zal vast dichter bij het eerste dan het tweede bedrag liggen).
- Uldrikis kon ook naar Polen, Israël en de tweede Bundesliga.
Kalmte alleen kan u redden.

Lore

Citaat van: Collingwood op september 30, 2021, 10:51:47
Interview met Uldrikis in het Lets (https://sports.tvnet.lv/7348396/uldrikis-sadas-parejas-latvijas-futbolistiem-ir-retums) door Google Translate gehaald. Wat hoogtepunten:

- Hij had na de afgelopen interlandperiode een hersenschudding, zo bleek uit scans. Henk gaf bij de sportcast van OF al aan dat ze daar bij de club extreem voorzichtig mee zijn, zeker na het 'geval' Marco van der Heide.
- Hij traint nu volledig mee en hoopt er zondag tegen AZ bij te zijn.
- Er is een transfersom tussen de 100.000 en 1.000.000 euro voor Uldrikis betaald (zal vast dichter bij het eerste dan het tweede bedrag liggen).
- Uldrikis kon ook naar Polen, Israël en de tweede Bundesliga.

Dank voor het delen en vertalen. Ik zou echt wel eens achter de schermen willen kijken hoe Cambuur bij zo'n speler komt en waarop ze baseren dat hij een transfersom waard is. Schept in ieder geval verwachtingen,

Bankzitter

Zeker interessant hoe ze uiteindelijk bij Uldriķis (maar ook Krastev) uitkwamen. De transferperiode is toch wat raar verlopen.

In het interview met OF blijkt dat de switch van een buitenspeler naar een spits min of meer een spontane ingeving van Henk was.

Het kan ook best allemaal goed gaan uitpakken met Krastev&Uldriķis maar die kwamen wel een beetje uit de lucht vallen.
(Ik heb begrepen dat ze goede dingen laten zien van op de trainingen). We zijn ook beter uit de transferperiode gekomen dan sommige andere clubs.

Toch wel goede zaak als Booij weer terugkeert om de lange termijn/visie te bewaken.

Lore

Citaat van: Bankzitter op september 30, 2021, 12:26:01
Zeker interessant hoe ze uiteindelijk bij Uldriķis (maar ook Krastev) uitkwamen. De transferperiode is toch wat raar verlopen.

In het interview met OF blijkt dat de switch van een buitenspeler naar een spits min of meer een spontane ingeving van Henk was.

Het kan ook best allemaal goed gaan uitpakken met Krastev&Uldriķis maar die kwamen wel een beetje uit de lucht vallen.
(Ik heb begrepen dat ze goede dingen laten zien van op de trainingen). We zijn ook beter uit de transferperiode gekomen dan sommige andere clubs.

Toch wel goede zaak als Booij weer terugkeert om de lange termijn/visie te bewaken.

Ik weet niet of wij goed uit de transferperiode zijn gekomen hoor. Volgens mij ligt de huidige goede start meer aan de voorgaande transferperiodes dan aan deze. Het binnenhouden van Steven, Hoedemaakers, etc is echt heel knap geweest.

Bankzitter

We zijn niets kwijtgeraakt, gelukkig. Het is even afwachten hoe sterk we in de breedte zijn maar begrijp dat de nieuwelingen goed kunnen ballen.

Het was opmerkelijk dat we switchten van huren (korte termijn versterking) naar koop (lange termijn/investeren).
En dat we uiteindelijk geen 2, 6 en 7 haalden maar andere types.
Geen reden tot klagen met het aantal punten en het spel , maar als de rechterflank net zo sterk was als de linker flank...

Yellow Army

Citaat van: Lore op september 30, 2021, 12:46:15
Ik weet niet of wij goed uit de transferperiode zijn gekomen hoor. Volgens mij ligt de huidige goede start meer aan de voorgaande transferperiodes dan aan deze. Het binnenhouden van Steven, Hoedemaakers, etc is echt heel knap geweest.

Het behouden van je sterkhouders is natuurlijk ook goed uit de transferperiode komen
Area 58

michello

Boere en Tol zijn in ieder geval al van waarde geweest. Dat zijn dan ook de enige twee die tot dusver bepalend/beslissend zijn geweest van de nieuwkomers.

denistel

rest van wat we hadden doet het ook prima toch dus logisch dat de nieuwelingen
nog op de bank zitten maar vandaag weer training op hoog niveau gezien komt allemaal goed

Lore

Citaat van: Bankzitter op september 30, 2021, 12:54:29
We zijn niets kwijtgeraakt, gelukkig. Het is even afwachten hoe sterk we in de breedte zijn maar begrijp dat de nieuwelingen goed kunnen ballen.

Het was opmerkelijk dat we switchten van huren (korte termijn versterking) naar koop (lange termijn/investeren).
En dat we uiteindelijk geen 2, 6 en 7 haalden maar andere types.
Geen reden tot klagen met het aantal punten en het spel , maar als de rechterflank net zo sterk was als de linker flank...

Vervolgens mij vergeet je iemand. Kan gebeuren hoor, die had ook maar een bijrol afgelopen twee jaar  :zweep :zweep

Bankzitter

Jacobs? Dat scheelt inderdaad enorm voor de balans in het team en de goals.

Geen kritiek op Schmidt/Breij maar als daar Sambo/Summerville hadden gestaan dan speelden we fluitend linkerrijtje dit seizoen.
Het kan altijd better, toch :)

Lore

Citaat van: Bankzitter op september 30, 2021, 15:28:49
Jacobs? Dat scheelt inderdaad enorm voor de balans in het team en de goals.

Geen kritiek op Schmidt/Breij maar als daar Sambo/Summerville hadden gestaan dan speelden we fluitend linkerrijtje dit seizoen.
Het kan altijd better, toch :)

Ik bedoelde die lange dweil voorin, waar wij zondag afscheid van gaan nemen. Die zijn wij wel kwijtgeraakt toch?