Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur in de media

Gestart door punkman, april 16, 2013, 18:05:38

Vorige topic - Volgende topic

Viper



:_schater

Tafelgast Henk de Jong bezocht door cameraploeg VI

Henk de Jong schuift vrijdagavond aan bij het televisieprogramma Voetbal International.

Vandaag was een cameraploeg in het stadion om alvast een item met De Jong te draaien.

Henk de Jong was uiteraard het stralende middelpunt. Met Anneke Douma op gitaar, een clubje vaste volgers om hem heen en bijrollen voor Jan Bruin, Bartholomew Ogbeche en Dejan Meleg werd het gezellig op de westtribune.

Er werd zelfs nog even happy birthday gezongen voor Meleg (20) en Ogbeche (30) die vandaag allebei verjaren.

De uitzending van Voetbal International begint vrijdag om 20.30 uur.

Kunstgras

Plaatsvervangende schaamte. Lijkt wel een of ander scouting clubje. Veel mensen zullen het er misschien niet mee eens zijn maar Anneke Douma is geen Cambuur.

Sander Scc

 :_schater :_schater :_schater

Dit is wel heel erg triest! Tenenkrommend!!

Die Anneke Douma moet lekker in friesland blijven! Wat een wief je!!  8P

Galdiano

#228
Ik schrik hier van. Dat ze hier aan mee werken  ;(

Lijkt wel of dit een heel slecht aftreksel is van voetbalfans, terwijl dat al slecht was.
Krijg je de kans om je mooi te laten zien, komt dit kansloze gebeuren op tv  :(

Snap überhaupt niet waarom deze supporters hieraan mee hebben gewerkt!  :R
Nu ik er overna denk verbaasd het me eigenlijk niks, aangezien deze supporters altijd met tenen krommende verwoordingen en visie's komen op tv, bij omroep abe, of documentaire over Henk.

Anneke had er helemaal niet moeten zijn, als je het echt origineel had willen doen, had je Irish Stew uit moeten nodigen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

dizzhead

Citaat van: Galdiano op oktober 02, 2014, 08:14:25
Ik schrik hier van. Dat ze hier aan mee werken  ;(

Lijkt wel of dit een heel slecht aftreksel is van voetbalfans, terwijl dat al slecht was.
Krijg je de kans om je mooi te laten zien, komt dit kansloze gebeuren op tv  :(

Snap überhaupt niet waarom deze supporters hieraan mee hebben gewerkt!  :R
Nu ik er overna denk verbaasd het me eigenlijk niks, aangezien deze supporters altijd met tenen krommende verwoordingen en visie's komen op tv, bij omroep abe, of documentaire over Henk.

Anneke had er helemaal niet moeten zijn, als je het echt origineel had willen doen, had je Irish Stew uit moeten nodigen.

Na t lezen van de berichten hierboven vind ik t wel meevallen. Tevens zal slechts een montage te zien zijn. Maar die Douma trekt de show wel naar dr toe hé, met dr Henk is niet kaal.  :zucht

Sander Scc

#230
Ach je kan het dat clubje ook niet kwalijk nemen.. Die tv lui zoeken juist dit soort mensen op omdat 'normaal doen' niet interessant is..

ipv dat ze een serieus item over de club en stad maken doen ze liever dit zodat Gijpie weer even kan lachen.

Utekleitrokken

Citaat van: Viper op oktober 02, 2014, 00:25:08


:_schater

Tafelgast Henk de Jong bezocht door cameraploeg VI

Henk de Jong schuift vrijdagavond aan bij het televisieprogramma Voetbal International.

Vandaag was een cameraploeg in het stadion om alvast een item met De Jong te draaien.

Henk de Jong was uiteraard het stralende middelpunt. Met Anneke Douma op gitaar, een clubje vaste volgers om hem heen en bijrollen voor Jan Bruin, Bartholomew Ogbeche en Dejan Meleg werd het gezellig op de westtribune.

Er werd zelfs nog even happy birthday gezongen voor Meleg (20) en Ogbeche (30) die vandaag allebei verjaren.

De uitzending van Voetbal International begint vrijdag om 20.30 uur.

Hier laat je je toch gvd niet voor lenen.

:| :| :|.

Cambuur058

ik hoop dat er ook een normaal, serieusl stuk komt  ;(

Marc S

Hij doet het erg goed bij VI  |:) _O_

Eewal

Prima stukje over Cambuur verder, op 10 tenenkrommende seconden na ;)

sccleeuwarden

Allemaal weer paniekzaaierij voor niks. De uitzending was gewoon zeer goed en onze club werd uitstekend in beeld gebracht!!!

Utekleitrokken

Citaat van: sccleeuwarden op oktober 03, 2014, 23:12:22
Allemaal weer paniekzaaierij voor niks. De uitzending was gewoon zeer goed en onze club werd uitstekend in beeld gebracht!!!

Snap je dan niet dat de paniekzaaierij op dit forum ervoor gezorgd heeft dat het zo minimaal uitgemeten is in de uitzending?  :zucht :P

Galdiano

Johan Derksen snapt er ook niks van!  :_schater

Gelukkig countert Henk het goed.  _O_
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cambuur Groningen

Citaat van: Kunstgras op oktober 02, 2014, 02:30:20
Plaatsvervangende schaamte. Lijkt wel een of ander scouting clubje. Veel mensen zullen het er misschien niet mee eens zijn maar Anneke Douma is geen Cambuur.
Nee joh, tuurlijk niet, daarom draaien we haar nummer ook na ieder thuisdoelpunt...

SCC-J

Dat wief treed net zo goed op bij Dkv. Echt geen Cambuur dat mens.