Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

wat zou je doen als we promoveren?

Gestart door Destroyer, april 10, 2013, 23:03:44

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Om maar ff wat olie op het vuur te gooien en de koort te verhogen...

Ik zuip me eerst een week lang dronken en verf abe geel blauw  8P
** Poolwinner 18/19 - 21/22

mscc

Citaat van: Destroyer op april 10, 2013, 23:03:44
Om maar ff wat olie op het vuur te gooien en de koort te verhogen...

Ik zuip me eerst een week lang dronken en verf abe geel blauw  8P

Daar sluit ik me graag bij aan

piene hassus

En dan un werkstraf oplijt krije in ut hrveen stadion seker

brambo3004


Ronnie tng

 :0= Zuipen , snuiven , slikken en spuiten!!!

Len Cantello

Citaat van: Ronnie tng op april 11, 2013, 12:42:25
:0= Zuipen , snuiven , slikken en spuiten!!!
Het eerste en het laatste lijkt me een prima idee. Snuiven doe ik niet aan. Slikken laat ik aan m'n vrouw over.
:grolsch ;)
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Clint

Met Roepieh 23 kisten bier leegsuupen. :clint


Ronnie tng

Citaat van: Len Cantello op april 11, 2013, 12:48:56
Citaat van: Ronnie tng op april 11, 2013, 12:42:25
:0= Zuipen , snuiven , slikken en spuiten!!!
Het eerste en het laatste lijkt me een prima idee. Snuiven doe ik niet aan. Slikken laat ik aan m'n vrouw over.
:grolsch ;)

Jij slikt je bier niet door? Gelijk heb je met die vieze Twentse  :grolsch

:hein

Len Cantello

Heineken is am*dams kraanwater, mijn beste. En neem van mij aan dat ik die Twentse troep wel doorslik.
:proost ;)
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Len Cantello

Citaat van: clint op april 11, 2013, 12:52:42
Met Roepieh 23 kisten bier leegsuupen. :clint
Jij twee flesjes en R de rest?
:fant :fant
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Clint


Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer


brambo3004