Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Corona maatregelen

Gestart door Huizen, september 28, 2020, 14:18:46

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: Bankzitter op september 29, 2020, 18:16:27
Ja,maar ik neem het de KNVB meer kwalijk dan de regering.
Het is aan de KNVB om in actie te komen na dat soort besluiten, te lobby-en, met alternatieven te komen ect ect

Wat hebben ze bereikt sinds maart? Er zijn in de eredivisie 3 ronden met publiek gespeeld... verder totaal niets oor de clubs binnengehaald.
Een dieptriest resultaat voor Gudde en co. .
Had jij werkelijk de verwachting dat Gudde en zijn kleurloze volgers iets zouden kunnen toevoegen?
Deze mensen zijn incapabel en dienen niet de belangen van het betaaldvoetbal.

Lore

Citaat van: papier op september 29, 2020, 17:15:26
Wat bedoel je met 'daar' Lore? Fier is een landelijke organisatie bij mijn weten en het delict betreft een uit de FC Utrecht tijd van Kallon.

De leeuwarden courant melde dat zijn slachteroffer inmiddels in een instelling zat voor loverboyslachtoffers in Leeuwarden

Lore

Citaat van: Bankzitter op september 29, 2020, 17:34:16
Tijdens de wedstrijd lijkt me ook het probleem niet.
Het gaat om 2000 mensen die op een stoeltje zitten met veilige afstand, camaratoezicht en stewards.
Geserveerd op seizoenkaart zodat je altijd weet wie bij wie in de buurt gezeten heeft.
En dat 1 x in de twee weken, het zit niet iedere avond vol.

Veel gecontroleerder dan dat is het vrijwel nergens... .

Zoals  ik het begreep willen zij vervoersbeperking naar het evenement of het werk beperken

Bankzitter

OK, thanks. Het lijkt me met de huidige bezoekersaantallen nog steeds een beperkt effect hebben aangezien een thuiswedstrijd slechts eens in de 2 weken plaatsvind, maar goed... denk dat men vooral een signaal wilde afgeven en daar is voetbal natuurlijk heel geschikt voor.

zeewolde

Citaat van: Lore op september 29, 2020, 19:11:52
De leeuwarden courant melde dat zijn slachteroffer inmiddels in een instelling zat voor loverboyslachtoffers in Leeuwarden
en is Kallon veroordeeld als loverboy?

Lore

Citaat van: zeewolde op september 30, 2020, 09:02:56
en is Kallon veroordeeld als loverboy?

Ik heb de uitspraak van de rechtbank gelezen toen de zaak was. Een vriend van hem had op een jong meisje gelegen en toen die uit de slaapkamer kan mocht Kallon toen ook wel even van hem.

Dat klinkt in ieder geval niet als een puberromance. Ik ken de juridische definitie van loverboy niet, maar dat meisje is daarna naar Fier gegaan.

Huizen

Tien culturele instellingen in Amsterdam, waaronder Paradiso, Carré en het DeLaMar Theater, krijgen een ontheffing waardoor zij meer dan dertig bezoekers mogen ontvangen. Voor alle zalen geldt een maximum aantal bezoekers van 250 per programma.

Kansloos dit en is nog binnen ook.

Grijskijkert

Citaat van: Diemen op september 30, 2020, 17:05:43
Tien culturele instellingen in Amsterdam, waaronder Paradiso, Carré en het DeLaMar Theater, krijgen een ontheffing waardoor zij meer dan dertig bezoekers mogen ontvangen. Voor alle zalen geldt een maximum aantal bezoekers van 250 per programma.

Kansloos dit en is nog binnen ook.
Waar zijn de aandachts-geile ex-voetballers/trainers nu dan, doe wat nuttigst, en laten ze massaal naar de talkshows gaan een dit aankaarten.. Van de KNVB hoeven we niks te verwachten dan nederig ja te knikken..
IN HENK WE TRUST!!!

