Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur in de media

Gestart door punkman, april 16, 2013, 18:05:38

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

Citaat van: SCC-J op oktober 04, 2014, 12:20:43
Dat wief treed net zo goed op bij Dkv. Echt geen Cambuur dat mens.
vanavond ook maar boycotten als we scoren, mondje dicht dan tijdens het zingen he!

Kunstgras


Unknown

Tja, t woanskip is traditie, maar ik vind het , net als ons volkslied helemaal niks, toch galm ik het altijd mee. En AD is absoluut geen cambuur.

SCC-J

Citaat van: Cambuur Groningen op oktober 04, 2014, 12:33:04
vanavond ook maar boycotten als we scoren, mondje dicht dan tijdens het zingen he!
Als je denkt dat Anneke douma de orginele versie is... Mondje dicht he

Cambuur Groningen

Citaat van: SCC-J op oktober 04, 2014, 13:02:10
Als je denkt dat Anneke douma de orginele versie is... Mondje dicht he
Kun je me even vertellen waar ik zeg dat het de originele versie is? Ik weet ook wel dat die niet van Anneke is, maar ik word een beetje moe van de negatieve toon van een aantal lui hier. Op werkelijk alle slakken worden zout gelegd. Maar ach misschien zie ik het glas wel gewoon altijd meer dan half vol  :)

Cambuur Groningen

#245
Citaat van: Kunstgras op oktober 04, 2014, 12:37:40
http://www.youtube.com/watch?v=1futFr0ZGLc
bedankt voor het lesje in historie. Is dit de versie die vanavond ook gedraaid wordt?  :) En helaas, het origineel is het ook niet. Dat is van Anne van der Mark, in het Fries nog wel

speculeter

Is die uitzending van gisteren ergens terug te zien?

pvanbuijtene

#247
Rtl gemist.. Is app van en anders via internet..


Eewal

Citaat van: speculeter op oktober 04, 2014, 16:14:55
Is die uitzending van gisteren ergens terug te zien?
och nee he, moest je met de vrouw meekijken met the voice;)

speculeter

Citaat van: Eewal op oktober 04, 2014, 16:59:09
och nee he, moest je met de vrouw meekijken met the voice;)
nou nee.....bedrijffeest op de euromast.
Heel wat anders dus :_schater

waldkip

Loop eens stage bij PEC en Cambuur

PEC Zwolle weer zien spelen tegen Ajax? Cambuur zien winnen van Dordrecht? Twee van die ploegen die we heel lang met de eerste divisie afficheerden. Zo lopen er nóg wel een paar mee in de Eredivisie.

De andere, zoals Willem II, Excelsior en Go Ahead, verrassen af en toe, zoals het kleinere clubs wel vaker vergaat. Maar door Cambuur en PEC wordt een liefhebber vrijwel elke speelronde vermaakt. Ze spelen voetbal dat leuk is om naar te kijken. Hoe lang hebben we daar niet op gewacht?

Ajax, Feyenoord en PSV hebben de budgetten om aan dat soort verwachtingen te voldoen. FC Twente en Vitesse ook enigszins. Maar Cambuur en PEC? Ze hebben dit jaar respectievelijk zo'n zeven en tien miljoen te besteden, de nummers drie en vier op een kwart van het seizoen en ze spelen het aantrekkelijkste voetbal van de Eredivisie.

Bij het zien van Ajax-PEC Zwolle drong de vraag zich op of 'dit PEC' wel weet wat er allemaal mogelijk is bij die club. Je kunt die vraag ook in een ander perspectief zetten. Beseffen 'kleine' clubs wel genoeg wat er met weinig geld bereikbaar is?

Ga met zijn allen stage lopen in Zwolle en Leeuwarden, in plaats van ver over de grens. In Overijssel en Friesland staan de laboratoria waar aan de nieuwe Eredivisie gesleuteld wordt.
Ad.nl

drg

Citaat van: waldkip op oktober 06, 2014, 08:16:22
Loop eens stage bij PEC en Cambuur

PEC Zwolle weer zien spelen tegen Ajax? Cambuur zien winnen van Dordrecht? Twee van die ploegen die we heel lang met de eerste divisie afficheerden. Zo lopen er nóg wel een paar mee in de Eredivisie.

De andere, zoals Willem II, Excelsior en Go Ahead, verrassen af en toe, zoals het kleinere clubs wel vaker vergaat. Maar door Cambuur en PEC wordt een liefhebber vrijwel elke speelronde vermaakt. Ze spelen voetbal dat leuk is om naar te kijken. Hoe lang hebben we daar niet op gewacht?

Ajax, Feyenoord en PSV hebben de budgetten om aan dat soort verwachtingen te voldoen. FC Twente en Vitesse ook enigszins. Maar Cambuur en PEC? Ze hebben dit jaar respectievelijk zo'n zeven en tien miljoen te besteden, de nummers drie en vier op een kwart van het seizoen en ze spelen het aantrekkelijkste voetbal van de Eredivisie.

Bij het zien van Ajax-PEC Zwolle drong de vraag zich op of 'dit PEC' wel weet wat er allemaal mogelijk is bij die club. Je kunt die vraag ook in een ander perspectief zetten. Beseffen 'kleine' clubs wel genoeg wat er met weinig geld bereikbaar is?

Ga met zijn allen stage lopen in Zwolle en Leeuwarden, in plaats van ver over de grens. In Overijssel en Friesland staan de laboratoria waar aan de nieuwe Eredivisie gesleuteld wordt.
Ad.nl

_O_

Aan welke stagiares is dit gericht trouwens?  8P

speculeter

Gisteren toch stukje gezien van studio voetbal.
Haha..die lul van van Gelder wou het steeds over die kutclub uit Adam hebben maar hij werd steeds onderbroken Door de gasten die het over Cambuur wilden hebben.

Dokkumer

Citaat van: speculeter op oktober 06, 2014, 09:06:17
Gisteren toch stukje gezien van studio voetbal.
Haha..die lul van van Gelder wou het steeds over die kutclub uit Adam hebben maar hij werd steeds onderbroken Door de gasten die het over Cambuur wilden hebben.
BAM Gewoon GJV die er samen met van Halst overheen klapte en die AD kerel die mooi mee ging.
GJV blijft natuurlijk enorm besmet door zijn lange verleden in het dorp, maar zegt heel vaak wel zinnige dingen over voetbal. En mooi hoe hij het voor de kleinere clubs (en dan vooral de onze) opneemt.