Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur in de media

Gestart door punkman, april 16, 2013, 18:05:38

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Henk Albers ‏@HenkAlbers1970   
Tussen half 6 en 6 óf/en rond half 12 een reportage van #Cambuur op het open kanaal van #FOX
Opnames worden nu gemaakt in het stadion.
Kalmte alleen kan u redden.

punkman

Heren van VI waren weer positief over Cambuur vandaag.
Alleen moest Derksen weer even het geval DL aanhalen vanwege het vuurwerk van de Ajakkes supporters ....

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: punkman op april 22, 2014, 00:09:11


He Punkman, is dat Rotten Himself die daar staat te schreeuwen?
Henk, held, bedankt

punkman

#183
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 22, 2014, 00:10:49
He Punkman, is dat Rotten Himself die daar staat te schreeuwen?

Yep, as Rotten he can be ..  :P
Merk dat ik met een kenner te maken heb .. :D

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: punkman op april 22, 2014, 00:24:03
Yep, as Rotten he can be ..  :P
Merk dat ik met een kenner te maken heb .. :D

Was meer een Stranglers-man. Maar wel het vroege werk, Rattus Norwegius en No more heroes, en even later natuurlijk Joy Division  :y (Oja en de Hey ho, Let's go Ramones voor de lol  8P)
Henk, held, bedankt

punkman

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 22, 2014, 00:38:42
Was meer een Stranglers-man. Maar wel het vroege werk, Rattus Norwegius en No more heroes, en even later natuurlijk Joy Division  :y (Oja en de Hey ho, Let's go Ramones voor de lol  8P )

Lol, Ramones, 1,2,3,4 ...

brambo3004


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: brambo3004 op april 22, 2014, 00:59:28
de mierenneuker in mij: Rattus Norvegicus :zweep

Shit, Mierenneuker is echt met dubbel N...

(maar ik sprak het altijd uit als Norwegius :y)
Henk, held, bedankt

punkman

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 22, 2014, 01:08:29
Shit, Mierenneuker is echt met dubbel N...

(maar ik sprak het altijd uit als Norwegius :y )

Allemachtig, op verkeerde knopjes drukken hier bij CO, spelfouten maken en ook nog eens mierenneuken hier.
Lekker bezig hier.  :devil :insane

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: punkman op april 22, 2014, 01:14:50
Allemachtig, op verkeerde knopjes drukken hier bij CO, spelfouten maken en ook nog eens mierenneuken hier.
Lekker bezig hier.  :devil :insane

Never mind.......

(the Bollocks)
Henk, held, bedankt


Marc S

Citaat van: punkman op april 22, 2014, 00:09:11
Heren van VI waren weer positief over Cambuur vandaag.
Alleen moest Derksen weer even het geval DL aanhalen vanwege het vuurwerk van de Ajakkes supporters ....

En daar praatte Genee weer direct doorheen :P

punkman

Mooi stukje van Iwan van Duren op VI Radio.
Vanaf 1.55 een stukje over de Cambuur supporters in Amsterdam.
Volgens van Duren lag de schuld WEL bij Ajax en politie Amsterdam.

http://www.vi.nl/radio/van-der-sar-was-voor-mij-de-man-van-het-weekend-.htm

Collingwood

Gemeente Leeuwarden & SC Cambuur voorbeeld op maatschappelijk gebied

De gemeente Leeuwarden is door NOC*NSF en SterkTeam op basis van de positieve activiteiten op het terrein van sport en arbeidsmarkt gevraagd voorbeeldgemeente te zijn. Op dit moment lopen er in de gemeente meerdere projecten, waarbij werkzoekenden werkervaring en training opdoen bij sportclubs. Dit gebeurt bij zowel BVO SC Cambuur als bij amateursportclubs. Vanochtend tekenden wethouder Andries Ekhart (Sport) en wethouder Harry van der Molen (aanpak Jeugdwerkloosheid) in het Cambuur Stadion een intentieverklaring sport- en arbeidsmarktbeleid met Harrie Been (NOC*NSF), Mirjam Sterk (landelijk ambassadeur aanpak jeugdwerkloosheid) en UWV.

Eind 2013 lanceerde SC Cambuur de maatschappelijke stichting 'Cambuur Verbindt'. Deze stichting biedt onder andere het project 'Warming Up' aan. Dit is een kortdurend intensief programma, waarmee jongeren terug worden begeleid naar school of een baan. Dit project wordt ingezet voor werkzoekende jongeren in de gemeente Leeuwarden. Daarnaast draaien sportverenigingen mee in de werkcarrousel, zoals deze door het Talent Centrum Fryslân wordt aangeboden.

NOC*NSF zorgt voor het delen van best practices vanuit het hele land en spant zich in voor de facilitering van de sportclubs. Denk aan een toolbox en een vacaturebank. SterkTeam spant zich in om ook andere arbeidsmarktregio's te inspireren sportclubs een rol te geven bij de aanpak van jeugdwerkloosheid. Leeuwarden is trots dat zij deze gemeente als voorbeeld hierin zien.

Bron: www.cambuur.nl

Komen we toch weer mooi positief in het nieuws!

Tevens:

SC Cambuur ‏@SCCambuurLwd   
Een 4-pagina's groot interview met 'Bondscoach van Leeuwarden' Henk de Jong lees je deze week in #VI! #Cambuur pic.twitter.com/RpbntxXjXp

Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Vanavond maar even vi kijken.
volgens welingelichte kringen komen er wat bekende lieden in beeld. |:)