Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jhondly van der Meer

Gestart door Collingwood, juni 04, 2021, 10:39:18

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: anderszchristian op augustus 19, 2023, 15:07:14
Je ziet aan van Osch dat het echt een prima keeper is, met name op afstand schoten maar dat hij ook erg onzeker wordt van die roltrap verdedigers die voor hem staan. Hij werd ook terecht woest na die 3-2 waarbij we achterin weer stonden te schutteren. Vier tegen in twee duels is toch niet lekker voor een keeper.
daar zie ik wat anders tegen aan, het is een echte lijn keeper en coacht totaal niet.

Poetser

Je moet deze jongen uit z'n lijden verlossen. Zelfs in mijn elftal zal Jhondly minimaal een helft moeten vlaggen.

Trainert!

Citaat van: Poetser op augustus 19, 2023, 16:37:49
Je moet deze jongen uit z'n lijden verlossen. Zelfs in mijn elftal zal Jhondly minimaal een helft moeten vlaggen.


Mag z?n handjes dicht knijpen met betaald voetbal. Best ventje maar totaal ongeschikt

michello

Heeft ook geluk dat ie nog een contract had en we zijn gedegradeerd. Anders zat ie nu bij Harkema. Helaas niet goed genoeg.

Destroyer

Hoe is hij dan zo snel minder geworden want was toch een talentje
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Noordcambuur

Citaat van: Destroyer op augustus 19, 2023, 22:15:16
Hoe is hij dan zo snel minder geworden want was toch een talentje
heeft een jaar niet gevoetbald?.

denistel

bijna 2 jaar niet in ieder geval niet in het 1e

Delfzijl/Cambuur

iedereen ziet t maar niemand doet er wat aan, bescherm zon jongen dan en zeg vent je bent niet goed genoeg....

Vlampiep

Citaat van: sunderland op augustus 19, 2023, 15:38:09
daar zie ik wat anders tegen aan, het is een echte lijn keeper en coacht totaal niet.
Klopt, hij met zijn ervaring moet de verdediging neer zetten met name bij de dode spelmomenten.