Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur in de media

Gestart door punkman, april 16, 2013, 18:05:38

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Citaat van: Len Cantello op maart 19, 2014, 10:37:26
Laat Lodeweges dat maar doen. Henk de Jong kan prima de trainingen met elSANvaDOR en Bruininho doen. Deze oplossing kost geen extra geld, kunnen we daar weer een nieuwe Manu of Ritz voor huren.

Opgelost.
was ook mijn eerste gedachte.
Bovendien weet dwight ook wel waar de goede en betaalbare
spelers zitten.
henk mooi hoofdtrainer en sandor en jan ernaast.
mooi paar jaar zo doorgaan!

Dokkumer

Lodeweges prima, maar als hij liever veldwerk wil blijven doen zou ik Koolhof daar wel willen zien.  Enorm netwerk en zeker een voetbalvisie

Verstuurd vanaf mijn spambox


moodygrunn

Citaat van: Dokkumer op maart 19, 2014, 10:49:59
Lodeweges prima, maar als hij liever veldwerk wil blijven doen zou ik Koolhof daar wel willen zien.  Enorm netwerk en zeker een voetbalvisie

Verstuurd vanaf mijn spambox
Ik dacht zelf gelijk aan Marco Bogers. Presteert als Technisch Directeur bij Dordt al jaar in jaar uit al heel aardig. Dit seizoen zelfs zwaar boven verwachting...
In Henk en Sandor we trust

speculeter

Citaat van: moodygrunn op maart 19, 2014, 10:57:07
Ik dacht zelf gelijk aan Marco Bogers. Presteert als Technisch Directeur bij Dordt al jaar in jaar uit al heel aardig. Dit seizoen zelfs zwaar boven verwachting...
Die Boogers weet de talenten ook heel goed te vinden!
maar vraag me af of hij uit zijn vertrouwde omgeving weg wil?

drg

Citaat van: peter op maart 19, 2014, 10:49:56
was ook mijn eerste gedachte.
Bovendien weet dwight ook wel waar de goede en betaalbare
spelers zitten.
henk mooi hoofdtrainer en sandor en jan ernaast.
mooi paar jaar zo doorgaan!

Hoezo zou hij dat moeten weten, spelers bellen hem wel op heb ik gehoord  :_schater

zeewolde

Iwan van Duren is een held. Heel stuk over de rellen bij ajax. Waar hij de schuld bij burgemeester, me en ajax legt.

speculeter

Citaat van: zeewolde op maart 19, 2014, 12:15:34
Iwan van Duren is een held. Heel stuk over de rellen bij ajax. Waar hij de schuld bij burgemeester, me en ajax legt.
waar valt dat te lezen?

zeewolde

In de VI van deze week. Weet niet of het mij lukt om dit te scannen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: zeewolde op maart 19, 2014, 12:22:26
In de VI van deze week. Weet niet of het mij lukt om dit te scannen.

Ligt ie vandaag al in de winkel?
Henk, held, bedankt

speculeter


sccweestwel

Citaat van: zeewolde op maart 19, 2014, 12:15:34
Iwan van Duren is een held. Heel stuk over de rellen bij ajax. Waar hij de schuld bij burgemeester, me en ajax legt.

Percies zoals het is !... Gewoon even dat blad kopen, ook een mooi stuk over Ogbeche

Cambuur058

Citaat van: Yellow Army op maart 19, 2014, 10:16:43
Cambuur wil technisch manager aanstellen

LEEUWARDEN Cambuur wil bij handhaving volgend seizoen een technisch manager aanstellen. Dat zei algemeen directeur Gerald van den Belt dinsdag.

De aanstelling van een technisch sterke man moet het takenpakket van Van den Belt verlichten. Van den Belt: ,,Ik doe het er nu nog allemaal bij, maar kijk er naar uit om dat technisch verhaal af te stoten. Een goede technisch manager verdient zichzelf terug.'' Cambuur werkt dit seizoen met een begroting van 5,5 miljoen euro. Van den Belt: ,,We willen enkele tonnen stijgen in de begroting en dat geld dan steken in de spelersgroep en een technisch manager.''
Cambuur speelde dinsdagavond op eigen veld een oefenwedstrijd tegen zondaghoofdklasser SC Joure. Cambuur won met 8-0, na een 6-0 ruststand. Michiel Hemmen scoorde vier keer. Ook Jody Lukoki en Alexander Christovao scoorden. In de tweede helft bepaalden gastspeler Aboube en Bartholomew Ogbeche
de eindstand op 8-0.
paar ton maar? dacht dat ze eerst aangeven dat de begroting een stuk groter zou zijn voor volgend seiz.

SCC-J

Dacht dat lodeweges daarvoor was gehaald?

Yellow Army

Citaat van: Cambuur058 op maart 19, 2014, 15:54:46
paar ton maar? dacht dat ze eerst aangeven dat de begroting een stuk groter zou zijn voor volgend seiz.

Jij had verwacht dat volgend seizoen miljoenen extra zou worden binnen geharkt?
Area 58

Cambuur058

Citaat van: Yellow Army op maart 19, 2014, 16:06:07
Jij had verwacht dat volgend seizoen miljoenen extra zou worden binnen geharkt?
Nee, maar ik dacht dat vd Belt dat had aangegeven

Dat verhaal over Ogbeche is zeeeeeeekeeeer de moeite waard  :thumbsup _O_