Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

wat zou je doen als we promoveren?

Gestart door Destroyer, april 10, 2013, 23:03:44

Vorige topic - Volgende topic

dit is mien club

Citaat van: Ronnie tng op april 11, 2013, 12:42:25
:0= Zuipen , snuiven , slikken en spuiten!!!

Ik heb al bij mijn baas gemeld dat : Mocht Cambuur kampioen worden, dan neem ik 3,6,7 en 8 mei vrij
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

gewoon een fan

Ik vind dit allemaal een beetje voorbarig,mocht Cambuur echt kampioen worden dan improviseer ik wel  :proost

gobo

Ik neem een week vrij en kondig een week van algehele dronkenschap af!
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

John Hiatt

Ben vrij van 26 april tot 10 mei. Laat maar komen dat kampioenschap.

Destroyer

Citaat van: gewoon een fan op april 11, 2013, 16:11:34
Ik vind dit allemaal een beetje voorbarig,mocht Cambuur echt kampioen worden dan improviseer ik wel  :proost
Het is ook nog vroeg maar fantaseren en dromen hoort er nu eenmaal bij   ;)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

brambo3004

Zonder hoop is er voor een Cambuur-supporter ook weinig aan :thumbsup

gewoon een fan

Citaat van: brambo3004 op april 11, 2013, 22:56:31
Zonder hoop is er voor een Cambuur-supporter ook weinig aan :thumbsup
Die hoop heb ik in mijn Cambuur carrière al te vaak gehad  ;(
Ik heb nu zoiets ik zie het wel,neemt niet weg dat mochten wij Zondag winnen toch stiekem weer zenuwachtig word  :proost

Destroyer

Citaat van: Destroyer op april 10, 2013, 23:03:44
Om maar ff wat olie op het vuur te gooien en de koort te verhogen...

Ik zuip me eerst een week lang dronken....

Hoorde op OA dat sandor deze gedachte deelt  :proost
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Het komt nu toch iets dichter bij mensen.... Nog twee finales en dan een week lang dronken. Daar ga ik voor voor  :proost :P
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Ronald

#25
Mocht cambuur promoveren en ze winnen van dkv dan vervag ik samen met 1 of 2 collega's de bedrijfsvlaggen voor cambuur vlaggen, aangezien mijn baas toeschouwer en sponsor is van dkv en om de rest van mijn collega's te stangen |:)

sunderland

Citaat van: Ronald op april 23, 2013, 22:21:35
Mocht cambuur promoveren en ze winnen van dkv dan vervag ik samen met 1 of 2 collega's de bedrijfsvlaggen voor cambuur vlaggen, aangezien mijn baas supporter en sponsor is van dkv en om de rest van mijn collega's te stangen |:)
[vervang supporter voor toesch]

Ronald


Destroyer

Ik hoop dat ieder het nakomt. Een week lang dronken lukt al aardig.  Morgen kampioensfeest  :proost :hein :schaal
** Poolwinner 18/19 - 21/22

DC

En.. hoe gaat het met alle goede voornemens?