Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur in de media

Gestart door punkman, april 16, 2013, 18:05:38

Vorige topic - Volgende topic

Sander Scc

#300
Citaat van: Spine op oktober 31, 2014, 19:07:57
Mooie docu op GPTV over ut Woanskip met een mooie rol voor oanse Baksteen!  _O_

Iemand een link? Staat ook niks op hun youtube kanaal..

Ruppppert


Viper


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Viper op november 24, 2014, 11:14:09
Wilfred Genee over Utrecht-Cambuur:

http://www.538.nl/gemist/22059/wilfred-genee-over-het-afgelopen-voetbalweekend-4

"Ik wordt steeds uitgenodigd voor uitwedstrijden van Cambuur, het zal wel uitgelekt zijn op één of andere manier....  " :_schater :_schater
Henk, held, bedankt

Bernardo

Kan ie wel mooi buiten de combi om. 8P

Collingwood

Dat doet die Genee best leuk!
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Heerlijke samenvatting van de geschiedenis van Cambuur, vooral de uitspraak is lekker (heb geen flauw idee waar dit vandaan komt):

Henk, held, bedankt

brambo3004

Barbara leest de Engelstalige Wikipediapagina van Cambuur op. Maar waarom ze dat doet, geen idee.

Dokkumer

Citaat van: brambo3004 op december 20, 2014, 12:06:20
Barbara leest de Engelstalige Wikipediapagina van Cambuur op. Maar waarom ze dat doet, geen idee.
Moest van ...

Len Cantello

De bijna failliete LC komt weer eens met een topstuk op de proppen inzake het jaaroverzicht van SCC. Je zou bijna gaan denken dat de 'journalist' in kwestie een persoonlijke aversie tegen de club heeft. Lachwekkend schandelijk.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op december 29, 2014, 13:17:39
De bijna failliete LC komt weer eens met een topstuk op de proppen inzake het jaaroverzicht van SCC. Je zou bijna gaan denken dat de 'journalist' in kwestie een persoonlijke aversie tegen de club heeft. Lachwekkend schandelijk.
Moet je even aan zijn aanstaande schoonzoon, alias de stagiaire vragen :devil

Galdiano

Citaat van: Dokkumer op december 29, 2014, 16:09:51
Moet je even aan zijn aanstaande schoonzoon, alias de stagiaire vragen :devil

Dat is toch niet die Smid, ofwel?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op december 29, 2014, 16:12:32
Dat is toch niet die Smid, ofwel?
Naar wat ik uit betrouwbare bron vernomen heb wel.

Dokkumer

Hmm, het begint me nu op te vallen.. Ik heb iets met/tegen de naam zeker  8P

Len Cantello

Citaat van: Dokkumer op december 29, 2014, 16:09:51
Moet je even aan zijn aanstaande schoonzoon, alias de stagiaire vragen :devil
Als je het vertrek van DL zo naar voren haalt in een terugblik op een van de meest succesvolle jaren van SCC, ben je niet goed bij de wekker. Die eindredacteur van dat suffertje is trouwens ook geen knip voor de neus waard als je zo'n stuk broddelwerk opneemt. Geen wonder dat ze op de rand van bankroet staan....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli