Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur in de media

Gestart door punkman, april 16, 2013, 18:05:38

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Citaat van: scclwd op september 30, 2013, 06:35:25
Ik weet niet wat ik lees: LC voor het eerst in z'n bestaan objectief en stelt in de krant van vandaag dat Cambuur minstens 1 punt had verdiend. Een zeer positief stuk en interviews met Bijker en Droste. Dat we dit nog mogen meemaken. _O_

Ben niet de enige die is geschrokken zo te zien..

Tukker

Volgens AD:
NAC steelt zege na zwakke vertoning tegen Cambuur

Dat is nu al de tweede diefstal in 2 wedstrijden. Misschien moet er toch meer politie op de been om dit te voorkomen  :P
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

punkman

Weer weinig over Cambuur in Studio Ajax ...
Maar toch nog even het Voetbal Kijken, dat dan weer wel ..

speculeter

Wat een lul met zijn negatieve stukje in de vi...

dizzhead


speculeter

Citaat van: dizzhead op februari 20, 2014, 11:52:15
:?
nico dijkshoorn heeft altijd een column.
Daarin steekt hij de draak met onze spelers wb de
manier hoe zij eerste doelpunt vieren.
hij noemt dat zielig en geeft aan dat er bij ons
al zo weinig valt te vieren.
zielig mannetje

Dokkumer

Meneer Dijkshoorn is ooit gedoopt in een bad zuur en krijgt dagelijks een tray azijn naar binnen gewerkt.
Deze man is zo negatief, dat hij als weerman alleen depressies zou kunnen voorspellen.

Verstuurd vanaf mijn spambox


speculeter

Dat blijkt dan wel uit zijn column.
Wat een azijnzeiker! :R

Clint

Ach...het is een column. Dan neem je elke actie onder de loep met een aantal snedige opmerkingen.

En ik vond die actie ook nergens op slaan. Ga een doelpunt normaal vieren. Het leek wel of ze bij Ernst, Bobbie en de rest zaten. :devil

zeewolde

Citaat van: peter op februari 20, 2014, 12:21:11
Dat blijkt dan wel uit zijn column.
Wat een azijnzeiker! :R
Lees je Ijn columns altijd? Hij zoekt zulke zaken.

Bovendien, ik vond het ook verschrikkelijk en zielig.
Wel genoten van hoe Barto dat deed na de 3-0.


Maar zaterdag mogen ze best nog 3 keer zo juichen :devil

speculeter

Citaat van: zeewolde op februari 20, 2014, 12:27:37
Lees je Ijn columns altijd? Hij zoekt zulke zaken.

Bovendien, ik vond het ook verschrikkelijk en zielig.
Wel genoten van hoe Barto dat deed na de 3-0.


Maar zaterdag mogen ze best nog 3 keer zo juichen :devil
het doelpunt vieren was nav grap van lukoki en manu op
facebook.ik vond het wel grappig.
Ieder zijn smaak nou!

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dizzhead

There's no such thing as bad publicity :clint

Montana


scclwd

Geneer zit te glunderen. Werd zelfs op de vingers getikt door Derksen, hij mag niet teveel de supporter uithangen |:)