Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jhondly van der Meer

Gestart door Collingwood, juni 04, 2021, 10:39:18

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Citaat van: Bussum op augustus 12, 2023, 07:03:39
Mag al 2 jaar verhuurd worden en staat bij ons in de basis bij de seizoensouverture. Zag er bij beide goals niet lekker uit

Bij de tweede goal staat hij in zijn eentje tegen twee man en kiest in eerste instantie voor de man met bal. Daardoor is hij te laat bij de man die nooit meer zo'n goal gaat maken.

PePe

Emmen kwam 2x Jhondly voorbij, 0 - 2. Waar is Doke?

Bernardo

Duidelijk niet goed genoeg, zou overwegen Tol als rechtsback op te stellen zolang Gabi niet fit is.

wagen306

Doke is in Helmond. Aan van Osch gaan we nog heel veel plezier beleven. Gelukkig ligt hij nog jaren vast.

Noordcambuur

Citaat van: Bernardo op augustus 12, 2023, 09:56:51
Duidelijk niet goed genoeg, zou overwegen Tol als rechtsback op te stellen zolang Gabi niet fit is.
klopt geef Tol de kans :thumbsup

Noordcambuur

Citaat van: wagen306 op augustus 12, 2023, 10:00:36
Doke is in Helmond. Aan van Osch gaan we nog heel veel plezier beleven. Gelukkig ligt hij nog jaren vast.
nou dat moet ik nog ff zien met van Osch.

PePe

Citaat van: Noordcambuur op augustus 12, 2023, 10:18:52
nou dat moet ik nog ff zien met van Osch.

Van Osch kan beter worden denk ik, we moeten niet vergeten dat hij een seizoen niet heeft gekeept.

Dokkumer

Citaat van: PePe op augustus 12, 2023, 09:54:27
Emmen kwam 2x Jhondly voorbij, 0 - 2. Waar is Doke?
Bij de 0-2 stond hij tegen een overtal, dat kon je hem niet aanrekenen.
Pakt hij zijn positie dan loopt de man met bal door en pakt hij de man met bal dan is het Hardeveld die alsnog de vrije man is.
De echte, dat lees je :devil

Destroyer

Citaat van: PePe op augustus 12, 2023, 09:54:27
Emmen kwam 2x Jhondly voorbij, 0 - 2. Waar is Doke?
klopt maar bangura ging ook zeker niet vrijuit bij die eerste. Veel te laat aanschijten.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Delamere

Van der Meer kan echt niet nog een keer. Heimwee naar Doke!

Noordcambuur

Citaat van: Delamere op augustus 19, 2023, 13:37:11
Van der Meer kan echt niet nog een keer. Heimwee naar Doke!
Doke is weg?
Maar ben wel met je eens dat er een betere rechtsachter MOET komen.

Tanjajeah

Citaat van: Noordcambuur op augustus 19, 2023, 13:43:25
Doke is weg?
Maar ben wel met je eens dat er een betere rechtsachter MOET komen.

Gabi is voor die positie gehaald, die zal eerste keus zijn schat ik. Geef hem eerst een kans. Maar daarachter zit dan van der Meer en die kan eigenlijk het niveau (nog?) niet aan. Is niet wendbaar genoeg, tegenstanders draaien heel makkelijk bij hem weg. En kom voetballend ook tekort. Wordt altijd opgesteld als back, maar lijkt me eigenlijk meer een centrale verdediger.

diekhuzen

Onze verdediging is verre van stabiel en erg kwetsbaar in de omschakeling. Vd Meer kun je wel inzetten zodra je het achterin onder controle hebt en iemand uitvalt.
Het is te hopen dat we Bangura goed kunnen verkopen en dat een back erbij met nog eenn centrale verdediger, maar wel directe versterking.
Voorin en op het middenveld opzich wel prima en met name voetballend, maar het Breij, Kaam en de Jong mis je wel body.

Wellicht kunnen we stunten, playoffs moet natuurlijk haalbaar zijn.

anderszchristian

Citaat van: Noordcambuur op augustus 12, 2023, 10:18:52
nou dat moet ik nog ff zien met van Osch.

Je ziet aan van Osch dat het echt een prima keeper is, met name op afstand schoten maar dat hij ook erg onzeker wordt van die roltrap verdedigers die voor hem staan. Hij werd ook terecht woest na die 3-2 waarbij we achterin weer stonden te schutteren. Vier tegen in twee duels is toch niet lekker voor een keeper.