Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jhondly van der Meer

Gestart door Collingwood, juni 04, 2021, 10:39:18

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Iemand een idee of er ook nog wordt gezocht naar een club om Van der Meer aan te verhuren? Is nu zowel op rechtsback als centraal achterin derde keus, doodzonde voor zijn ontwikkeling natuurlijk.
Kalmte alleen kan u redden.

Bernardo

Mag verhuurd worden meldt VI.

SCC

Hopelijk komt er nog, anders wordt het weer een verloren seizoen voor Jhondly.
Hij is  nu eigenlijk al voorbijgestreefd door Floris Smand, terwijl 2 seizoenen terug werd gemeld dat Jhondly een CV is die ook op de RB uit de voeten kan.

michello

Als ik eerlijk ben verwacht ik niet dat hij op een niveau gaat komen wat we zouden willen zien. Al helemaal niet als hij niet speelt, had gewoon naar een KKD club gemoeten, vorig jaar al.

Collingwood

Mocht hij gezien de mogelijk langere blessure van Bergsma nog wel weg?
Kalmte alleen kan u redden.

Holwerd voor Cambuur

Vraagje uit de categorie "hoe is het nu met":

Waar is Jhondly? Die heeft behoorlijk stilgestaan in zijn ontwikkeling het laatste jaar.
Aangezien Doke en Sai vertrekken; in hoeverre is VdMeer nog een optie?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

papier

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 30, 2023, 23:18:30
Vraagje uit de categorie "hoe is het nu met":

Waar is Jhondly? Die heeft behoorlijk stilgestaan in zijn ontwikkeling het laatste jaar.
Aangezien Doke en Sai vertrekken; in hoeverre is VdMeer nog een optie?

Wat mij betreft wel. Volgend seizoen spelen we een divisie lager en komen we hopelijk wat vaker in de positie om spelers minuten te gunnen. Met een rechtsback positie kan dat eigenlijk prima. Dus een wat meer ervaren rechtsback erbij samen met Vd Meer en dan maar kijken wie er aan het eind van de rit de basisspeler is.

sunderland

Citaat van: papier op mei 31, 2023, 08:50:13
Wat mij betreft wel. Volgend seizoen spelen we een divisie lager en komen we hopelijk wat vaker in de positie om spelers minuten te gunnen. Met een rechtsback positie kan dat eigenlijk prima. Dus een wat meer ervaren rechtsback erbij samen met Vd Meer en dan maar kijken wie er aan het eind van de rit de basisspeler is.
op basis waarvan? Heb jij um zien spelen de laatste 14 maanden?

Beul B

Is veel en langdurig geblesseerd geweest, heb ik uit bronnen van dichtbij. komt er wel volgens de trainer van onder de 19

papier

Citaat van: sunderland op mei 31, 2023, 09:29:30
op basis waarvan? Heb jij um zien spelen de laatste 14 maanden?

We hebben het over een back positie in de KKD he. Daar kunnen jij en ik ook wel staan als wisselspeler.

denistel

we hebben bij de o 21 ook nog Bjarn Zorgdrager die het ook goed
doet.vd Meer zou misschien net als Dylan Smit naar een Harkemase Boys
of zo iets moeten gaan.

Holwerd voor Cambuur

De eerste posts in dit topic van al een paar jaar geleden, waren heel positief! Hopelijk kan hij dat weer/nog steeds laten zien.

Go Jhondly |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

wiekie1969


Huizen

Mag al 2 jaar verhuurd worden en staat bij ons in de basis bij de seizoensouverture. Zag er bij beide goals niet lekker uit

Bankzitter

Is het wel een back?
Speelde zonder enig zelfvertrouwen.

Inderdaad onbegrijpelijk dat we nooit spelers verhuren.