Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur in de media

Gestart door punkman, april 16, 2013, 18:05:38

Vorige topic - Volgende topic

scc-aaron

Haha, ja ik heb het stukje net terug gezien. Zeker een aanrader.

Galdiano

Telegraaf heeft het bericht van gister gecorrigeerd! Staat nu dat het een Ajax supporter is.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

speculeter

Toch prachtig die Genee!
programma begint en hij begint meteen over Cambuur op
een geweldig positieve manier.
pure reclame voor onze geweldige club.

Marc S

Citaat van: peter op maart 11, 2014, 09:11:14
Toch prachtig die Genee!
programma begint en hij begint meteen over Cambuur op
een geweldig positieve manier.
pure reclame voor onze geweldige club.

Stukje gezien echt prachtig!

dizzhead

Wim kieft is een held. Noemt Cambuur terloops in een zin met Ajax Feyenoord en psv

punkman

Citaat van: dizzhead op maart 17, 2014, 20:40:42
Wim kieft is een held. Noemt Cambuur terloops in een zin met Ajax Feyenoord en psv
Ik heb het 4 keer terug gekeken.
Was een geweldige tekst van Wim. |:)

speculeter

Vond cambuur beste club van het weekend.
niks minder als een ajax..psv..etc.
Deze man heeft er verstand van!

Dokkumer

De allereerste keer dat Kieft wat zinnigs zegt  :_schater

Bernardo

En dan vond ik dit ook nog 1 van onze mindere thuiswedstrijden.  :insane

punkman

Citaat van: Dokkumer op maart 17, 2014, 20:58:43
De allereerste keer dat Kieft wat zinnigs zegt  :_schater

Ja, lekker dan nu je dit zegt.
Nu weet ik niet meer of ik het als een compliment moet opvatten. :( :devil

dizzhead

Citaat van: punkman op maart 17, 2014, 21:11:28
Ja, lekker dan nu je dit zegt.
Nu weet ik niet meer of ik het als een compliment moet opvatten. :( :devil
ik betrap m wel vaker op zinnige uitlatingen. Hij komt er alleen taaltechnisch niet altijd zo goed uit.

Yellow Army

Cambuur wil technisch manager aanstellen

LEEUWARDEN Cambuur wil bij handhaving volgend seizoen een technisch manager aanstellen. Dat zei algemeen directeur Gerald van den Belt dinsdag.

De aanstelling van een technisch sterke man moet het takenpakket van Van den Belt verlichten. Van den Belt: ,,Ik doe het er nu nog allemaal bij, maar kijk er naar uit om dat technisch verhaal af te stoten. Een goede technisch manager verdient zichzelf terug.'' Cambuur werkt dit seizoen met een begroting van 5,5 miljoen euro. Van den Belt: ,,We willen enkele tonnen stijgen in de begroting en dat geld dan steken in de spelersgroep en een technisch manager.''
Cambuur speelde dinsdagavond op eigen veld een oefenwedstrijd tegen zondaghoofdklasser SC Joure. Cambuur won met 8-0, na een 6-0 ruststand. Michiel Hemmen scoorde vier keer. Ook Jody Lukoki en Alexander Christovao scoorden. In de tweede helft bepaalden gastspeler Aboube en Bartholomew Ogbeche
de eindstand op 8-0.
Area 58

Collingwood

Citaat van: Yellow Army op maart 19, 2014, 10:16:43
Cambuur wil technisch manager aanstellen

LEEUWARDEN Cambuur wil bij handhaving volgend seizoen een technisch manager aanstellen. Dat zei algemeen directeur Gerald van den Belt dinsdag.

De aanstelling van een technisch sterke man moet het takenpakket van Van den Belt verlichten. Van den Belt: ,,Ik doe het er nu nog allemaal bij, maar kijk er naar uit om dat technisch verhaal af te stoten. Een goede technisch manager verdient zichzelf terug.'' Cambuur werkt dit seizoen met een begroting van 5,5 miljoen euro. Van den Belt: ,,We willen enkele tonnen stijgen in de begroting en dat geld dan steken in de spelersgroep en een technisch manager.''
Cambuur speelde dinsdagavond op eigen veld een oefenwedstrijd tegen zondaghoofdklasser SC Joure. Cambuur won met 8-0, na een 6-0 ruststand. Michiel Hemmen scoorde vier keer. Ook Jody Lukoki en Alexander Christovao scoorden. In de tweede helft bepaalden gastspeler Aboube en Bartholomew Ogbeche
de eindstand op 8-0.

Ik meende dat Lodeweges nu ook al een dubbelfunctie (trainer en technisch directeur) vervulde? Anders hem maar aanstellen en Henk de Jong langzaam laten toewerken naar de positie van hoofdtrainer!
Kalmte alleen kan u redden.

Clint

Misschien iets voor Johan Groote?

Len Cantello

Laat Lodeweges dat maar doen. Henk de Jong kan prima de trainingen met elSANvaDOR en Bruininho doen. Deze oplossing kost geen extra geld, kunnen we daar weer een nieuwe Manu of Ritz voor huren.

Opgelost.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli