Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur in de media

Gestart door punkman, april 16, 2013, 18:05:38

Vorige topic - Volgende topic

TM

Ik dacht dat Henk de Jong in studio voetbal kwam gisteravond? Ik zou het net even terugkijken, maar geen HdJ... :zucht

Gasgeve

NOS vond het verhaal van Pastoor belangrijker. Begrijpelijk ook wel, Henk de Jong is volgende week ook nog wel relevant. Pastoor niet.

scclwd

Geinige topic gevonden, voetbalsupporters geven hun mening over iedere eredivisieclub. We komen er goed vanaf  :)

http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/nationaal/49194-geef-hier-je-mening-over-andere-eredivisieclubs.html

Marc S

Citaat van: scclwd op september 25, 2014, 16:47:19
Geinige topic gevonden, voetbalsupporters geven hun mening over iedere eredivisieclub. We komen er goed vanaf  :)

http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/nationaal/49194-geef-hier-je-mening-over-andere-eredivisieclubs.html

Alleen wat DKVers die er niet overkunnen dat we eredivisie spelen ahaha en een paar vinden het kunstgras een minpunt, wat begrijpelijk is.

Dokkumer

90% van de reacties zijn voor mij nietszeggend. Lijkt wel alsof ik daar 234 accounts heb :zweep

marrumer

Citaat van: Marc S op september 25, 2014, 18:53:06
Alleen wat DKVers die er niet overkunnen dat we eredivisie spelen ahaha en een paar vinden het kunstgras een minpunt, wat begrijpelijk is.
ook al zijn het vooral groningers die zelf een toendra hebben....

Marc S

Citaat van: marrumer op september 25, 2014, 19:10:16
ook al zijn het vooral groningers die zelf een toendra hebben....

Klopt

SCC-J

Wel leuke reacties pleur je het nieuwe stadion in een industrieterrein zul je de reactie en lovende woorden niet meer hebben. Dan is het voor hun 1 in een dozijn.

scclwd

Citaat van: SCC-J op september 25, 2014, 19:42:25
Wel leuke reacties pleur je het nieuwe stadion in een industrieterrein zul je de reactie en lovende woorden niet meer hebben. Dan is het voor hun 1 in een dozijn.

Precies! Hoop dat gemeente Lwd en bestuur ook meelezen.

Eewal

Citaat van: SCC-J op september 25, 2014, 19:42:25
Wel leuke reacties pleur je het nieuwe stadion in een industrieterrein zul je de reactie en lovende woorden niet meer hebben. Dan is het voor hun 1 in een dozijn.

dus jij vindt dat alleen ons stadion en de locatie daarvan ons uniek maken?

scclwd

Citaat van: Eewal op september 25, 2014, 19:57:03
dus jij vindt dat alleen ons stadion en de locatie daarvan ons uniek maken?

Ja. In combinatie met de fanatieke supporters.

SCC-J

Citaat van: Eewal op september 25, 2014, 19:57:03
dus jij vindt dat alleen ons stadion en de locatie daarvan ons uniek maken?

Go ahead eagles - Cambuur, Volksclub prima sfeer.

Groningen was een volksclub nu een provincieclub met matige sfeer.
ADO is er nog iets van over?

Locatie en en stadion hebben wel degelijk van grote invloed op de club en sfeer.

Yellow Army

Citaat van: SCC-J op september 25, 2014, 21:23:20
Go ahead eagles - Cambuur, Volksclub prima sfeer.

Groningen was een volksclub nu een provincieclub met matige sfeer.
ADO is er nog iets van over?

Locatie en en stadion hebben wel degelijk van grote invloed op de club en sfeer.

Vitesse
Az
Area 58

Cambuur058

genee: "alleen higler maakte een foutje, waren we heel blij mee" vi
:_schater :_schater :_schater :_schater

CJ058

Hoerenveen: Altijd leuk om er een suffe breiclub in de hoedanigheid van voetbalvereniging bij te hebben zitten. Heerlijke uitwedstrijd, lekker 50 jaar terug in de tijd. En hebben altijd leuke spelers. Het lijkt me een doodsaaie bende om er elke twee weken te moeten zitten, maar voor 1 keer per jaar is het énig.

Aldus een 020 supporter op die website. Kan me hier prima in vinden  :zweep