Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur in de media

Gestart door punkman, april 16, 2013, 18:05:38

Vorige topic - Volgende topic

punkman

Gaat het een keer over Cambuur in vi moet Genee het weer verpesten om over de gay parade te lullen ... :_spank

scclwd

Hans Kraay zeer postief over cambuur, en dan vooral de supporters. Leuk |:)

Yellow Army

Citaat van: punkman op augustus 05, 2013, 20:37:49
Gaat het een keer over Cambuur in vi moet Genee het weer verpesten om over de gay parade te lullen ... :_spank

Oh was er nieuws uit dkv?
Area 58

punkman

Citaat van: Yellow Army op augustus 05, 2013, 20:48:57
Oh was er nieuws uit dkv?

:_schater

Nee, daar komen allemaal lijken uit de kast, geen homo's zover bekend... :devil

scclwd

Lukoki in VI's sterrenelftal van de week!

punkman

Citaat van: scclwd op augustus 05, 2013, 21:09:57
Lukoki in VI's sterrenelftal van de week!

Bij VI hebben ze er verstand van !  |:) |:) |:)

Dokkumer

Citaat van: punkman op augustus 05, 2013, 20:51:24
:_schater

Nee, daar komen allemaal lijken uit de kast, geen homo's zover bekend... :devil
Homolijken? :devil

pvanbuijtene


Bernardo

VI trok afgelopen week naar Leeuwarden, waar SC Cambuur de rentree in de Eredivisie groots vierde. In de kroniek Balverliefd leest u een uitgebreide reportage over een sfeervolle anti-Friese club, waar de tijd lijkt te hebben stilgestaan. 'Cambuur heeft de blues.'
|:)

gobo

Dat moet de moeite van het lezen waard zijn.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Clint

Citaat van: Bernardo op augustus 06, 2013, 18:33:40
een uitgebreide reportage over een sfeervolle anti-Friese club

_O_ _O_ _O_

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Clint

Wat een fantastisch mooi geschreven stuk. Over hoe Cambuursupporters dat schijtdorp mijden. En dat verhaal met die duiven, schitterend.

Bernardo


gobo

Ga hem zo gelijk maar halen
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....