Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur in de media

Gestart door punkman, april 16, 2013, 18:05:38

Vorige topic - Volgende topic

punkman

Was een stuk beter dan in studio ajakkes..

brambo3004


scclwd

Genee  |:)

'Als u een kantineheld weet die WEL voor Cambuur is...'

John Hiatt

Citaat van: scclwd op september 09, 2013, 21:07:05
Genee  |:)

'Als u een kantineheld weet die WEL voor Cambuur is...'

Richard!  |:)

richard


Stiens


Leovardiascc




Tukker

Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist



scclwd

Ik weet niet wat ik lees: LC voor het eerst in z'n bestaan objectief en stelt in de krant van vandaag dat Cambuur minstens 1 punt had verdiend. Een zeer positief stuk en interviews met Bijker en Droste. Dat we dit nog mogen meemaken. _O_

Yellow Army

Area 58

Destroyer

Ja, leuk verslag. Alleen we weten nu wel dat dkv finboergason heeft. Zal in de winter vast verkocht worden.

Ik hoop na de gunning dat we nu ook weer eens drie punten gaan pakken  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22