Vlampiep

Citaat van: Diemen op september 30, 2020, 17:05:43
Tien culturele instellingen in Amsterdam, waaronder Paradiso, Carré en het DeLaMar Theater, krijgen een ontheffing waardoor zij meer dan dertig bezoekers mogen ontvangen. Voor alle zalen geldt een maximum aantal bezoekers van 250 per programma.

Kansloos dit en is nog binnen ook.
Inderdaad is dit een kansloze missie mbt andere sectoren en niet te bevatten met name in het gebied waarin de meeste Covid besmettingen worden gemeld.
Maar ja, Halsema hé.


sunderland

#24
Citaat van: Vlampiep op september 30, 2020, 17:42:31
Inderdaad is dit een kansloze missie mbt andere sectoren en niet te bevatten met name in het gebied waarin de meeste Covid besmettingen worden gemeld.
Maar ja, Halsema hé.
tja . Maar goed dat ze hier geen burgervader is. Dan hadden we 100 milj in de klets staan met dat culturele geitenwollensokken feest

sunderland

Ik ben niet iemand van die complotters. Tis wel zo dat de geitenwollensokkenfiguren het weer voorelkaar hebben . De theaters mogen wel meer mensen in. Ja wij hadden het zo slecht voor elkaar. Bah

Vlampiep

Citaat van: sunderland op oktober 02, 2020, 21:26:38
Ik ben niet iemand van die complotters. Tis wel zo dat de geitenwollensokkenfiguren het weer voorelkaar hebben . De theaters mogen wel meer mensen in. Ja wij hadden het zo slecht voor elkaar. Bah
Volgens mij vinden de witte wijn drinkende beleidsbepalers voetbal onbelangrijk.
:proost

Bankzitter

#27
Rutte heeft niets met voetbal... heeft er totaal geen feeling meer(juichverbod). Maar dat maakt ook niet uit, dat kan.  Het is aan de KNVB (en de clubs) om hun belangen te verdedigen en met goede argumenten/plannen/alternatieven te komen. Zoals elke andere sector dat ook doet en met goed recht. En lieffst pro-actief en niet steeds verbaasd/verontwaardig achteracf.

En daar faalt het betaald voetbal gewoon collectief in en dat al sinds maart.

Cambuur Groningen

Citaat van: sunderland op oktober 02, 2020, 21:26:38
Ik ben niet iemand van die complotters. Tis wel zo dat de geitenwollensokkenfiguren het weer voorelkaar hebben . De theaters mogen wel meer mensen in. Ja wij hadden het zo slecht voor elkaar. Bah
als we dan toch bezig zijn: je mag ook met 600 man zingen zonder mondkapjes in een kerk waar 2300 in kunnen. Cambuur is mijn religie, het stadion een kathedraal: we kunnen wel weer met 2.500 man naar binnen lijkt me

Vlampiep

#29
Hoe we het ook wenden of keren, de enige en goedwerkende maatregel die Covid besmettingen kan remmen is de 1,5 mtr in combinatie met de voorgeschreven hygiëne. Dat we nu opnieuw geconfronteerd worden met opgelegde maatregelen is hartstikke zuur en klote, maar hebben we in principe te danken aan het gedrag van personen die zich niet gehouden hebben aan bovenstaande. Daarbij neem ik het de KNVB kwalijk dat ze veel te weinig meedenken en een visie klaar hebben hoe het betaald voetbal gered kan worden als de maatregelen lang aan blijven. Ook werkt de overheid niet mee aan het creëren van draagvlak en verandering van gedrag door te vrijblijvende maatregelen op te leggen die niemand begrijpt of wil begrijpen.
Ik hoop dat het sneltesten spoedig op grote schaal wordt ingevoerd, zodat supporters met een negatief testresultaat weer beperkt tot de wedstrijden kunnen worden toegelaten. Voetbal Is voor velen een niet te onderschatten belangrijk maatschappelijk gebeuren en verdient meer dan de zin " gewoon maar even je bek houden".
Maar hoe snel we weer een wedstrijd kunnen bezoeken hangt grotendeels af van ons gedrag mbt de maatregelen van de 1,5 mtr en hygiëne.