Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

wat zou je doen als we promoveren?

Gestart door Destroyer, april 10, 2013, 23:03:44

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: DC op mei 06, 2013, 00:13:15
En.. hoe gaat het met alle goede voornemens?
Prima, ik heb het nog gekker gedaan dan ik beloofd heb... In plaats van een extra zoetje, heb ik een extra suikerklontje in mijn koffie gedaan :devil